Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБОМЛЬСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37271416 |
Місцезнаходження: | 44313, Україна , Волинська обл., Любомльський р-н, с. Згорани, вул. Садова, буд. 30 |
Контактна особа: |
Дмитро Сташевський +380975266574 stah23086@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 10:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 10:28 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 10:30 |
Автомобіль KIA Sportage.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Документи для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону, Пункт3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
«Відгук повинен містити:
інформацію щодо найменування Замовника;
дату та номер договору, на який надано відгук;
суму, на яку був укладений зазначений договір;
інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості наданого товару.
У Учасника якого було визнано переможцем в складі Листа-відгука не надано жодної інформації щодо якості поставленого товару .
Чому дане порушення вимог ТД не відображено в складі протоколу, та не потягло за собою відхилення такої документації, як такої що не відповідає умовам викладеним Замовником, не відомо.
Таким чином виникає питання щодо правомірності дій Замовника та рівня перевірки наданих документів.
Так як Замовником визначено:
«Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
У листі-відгуку ДУ «Волинська обласна фітосанітарна установа» наявні інформація щодо найменування Замовника, дата та номер договору, на який надано відгук, сума, на яку був укладений зазначений договір, та інформацію про те, що ПрАТ «ВОЛИНЬ-АВТО» виконало свої зобов’язання по договору у повному обсязі. Словосполучення «виконано зобов’язання по договору в повному обсязі» тлумачиться як «виконано всі умови договору». Умовою договору, на якій надавач відгуку посилається у ньому є, зокрема, пункт 2.1. «Продавець гарантує, що передає Товар, якість та комплектність якого відповідає встановленим нормам, діючим стандартам та технічним умовам до відповідного виду Товару і Технічній специфікації Товару (Додаток №3)». У зв’язку з чим у нас не виникло жодних сумнівів, що при виконанні договору було дотримано вимогу щодо якості поставленого товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-04-000012 ● 987bdcb2e8d5474cb8278eb4117012e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2020 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2020 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 04.03.2020 № 10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-31-000878-a від 31.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, не вбачається можливим, оскільки зобовязання за договором сторонами вже виконано (автомобіль поставлено, кошти перераховано)
2020-03-25 09:46:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬ-АВТО" |
479 500,00
UAH з ПДВ
|
479 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Акціонерне Товариство "Полтава-Авто" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬ-АВТО" #03120584 |
Переможець |
479 500,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 15:46
|
договір авто.pdf | укладений |
13 березня 2020 15:43
|