Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване) (власні кошти)
Очікувана вартість
2 770 362,00 UAH
UA-2020-01-31-000901-b c0e6c383e65841bba8236516b09d61b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 2 770 362,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Тендерна документація

31 січня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:42
пастериз 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-000901-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Хмельницька маслосирбаза, Код ЄДРПОУ:00447729
Дата подання: 25 лютого 2020 09:23
Оскарження
ОСКАРЖЕННЯ

Відповідно до додатку №10 учасник має надати: копію/зразок одного з наступних документів: декларація виробника про відповідність, або декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, або паспорт/сертифікат якості, або іншого товаро-супровідного документу, який підтверджує якісні (технічні) характеристики предмету закупівлі. Проте ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. надав посвідчення про якість (декларація виробника) не враховуючи вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.

Менеджер Костюк С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 13:16
Розгляд пропозиції.
- ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. надало всі документи, що передбачені тендерною документацією.
- ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям
визначеним п. І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ч. 5 р. 3 тендерної документації.
- відсутні підстави для відмови в участі ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. у процедурі закупівлі згідно
ст. 17 Закону.
- пропозиція ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000024 ● 916f95ece2c947a79d36f6ef8ee6c429
  • Статус: завершено ● Дата: 22 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 13:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-01-31-000901-b 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-27 15:49:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване) (власні кошти) (код ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване)), 5 лотів очікуваною вартістю
2 770 362,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-31-000901-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладений договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів по лоту 5, фізичною особою-підприємцем Мазаратій Н.І. (далі – ФОП Мазаратій Н.І.)?
2. У разі укладання договору вказати причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати причини його не укладання.
4. У разі відхилення тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. чи приймалося рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Волошин Галини Ігорівни?
Пояснення з підтверджуючими документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-29 13:28:27

Пояснення Замовника щодо Запиту Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

27 квітня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений запит про надання пояснень замовником Державній аудиторської службі України за результатами моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване)» номер ID оголошення: UA-2020-01-31-000901-b по Лоту №5 (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення щодо Висновку з огляду на наступне.
По першому питанню:
З учасником, який визначений переможцем торгів по лоту №5, фізичною особою-підприємцем Мазаратій Н.І. (далі – ФОП Мазаратій Н.І.) не було укладено договір поставки, тому що учасник відмовився від укладання договору.
По другому питанню:
Причиною не укладання договору поставки стала, доповідна Інженера відділу продуктів харчування Барановської А.Ю., якою було підготовлено проект договору на поставку «молока пастеризованого» на суму 19967,00 грн з ПДВ, отримувач санаторій « Світязянка» м. Трускавець, та відправлено електронною поштою на підпис постачальнику двічі 10.04.2020 р та 14.04.2020р. Станом на 21.04.2020р (кінцевий термін реєстрації договору) підписаних проектів договору від ФОП Мазаратій Н.І., не надійшло. Договір не укладено.
По третьому питанню:
Рішенням тендерного комітету ФОП Мазаратій Н.І. було відхилено у зв’язку з відмовою укладання договору.
Щодо розгляду наступної тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Волошин Галини Ігорівни прийнято рішення про подовження строків розгляду.
Тому вважаємо що згідно закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані всі вимоги закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK1-4_1

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 047 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 470,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 лютого 2020 11:42
Закінчення: 17 лютого 2020 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50000 шт
Молоко пастеризоване
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар буде здійснена по факту поставки товару протягом 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 852 000,00
UAH з ПДВ
774 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 990 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 035 000,00
UAH з ПДВ
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович 1 045 000,00
UAH з ПДВ
1 045 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 09:33
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:33
переможець_молоко.pdf
26 лютого 2020 19:26
Електронний підпис
26 лютого 2020 19:26
переможець_молоко.pdf
26 лютого 2020 19:26
переможець_молоко.pdf
26 лютого 2020 19:26
переможець_молоко.pdf
26 лютого 2020 19:26
переможець_молоко.pdf
17 лютого 2020 20:05
Електронний підпис
17 лютого 2020 20:05
лот 4 ціна.pdf
17 лютого 2020 20:05
лот 2 ціна.pdf
17 лютого 2020 20:05
цінова лот 1.pdf
17 лютого 2020 20:05
лот 4 ціна.pdf
17 лютого 2020 20:05
лот 2 ціна.pdf
17 лютого 2020 20:03
Електронний підпис
17 лютого 2020 20:03
цінова лот 1.pdf
12 лютого 2020 17:33
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:33
якість молоко.jpg
12 лютого 2020 17:33
цінова лот 5.pdf
12 лютого 2020 17:33
цінова лот 4.pdf
12 лютого 2020 17:33
цінова лот 3.pdf
12 лютого 2020 17:33
цінова лот 2.pdf
12 лютого 2020 17:33
цінова лот 1.pdf
12 лютого 2020 17:33
технічка молоко.pdf
12 лютого 2020 17:33
проект договору.pdf
12 лютого 2020 17:33
довкілля.pdf
12 лютого 2020 17:32
Відгук Мазаратій.pdf
12 лютого 2020 17:32
9. про забезпечення.pdf
12 лютого 2020 17:32
8. пояснення установчі.pdf
12 лютого 2020 17:32
6. сертифікація.pdf
12 лютого 2020 17:32
5. повноваження.pdf
12 лютого 2020 17:32
4. пояснення підпис.pdf
12 лютого 2020 17:32
2. ст 17.pdf
12 лютого 2020 17:32
13. ч. 1 та ч. 2 ст 17.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 20:09
Електронний підпис
12 лютого 2020 19:58
1. установчі документи.pdf
12 лютого 2020 19:58
цінові.pdf
12 лютого 2020 19:58
19.тех паспорта.pdf
12 лютого 2020 19:58
3. довідки по статті 17.pdf
12 лютого 2020 19:58
декларація молоко.pdf
12 лютого 2020 19:57
2.довідка про учасника.pdf
12 лютого 2020 19:57
технічка.pdf
12 лютого 2020 19:57
лист гарантія ст 17.pdf
12 лютого 2020 19:57
додаток 6 проект.pdf
12 лютого 2020 19:57
довідка аналогічний.pdf
12 лютого 2020 19:57
додаток 7.pdf
12 лютого 2020 19:57
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 690 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 08:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 10:18
20185 (000901-b, Лот №1).pdf укладений
17 квітня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:05
Молоко Мазаратій 000901-b лот 1.doc укладений
13 березня 2020 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони прийшли до згоди дострокового розірвання Договору № ПЗ/НХ-20185/НЮ від 13.03.2020 р.