Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09120000-6 Газове паливо
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-01-30-003819-c 9718709cf024489999f52c37c201f632
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Софілканич

+380313322378
+380313322493
tender@svalyava-osvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СВАЛЯВСЬКОЇ РДА
Код ЄДРПОУ: 39787830
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, пл. Головна, 1
Контактна особа: Михайло Софілканич
+380313322378,+380313322493
tender@svalyava-osvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:19
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250000 метр кубічний
09120000-6 Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Закарпатська обл.,м.Свалява, пл.Головна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника у розмірі 100% місячної вартості за поставлений газ (з урахуванням компенсації вартості замовленої потужності) до 15 числа місяця наступного за місяцем поставки природного газу згідно рахунку та відповідних актів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:52
Тендерна документація газ 2020.docx
30 січня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:52
Тендерна документація газ 2020.docx
30 січня 2020 16:18
Тендерна документація газ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-003819-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 03 лютого 2020 22:16
Щодо внесення змін до тендернї документації
Шанвний Замовнику! Просимо розглянути вимогу (у прикріпленому файлі), та надати відповідь у встановлений законодавстовом строк. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 15:48
Уповноважена особа розглянув Вашу вимогу UA-2020-01-30-003819-c.b1 від 03.02.2020 р. (далі – Вимога) про внесення змін до тендерної документації та за результатами розгляду повідомляє наступне.

1) Відповідно до вимоги п.п. 5.3.2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації вимагаються Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне (не належне) виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Вимога містить прохання про повне виключення зазначеного вище положення п.п. 5.3.2. п. 5 Розділу 6 тендерної документації з огляду на те, що лист-відгук є необов’язковим документом у господарській діяльності і його вимагання від контрагента за договором нічим не передбачено.
Уповноважена особа не погоджується з таким твердженням з огляду на наступне.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у відповідності до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Одним із способів підтвердження відповідності учасників критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є надання позитивних листів-відгуків від контрагентів, передбачених п.п. 5.3.2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації.
Лист-відгук щодо виконання учасником аналогічних предметові закупівлі договорів від контрагента є єдиним документом, що надає можливість підтвердити виконання учасником таких в повному обсязі, якісно та своєчасно Листи-відгуки надають підтвердження стосовно можливостей та репутації учасника як надійного та кваліфікованого учасника та постачальника товарів.
Якщо учасник своєчасно та якісно виконував свої зобов’язання за попередніми договорами із іншими контрагентами, то отримання відгуків для такого учасника абсолютно не буде неможливим. Водночас, вимогу п.п. 5.3.2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації не зможе виконати саме той учасник, який недобросовісно виконував договірні зобов’язання.
Отже, Замовник діяв у межах норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому вважаємо вимогу про усунення п.п. 5.3.2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації необґрунтованою та недоведеною щодо неможливості її виконання, а також такою, що може завдати Замовнику значних негативних наслідків на стадії виконання Договору про закупівлю.

2) Відповідно до вимоги п. 1 Розділу 3 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних осіб учасника персональні дані, яких містяться у складі поданої тендерної пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного код та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий).
Вимога містить прохання про повне виключення положення щодо надання згоди на обробку персональних даних п. 1 Розділу 3 тендерної документації з огляду на те, що вимога є дискримінаційною, тендерна документація не містить чітко та зрозуміло сформульованої мети обробки персональних даних, переліку дій, яких передбачатиме обробка персональних даних, переліку осіб, яким можуть бути передані персональні дані, з якою метою, на яких підставах, і працівники зазнають втручання в особисте життя.
За результатом розгляду цієї частини Вимоги уповноважена особа повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно із ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Положенням п. 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено зазначення у згоді на обробку персональних даних інформації про прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного код та паспортних даних. Зазначене не відноситься у розумінні ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу.
Нормою п. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Таким чином, Замовником на вимогу п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено вимогу п. 1 Розділу 3 тендерної документації щодо надання згоди на обробку персональних даних осіб учасника, персональні дані, яких містяться у складі поданої тендерної пропозиції.
Без надання такої згоди Замовник не матиме права оброблювати персональні дані осіб учасника, персональні дані, яких містяться у складі тендерної пропозиції, що унеможливить перевірку такої пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Отже, Замовником при встановленні вимоги п. 1 Розділу 3 тендерної документації дотримано вимог, передбачених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про захист персональних даних». Таким чином, вимога про усунення п. 1 Розділу 3 тендерної документації є необґрунтованою та загалом незаконною.

3) Положенням п. 6 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати первинну заяву про отримання ліцензії з усіма додатками, та платіжне доручення з відміткою банку про сплату за отримання ліцензії а також надати останні зміни даних в документах, що мають додаватись до заяви про отримання ліцензії, які були надані НКРЕКП.
У Вимозі міститься прохання вилучити зазначену вище вимогу, оскільки вона незаконна, та ці документи учасник віддає реєстратору при поданні заяви.
Повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», здобувач ліцензії подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії за визначеною ліцензійними умовами формою.
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» право на здійснення виду господарської діяльності, на який отримано ліцензію, може переходити від ліцензіата, що був фізичною особою - підприємцем, до іншої фізичної особи, яка є її спадкоємцем. Така ліцензія ліцензіата підлягає у місячний строк переоформленню органом ліцензування на ім'я спадкоємця з дати набуття ним такого права, за умови відповідності спадкоємця вимогам відповідних ліцензійних умов. У разі виникнення такої підстави для переоформлення ліцензії спадкоємець зобов'язаний протягом місяця подати до органу ліцензування заяву про переоформлення ліцензії та документи (їх копії (фотокопії), засвідчені спадкоємцем), що підтверджують наявність підстав для переоформлення ліцензії.
У разі звуження ліцензіатом провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, на певну частину він подає до органу ліцензування заяву про звуження провадження ним цього виду господарської діяльності, в якій зазначає таку частину виду господарської діяльності, до якої він звузив провадження цього виду господарської діяльності. На підставі такої заяви орган ліцензування протягом п'яти робочих днів з дати її надходження приймає рішення про звуження провадження ліцензіатом виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
НКРЕКП не видає ліцензії у паперовій формі, тому належним підтвердженням наявності в учасника ліцензії на здійснення діяльності, що є предметом закупівлі, відповідно до чинного законодавства та вимог тендерної документації є постанова НКРЕКП про видачу ліцензій. Однак, у разі переоформлення, розширення чи звуження ліцензії інформація про це не буде відображена у постанові НКРЕКП про видачу ліцензії. Тому, з метою уникнення відмінності чи неузгодженості інформації у постанові НКРЕКП про видачу ліцензій з інформацією про фактичне право учасника на здійснення конкретних видів господарської діяльності, враховуючи законодавчі можливості зміни інформації у ліцензії на підставі подання заяв з видачі (переоформлення, розширення, звуження) ліцензії, Замовником встановлено вимогу п. 6 Розділу 5 тендерної документації.
Отже, вимога надання первинної заяви про отримання ліцензії з усіма додатками, а також останні зміни даних в документах, що мають додаватись до заяви про отримання ліцензії, які були надані НКРЕКП, є законною, спрямованою на встановлення достовірної інформації про наявність в учасника права на здійснення конкретних видів господарської діяльності, що передбачає предмет закупівлі.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» за видачу ліцензії справляється разова плата в розмірі одного прожиткового мінімуму, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, якщо інший розмір плати не встановлений законом.
Документом, що підтверджує внесення плати за видачу (розширення) ліцензії, є копія платіжного доручення з відміткою банку.
Несплата за видачу ліцензії у строк не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення на офіційному веб-сайті НКРЕКП рішення про видачу ліцензії є підставою для прийняття рішення НКРЕКП про анулювання ліцензії.
Таким чином, надання у складі тендерної пропозиції учасника платіжного доручення з відміткою банку про сплату за отримання ліцензії є підтвердженням того, що ліцензія не анульована та є чинною.
Підсумовуючи повідомляємо, що вимога вилучення положення п. 6 Розділу 5 тендерної документації про надання первинної заяви, платіжного доручення та змін даних в документах, що мають додаватись до заяви про отримання ліцензії, є законною, не порушує права потенційних учасників та жодним чином не дискримінує їх, оскільки ці документи є у всіх суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію.

Уповноважена особа М.Й. Софілканич

Документи подані скаржником

03 лютого 2020 22:16
Вимога.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000037 ● a3f2cd058ee64f2aa7b505ab6a122ebc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

20.03.2020 № 12
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 20.03.2020 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-30-003819-c 30.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 047 500,00
UAH з ПДВ
1 047 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Закарпатгаз Збут" 1 254 000,00
UAH з ПДВ
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 284 900,00
UAH з ПДВ
1 253 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 1 285 000,00
UAH з ПДВ
1 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 18:25
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:24
1. Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 18:04
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:55
45.2. Пв.pdf
14 лютого 2020 17:55
33. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
14 лютого 2020 17:55
38.4.Баланс на 30 09 2019р.pdf
14 лютого 2020 17:55
17.2.Платіжне доручення.pdf
14 лютого 2020 17:55
45. 1ДФ 4кв2019.pdf
14 лютого 2020 17:55
43.1 Договір застави.pdf
14 лютого 2020 17:55
45.3. Квитанція 1Пв.pdf
14 лютого 2020 17:54
5.5. Відгук Ужну.pdf
14 лютого 2020 17:54
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 лютого 2020 18:14
Електронний підпис
16 лютого 2020 11:55
Електронний підпис
15 лютого 2020 20:17
Електронний підпис
15 лютого 2020 20:17
ФЗ 2019 УГР.pdf
15 лютого 2020 20:16
експертний висновок.PDF
15 лютого 2020 20:16
Договір Конча-заспа.pdf
15 лютого 2020 20:16
9.3 Пожежна безпека.pdf
15 лютого 2020 20:16
52. Сертифікати ISO.pdf
15 лютого 2020 20:16
50. Установчі документи.pdf
15 лютого 2020 20:16
5.1.1 ПВ_.pdf
15 лютого 2020 20:16
5 ДФ.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 17:33
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:33
Довідка МВС 18.02.20.pdf
14 лютого 2020 16:49
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:48
7. Довідка з банку 11.01.20.pdf
14 лютого 2020 16:48
65. ПРОЕКТ договора ЕУ.pdf
14 лютого 2020 16:48
63. Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 16:48
4.Код Статуту.pdf
14 лютого 2020 16:48
3. Статут.pdf
14 лютого 2020 16:48
2.1 Витяг з ЄДРПОУ 04.02.20.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка ч.2 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.9 ч.2 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.7 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.1ч.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 16:47
17.1. Довідка п.10 ч.1ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "Закарпатгаз Збут"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 1 047 500,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:14
ТОВ "Закарпатгаз Збут"
#39582749
Відхилено 1 240 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:18
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Відхилено 1 253 800,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Переможець 1 285 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:33

Документи

24 лютого 2020 16:14
Електронний підпис

Документи

24 лютого 2020 16:18
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

24 лютого 2020 16:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
1 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:18
ДУ7.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:26
ДУ6.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:20
ДУ5.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 10:32
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 10:16
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 12:00
Додаткова угода №2 до Договору 4-ЕУ від 13.03.2020.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 11:56
Додаткова угода №1 до Договору 4-ЕУ від 13.03.2020.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 17:51
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0001.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0002.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0003.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0004.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0005.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0006.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0007.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0008.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0009.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0010.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0011.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0012.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0013.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0014.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0015.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0016.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0017.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0018.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020 - 0019.jpg укладений
13 березня 2020 17:49
Договір 4-ЕУ від 13.03.2020.pdf укладений
13 березня 2020 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 6.3.3 Договору доповнити абзацом, пункт 6.3.4 Договору доповнити абзацом
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити абзацом
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п. 6.3.3
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац перший п.3.1 Договору викласти у наступній редакції: ціна за 1000 куб. становить 5653,48 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац перший п.3.1 Договору викласти у наступній редакції: ціна за 1000 куб. становить 6218,26 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац перший п.3.1 Договору викласти у наступній редакції: ціна за 1000 куб. становить 6839.46 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац перший п.3.1 Договору викласти у наступній редакції: ціна за 1000 куб. становить 7522.72 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №4-ЕУ
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 157 341,48
UAH (в тому числі ПДВ 192 890,24 UAH)