Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4(Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
55 200,00 UAH
UA-2020-01-30-003041-a ● 95880f0f29e34a989ed5b7377bcf3b3d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36263776 |
Місцезнаходження: | 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39 |
Контактна особа: |
Наталія Блінова +380672012449,+380459841550 fev10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 55 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 276,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Якість товару, що поставляється за даним Договором,повинна відповідати вимогам стандартів, технічним умовам, іншим нормативним актам,що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами,необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональний комп’ютер Everest Home&Office 1030 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, Боярка, Грушевського,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 14:12 |
Оголошення.docx | |
31 січня 2020 14:12 |
Додаток №1 -Технічні(якісні) вимоги.docx | |
30 січня 2020 17:46 |
Додаток №3-Проект Договіру на закупівлю.docx | |
30 січня 2020 17:46 |
Додаток №4-Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
30 січня 2020 17:46 |
Додаток №2-Форма Цінова пропозиція.docx |
31 січня 2020 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2020 14:12 |
Оголошення.docx
|
|||
31 січня 2020 14:12 |
Додаток №1 -Технічні(якісні) вимоги.docx
|
|||
30 січня 2020 17:46 |
Додаток №3-Проект Договіру на закупівлю.docx
|
|||
30 січня 2020 17:46 |
Додаток №4-Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
30 січня 2020 17:46 |
Додаток №2-Форма Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:23
Дата відповіді: 31 січня 2020 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
Документація
Дата подання: 31 січня 2020 11:20
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:09
Шановний Замовник, в технічних вимогах ви вказуєте кількість 7шт, а в самому оголошенні 6шт. Прохання уточнити скільки точно потрібно ПК?
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за звернення!Потрібно 6 шт.ПК.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 31 січня 2020 11:59
Дата відповіді: 03 лютого 2020 07:20
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Так,еквівалент приймається до розгляду,однак, усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Якщо учасником пропонується еквівалент, обов’язковою є умова - заповнення ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ технічних характеристик еквіваленту із зазначеним товаром в специфікації та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-003041-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 07 лютого 2020 16:43
Вимога щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "Гарден Електронікс" в тендерній закупівлі UA-2020-01-30-003041-a, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документації вимагав 2 роз’єми USB на передній панелі, 1 з яких типу 3.0. При цьому ТОВ "Гарден Електронікс" надав зображення корпусу Logicpower S607 BK який згідно інформації на сайті виробника (https://logicfox.ua/catalog/kompyuternyie-komplektuyushhie/korpusa/serija-slim/0002467.html), має порти USB версії 2.0, що є гіршим ніж вимагалось замовником;
- замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у п. 8.1. «Кваліфікаційні вимоги та інші умови до Учасників, а також спосіб їх підтвердження» у п.п. 9 «…документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору – (надається належним чином засвідчена скан-копія аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі (персональні комп’ютери) та копія видаткової накладної, що підтверджує факт виконання Договрору в повному обсязі» – аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4» – у складі тендерної пропозиції учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано довідку за предметом закупівлі якого є ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, які не є аналогічним, так як предметом закупівлі даних торгів є ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за показником четвертої цифри визначеної замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також, всупереч вимогам Замовника, надано неналежним чином засвідчені скан-копії аналогічних договорів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
- замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у п. 8.1. «Кваліфікаційні вимоги та інші умови до Учасників, а також спосіб їх підтвердження» у п.п. 10 «Гарантія на весь обсяг товару, що поставляється із зазначенням строку дії гарантії» – ТОВ «Гарден Електронікс» у складі своєї пропозиції не надав гарантійного листа із чітко прописаним строком гарантії, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
- замовник в своїй тендерній документації вимагав 2 роз’єми USB на передній панелі, 1 з яких типу 3.0. При цьому ТОВ "Гарден Електронікс" надав зображення корпусу Logicpower S607 BK який згідно інформації на сайті виробника (https://logicfox.ua/catalog/kompyuternyie-komplektuyushhie/korpusa/serija-slim/0002467.html), має порти USB версії 2.0, що є гіршим ніж вимагалось замовником;
- замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у п. 8.1. «Кваліфікаційні вимоги та інші умови до Учасників, а також спосіб їх підтвердження» у п.п. 9 «…документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору – (надається належним чином засвідчена скан-копія аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі (персональні комп’ютери) та копія видаткової накладної, що підтверджує факт виконання Договрору в повному обсязі» – аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4» – у складі тендерної пропозиції учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано довідку за предметом закупівлі якого є ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, які не є аналогічним, так як предметом закупівлі даних торгів є ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за показником четвертої цифри визначеної замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також, всупереч вимогам Замовника, надано неналежним чином засвідчені скан-копії аналогічних договорів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
- замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у п. 8.1. «Кваліфікаційні вимоги та інші умови до Учасників, а також спосіб їх підтвердження» у п.п. 10 «Гарантія на весь обсяг товару, що поставляється із зазначенням строку дії гарантії» – ТОВ «Гарден Електронікс» у складі своєї пропозиції не надав гарантійного листа із чітко прописаним строком гарантії, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 08:17
Доброго дня!Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
46 704,00
UAH з ПДВ
|
44 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
45 389,00
UAH з ПДВ
|
45 389,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
49 610,88
UAH з ПДВ
|
48 598,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
50 499,00
UAH з ПДВ
|
48 598,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Апрєль" |
51 600,00
UAH з ПДВ
|
48 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
51 000,00
UAH з ПДВ
|
49 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" |
53 046,00
UAH з ПДВ
|
50 472,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
53 316,00
UAH з ПДВ
|
53 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
54 972,00
UAH з ПДВ
|
54 972,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
44 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 11:42
|
Договір №33 від 17.02.2020.pdf | укладений |
17 лютого 2020 11:42
|