Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4(Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
55 200,00 UAH
UA-2020-01-30-003041-a 95880f0f29e34a989ed5b7377bcf3b3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Блінова

+380672012449
+380459841550
fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Наталія Блінова
+380672012449,+380459841550
fev10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:47
Очікувана вартість: 55 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Якість товару, що поставляється за даним Договором,повинна відповідати вимогам стандартів, технічним умовам, іншим нормативним актам,що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами,необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональний комп’ютер Everest Home&Office 1030 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Грушевського,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:23
Дата відповіді: 31 січня 2020 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
Документація
Дата подання: 31 січня 2020 11:20
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:09
Шановний Замовник, в технічних вимогах ви вказуєте кількість 7шт, а в самому оголошенні 6шт. Прохання уточнити скільки точно потрібно ПК?
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за звернення!Потрібно 6 шт.ПК.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 31 січня 2020 11:59
Дата відповіді: 03 лютого 2020 07:20
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Так,еквівалент приймається до розгляду,однак, усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Якщо учасником пропонується еквівалент, обов’язковою є умова - заповнення ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ технічних характеристик еквіваленту із зазначеним товаром в специфікації та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-003041-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 07 лютого 2020 16:43
Вимога щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "Гарден Електронікс" в тендерній закупівлі UA-2020-01-30-003041-a, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документації вимагав 2 роз’єми USB на передній панелі, 1 з яких типу 3.0. При цьому ТОВ "Гарден Електронікс" надав зображення корпусу Logicpower S607 BK який згідно інформації на сайті виробника (https://logicfox.ua/catalog/kompyuternyie-komplektuyushhie/korpusa/serija-slim/0002467.html), має порти USB версії 2.0, що є гіршим ніж вимагалось замовником;
- замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у п. 8.1. «Кваліфікаційні вимоги та інші умови до Учасників, а також спосіб їх підтвердження» у п.п. 9 «…документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору – (надається належним чином засвідчена скан-копія аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі (персональні комп’ютери) та копія видаткової накладної, що підтверджує факт виконання Договрору в повному обсязі» – аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4» – у складі тендерної пропозиції учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано довідку за предметом закупівлі якого є ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, які не є аналогічним, так як предметом закупівлі даних торгів є ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за показником четвертої цифри визначеної замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також, всупереч вимогам Замовника, надано неналежним чином засвідчені скан-копії аналогічних договорів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
- замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у п. 8.1. «Кваліфікаційні вимоги та інші умови до Учасників, а також спосіб їх підтвердження» у п.п. 10 «Гарантія на весь обсяг товару, що поставляється із зазначенням строку дії гарантії» – ТОВ «Гарден Електронікс» у складі своєї пропозиції не надав гарантійного листа із чітко прописаним строком гарантії, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 08:17
Доброго дня!Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 46 704,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 45 389,00
UAH з ПДВ
45 389,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 49 610,88
UAH з ПДВ
48 598,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 50 499,00
UAH з ПДВ
48 598,56
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 51 600,00
UAH з ПДВ
48 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 51 000,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 53 046,00
UAH з ПДВ
50 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 53 316,00
UAH з ПДВ
53 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 54 972,00
UAH з ПДВ
54 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2020 22:19
ПРОПОЗИЦІЯ_44000_00.pdf
06 лютого 2020 18:49
Досвід.zip
06 лютого 2020 18:47
Авторизація.zip
06 лютого 2020 18:45
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
06 лютого 2020 18:45
Гарантійний лист 1.pdf
06 лютого 2020 18:45
Уставні_завірені.zip
06 лютого 2020 18:45
Довідка_рахунок _2_.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка_рахунок.pdf
06 лютого 2020 18:45
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 18:45
Витяг розширений.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка працівники.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка ст.17_повна.pdf
06 лютого 2020 18:45
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 лютого 2020 18:45
Згода з договором.pdf
06 лютого 2020 18:45
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
06 лютого 2020 18:45
Лист-гарантія.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка без печатки.pdf
06 лютого 2020 18:45
Про ліцензування.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка ст.17.pdf
06 лютого 2020 18:45
Лист-гарантія.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка підпис.pdf
06 лютого 2020 18:45
Довідка мат.техн.база.pdf

Публічні документи

Публічні документи

06 лютого 2020 01:58
Електронний підпис
06 лютого 2020 01:58
Порівняльна таблиця.pdf
06 лютого 2020 01:58
Цінова пропозиція 42382.pdf
06 лютого 2020 01:58
Витяг з ЄДР копія.pdf
06 лютого 2020 01:58
Виписка з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 17:05
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:05
Статут.pdf
06 лютого 2020 17:05
Стаття 17.pdf
06 лютого 2020 17:05
Рахунок в Укрсиб.tif
06 лютого 2020 17:05
Пропозиція.pdf
06 лютого 2020 17:05
Довідка про МТБ.pdf
06 лютого 2020 17:04
Довідка МВС.jpg
06 лютого 2020 17:04
Довідка ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 17:04
Гарантійна підтримка.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 14:23
Порівняльна таблиця.pdf
06 лютого 2020 14:23
Лист_гарантія.pdf
06 лютого 2020 14:23
Лист згода.pdf
06 лютого 2020 14:23
Авторизаційний лист (3).pdf
06 лютого 2020 14:23
Досвід 2000.rar
06 лютого 2020 14:23
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 17:20
Електронний підпис

Публічні документи

06 лютого 2020 17:15
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:14
Згода з договором.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 11:01
Certificate_EVEREST.pdf
04 лютого 2020 22:10
МП Лист-згода 5185312.pdf
04 лютого 2020 22:10
МП Лист гарантія 5185312.pdf
04 лютого 2020 22:10
ВН 12_432-6741.jpg
04 лютого 2020 22:10
МП Протокол 1.pdf
04 лютого 2020 22:10
МП Наказ 1.pdf
04 лютого 2020 22:10
МП Статут.pdf
04 лютого 2020 22:10
Проект Договору 5185312.pdf
04 лютого 2020 22:10
МП Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 22:10
МП Виписка ЗО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 44 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 09:22

Документи

11 лютого 2020 09:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 09:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:42
Договір №33 від 17.02.2020.pdf укладений
17 лютого 2020 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 333,34 UAH)