Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Еконорм ДЕЗ експрес, Еконорм ДЕЗ лайт, Еконорм ДЕЗ антисептик, Еконорм ДЕЗ Нео, Серветки дезінфекційні Нор-Експрес)
Очікувана вартість
199 380,00 UAH
UA-2020-01-30-003875-c ● df0c7bde17284600baa0e1ade39798dd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01110765 |
Вебсайт: | http://kmkl11.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6 |
Контактна особа: |
Майборода Євгенія Євгеніївна +380445687966 tender-kmkl11@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 16:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 16:28 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 199 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 993,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
348 шт
Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Еконорм ДЕЗ експрес, Еконорм ДЕЗ лайт, Еконорм ДЕЗ антисептик, Еконорм ДЕЗ Нео, Серветки дезінфекційні Нор-Експрес)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 16:02 |
оголошення Деззасоби.docx |
31 січня 2020 16:02 |
оголошення Деззасоби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-003875-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 04 лютого 2020 16:06
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Шановний Замовнику!
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Еконорм ДЕЗ експрес, Еконорм ДЕЗ лайт, Еконорм ДЕЗ антисептик, Еконорм ДЕЗ Нео, Серветки дезінфекційні Нор-Експрес)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-003875-c), зазначено лише найменування товарів з їхніми технічними характеристиками, без зазначення можливості подачі еквівалентів.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Еконорм ДЕЗ експрес, Еконорм ДЕЗ лайт, Еконорм ДЕЗ антисептик, Еконорм ДЕЗ Нео, Серветки дезінфекційні Нор-Експрес)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-003875-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Еконорм ДЕЗ експрес, Еконорм ДЕЗ лайт, Еконорм ДЕЗ антисептик, Еконорм ДЕЗ Нео, Серветки дезінфекційні Нор-Експрес)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-003875-c), зазначено лише найменування товарів з їхніми технічними характеристиками, без зазначення можливості подачі еквівалентів.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Еконорм ДЕЗ експрес, Еконорм ДЕЗ лайт, Еконорм ДЕЗ антисептик, Еконорм ДЕЗ Нео, Серветки дезінфекційні Нор-Експрес)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-003875-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 лютого 2020 14:04
Шановний дописувач!
Виключаючи закупівлю фальсифікату, та виконуючи умови п.1 ст. 3 3акону України «Про публічні закупівлі», Замовник запланував якісні, економічні та ефективні дезінфікуючі засоби, які опробовані в лікарні, та виклав свої пропозиції у медико-технічних умовах. Зазначення «еквівалент» є виключно правом Замовника. Ми ніяким чином не обмежуємо конкуренцію, ви можете подавати аналогічні засоби, які повністю відповідають медико-технічним умовам Замовника. Відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» документація учасника, яка не буде відповідати медико-технічним умовам Замовника буде відхилена.
Виключаючи закупівлю фальсифікату, та виконуючи умови п.1 ст. 3 3акону України «Про публічні закупівлі», Замовник запланував якісні, економічні та ефективні дезінфікуючі засоби, які опробовані в лікарні, та виклав свої пропозиції у медико-технічних умовах. Зазначення «еквівалент» є виключно правом Замовника. Ми ніяким чином не обмежуємо конкуренцію, ви можете подавати аналогічні засоби, які повністю відповідають медико-технічним умовам Замовника. Відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» документація учасника, яка не буде відповідати медико-технічним умовам Замовника буде відхилена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
153 328,80
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Переможець |
199 380,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 15:06
|
Дог 35 від 21.02.2020 Дез-Тайм.PDF | укладений |
25 лютого 2020 16:43
|