Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015-30230000-0 (Принтери багатофункціональні).
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-01-30-003959-c 4b4bf4bf5dc34e99bae248f9e8b761ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Блінова

+380672012449
+380459841550
fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Наталія Блінова
+380672012449,+380459841550
fev10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:07
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Якість товару, що поставляється за даним Договором,повинна відповідати вимогам стандартів, технічним умовам, іншим нормативним актам,що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами,необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій Kyocera ECOSYS M2135dn А4 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Грушевського,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 31 січня 2020 10:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 16 452,00
UAH з ПДВ
14 589,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 16 800,00
UAH з ПДВ
14 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 16 944,00
UAH з ПДВ
16 396,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 17 000,00
UAH з ПДВ
16 398,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 17 456,00
UAH з ПДВ
16 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 15:23
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:18
6. Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 15:18
5. Витяг ЄДР 27.11.2019.pdf
03 лютого 2020 15:18
4. Висновок СЕС.pdf
03 лютого 2020 15:18
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 лютого 2020 20:51
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2020 20:51
Установчі документи.pdf
02 лютого 2020 20:51
Досвід МФУ.pdf
02 лютого 2020 20:51
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:33
пропозиція.pdf
03 лютого 2020 16:33
ЛИСТИ.pdf
03 лютого 2020 16:33
ДОВІДКИ.pdf
03 лютого 2020 16:33
литс-гарантія12міс.pdf
03 лютого 2020 16:33
договір.pdf
03 лютого 2020 16:33
довідка досвід.pdf
03 лютого 2020 16:33
Паспорт код Рубець.pdf
03 лютого 2020 16:33
ВИТЯГ_16_01.pdf
03 лютого 2020 16:33
Витяг_EП.pdf
03 лютого 2020 16:33
Оригiнал_Виписки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 14 589,60
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 лютого 2020 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
14 589,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2020 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:20
Договір №29 від 13.02.2020.pdf укладений
13 лютого 2020 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 589,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 431,60 UAH)