Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення та утримання зелених насаджень
Landscaping and maintenance services for green spaces
Очікувана вартість
10 055 603,00 UAH
UA-2020-01-31-000032-c 0291fb6ee371475a8c377e86ca651f4e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геба Ірина Миколаївна

+380312614190 dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Urban Uzhgorod city council
National ID: 36541721
Contact point: Heba Iryna Mykolayivna
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 січня 2020 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 10 055 603,00 UAH з ПДВ
Publication date: 31 січня 2020 08:39
Enquiries until: 21 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 10 055 603 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-000032-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ-ДОБРОБУТ.", Код ЄДРПОУ:36357996
Дата подання: 21 березня 2020 12:51
Неправомірний допуск учасника до аукціону.
СКАРГА на дії замовника щодо допущення учасника до аукціону. За результатом розгляду пропозицій учасників, відповідно до процедури закупівлі (UA-2020-01-31-000032-c ● 0291fb6ee371475a8c377e86ca651f4e), замовником (Департамент міського господарства Ужгородської міської ради ЄДРПОУ 36541721) був допущений до аукціону учасник КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (ЄДРПОУ 03328362), ПРОТОКОЛ від 16.03.2020р. Скаржник, ТОВ «НАШ-ДОБРОБУТ.» (ЄДРПОУ 36357996), як учасник даної процедури закупівлі не може погодитися з таким рішенням оскільки взяв в ній участь за лотами №1, №3 і №6 та дослідивши документи учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, виявив їх невідповідність умовам тендерної документації, чим було порушено право скаржника на участь в неупередженій, добросовісній, відкритій, недискримінаційній та об’єктивно оціненій закупівлі. Було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 3, статтю 5 (принципи здійснення закупівель та недискримінація учасників) та статтю 30. Обґрунтовуючи нашу скаргу, зазначаємо наступне: 1. У складі тендерної пропозиції КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, надало банківську гарантію № N71.00.0000000044 від 26.02.2020р., за якою Банк-гарант бере на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання негайно сплатити замовнику суму в розмірі 225 300,00 грн., а саме: Лот 1- 32 600,00 грн., Лот 2- 16 000,00 грн., Лот 3- 50 700,00 грн., Лот 7- 120 000,00 грн., Лот 9- 6 000,00 грн., (тут і надалі у тексті – Гарантована сума) за його першою письмовою вимогою платежу з посиланням на те, що учасник не виконав своїх зобов'язань. Замовником у тендерній документації (ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1- 32600,00 гривень Лот 2- 16000,00 гривень Лот 3- 50700,00 гривень Лот 4- 12600,00 гривень Лот 5- 14700,00 гривень Лот 6- 3700,00 гривень Лот 7- 120000,00 гривень Лот 8- 45000,00 гривень Лот 9- 6000,00 гривень Оскільки дана процедура є багатолотовою зазначаємо що: Згідно п.37 Ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч.1, ч.2 Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником можуть бути відмінені торги або визнані такими, що не відбулися частково – за лотом. У разі таких дій замовника (відміни торгів, або визнання їх такими що не відбулися частково за лотом) учасник отримує право звернутися до банку з вимогою закриття його гарантії та повернення коштів покриття гарантії в цілому, оскільки гарантія оформлена одна «загальна» на декілька лотів. Участь у торгах по решті лотах, на яких залишились його пропозиції, не буде забезпечена банківською гарантією, як того вимагає замовник. Це надасть учаснику виключну перевагу понижувати ціну на торгах не турбуючись про ризики неукладання договору про закупівлю, що може призвести до спотворення торгів. Вважаємо, що забезпечення тендерної пропозиції у багатолотових торгах повинно бути надане у вигляді окремих банківських гарантій на кожен лот, в зв’язку з чим тендерна пропозиція КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради мала бути відхилена замовником та недопущена до аукціону. 2. Замовником у тендерній документації (Розділ 7 ДОДАТКИ, Розділ 3 Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції) в частині підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю вимагається надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних який складається та підписується особисто підписантом договору (ДОДАТОК 6). У складі наданої КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради тендерної пропозиції наданий «Лист-згода» від 26.02.2020р., який завірений печаткою комунального підприємства та відповідно посадовою особою цього підприємства І.М. Довбак. Вимога замовника стосувалася згоди щодо персональних даних у відповідності до ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI, згідно якого «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;». Отже, підписантом цього листа-згоди мала бути виключно фізична особа І.М. Довбак, що не було виконано і наданий лист-згода не мав бути прийнятий замовником як відповідний. Така невідповідність умовам тендерної документації мала призвести до відхилення тендерної пропозиції КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради замовником та недопущена до аукціону. 3. Замовником у тендерній документації (Розділ 7 ДОДАТКИ, Розділ 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося: «1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». У складі наданої КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради тендерної пропозиції міститься «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» №51 від 26.02.2020р. в якій відсутня вся інформація щодо спеціальності/кваліфікації працівників, як того вимагав замовник, чим вкотре була порушена умова тендерної документації, що мало наслідком відхилення такої пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо неправомірним допуск учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради до аукціону та керуючись ст.18 ЗУ « Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради. 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про допуск до аукціону тендерної пропозиції учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2020р. Додатки ( файл в форматі pdf ) : - копія банківської гарантії № N71.00.0000000044 від 26.02.2020р. - Лист-згода 26.02.2020р. - копія довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» №51 від 26.02.2020р. Всі зазначені в додатках та інші необхідні документи містяться у системі «Prozorro» за наданими вище ідентифікаторами.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 20:32
Рішення від 25.03.2020 № 5676 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:32
Рішення від 09.04.2020 № 6854.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 21:03

Документи подані скаржником

21 березня 2020 12:51
Скарга озел 2020.pdf
21 березня 2020 12:51
Додатки до Ск озел 2020.pdf
21 березня 2020 12:51
Платіжне доручення 413.pdf

Документи подані замовником

30 березня 2020 11:49
Пояснення по суті скарги
30 березня 2020 11:50
Пояснення по суті скарги

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1- Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень загального користування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 087 720,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32600 UAH


Title: Landscaping and maintenance services for green spaces
Current status: Complete
Estimated total value: 1 087 720,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 17 квітня 2020 14:39
Auction planned date: 17 квітня 2020 14:39
Закінчення: 17 квітня 2020 15:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1- Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень загального користування
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Дата доставки: 31 грудня 2020

Landscaping and maintenance services for green spaces
CPV: 77310000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Замовник здійснює розрахунок за отримані Послуги протягом 30 банківських днів з моменту її отримання Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2020
UA-2020-01-31-000032-c0291fb6ee371475a8c377e86ca651f4e
Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Учасник Документи Рішення
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВКП "Мерістема" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ-ДОБРОБУТ." Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:44
Доручення Конар (1).pdf
27 лютого 2020 14:44
Озеленення0003_Compressed.pdf
27 лютого 2020 14:44
Озеленення0002_Compressed.pdf
27 лютого 2020 14:44
Озеленення0001_Compressed.pdf

Документи

02 березня 2020 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 травня 2020 13:43
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:37
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:34
Документація переможця
28 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:42
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
28 лютого 2020 13:42
Гарантія_G0220-2842-GL_tender.pdf

Документи

02 березня 2020 10:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 березня 2020 10:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 20:40
Електронний підпис
01 березня 2020 20:40
Електронний підпис
01 березня 2020 20:33
Загальні документи.pdf
01 березня 2020 20:33
Тенд. пропоз. озел.pdf
01 березня 2020 20:33
Тех. завд. лот 1 озел.pdf
01 березня 2020 20:33
Аналог. дог. озел..pdf
01 березня 2020 20:33
Кваліф. част. озел..pdf
01 березня 2020 20:33
Підписаний_G0220-2946-GL_tender.pdf
01 березня 2020 20:33
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified _1_.pdf
01 березня 2020 20:33
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ _5_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТОВ ВКП "Мерістема"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ-ДОБРОБУТ."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКП "Мерістема" 1 082 720,00
UAH з ПДВ
582 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ-ДОБРОБУТ." 946 300,00
UAH з ПДВ
832 700,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 13:43
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:37
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:34
Документація переможця
28 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:42
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
28 лютого 2020 13:42
Гарантія_G0220-2842-GL_tender.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 20:40
Електронний підпис
01 березня 2020 20:40
Електронний підпис
01 березня 2020 20:33
Загальні документи.pdf
01 березня 2020 20:33
Тенд. пропоз. озел.pdf
01 березня 2020 20:33
Тех. завд. лот 1 озел.pdf
01 березня 2020 20:33
Аналог. дог. озел..pdf
01 березня 2020 20:33
Кваліф. част. озел..pdf
01 березня 2020 20:33
Підписаний_G0220-2946-GL_tender.pdf
01 березня 2020 20:33
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified _1_.pdf
01 березня 2020 20:33
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ _5_.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:44
Доручення Конар (1).pdf
27 лютого 2020 14:44
Озеленення0003_Compressed.pdf
27 лютого 2020 14:44
Озеленення0002_Compressed.pdf
27 лютого 2020 14:44
Озеленення0001_Compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКП "Мерістема"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ-ДОБРОБУТ."

КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКП "Мерістема"
#22097052
Переможець 582 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВКП "Мерістема"
#22097052
582 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 16:44
Договір укладений
05 травня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 582 000,00
UAH