Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське та письмове приладдя
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2020-01-30-002555-c 177f16f5cfc445fc9312363da019568f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Ігорович Сопільняк

+380567670298
+380632525579
kpdgst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19149153
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Андрій Ігорович Сопільняк
+380567670298,+380632525579
kpdgst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальний перелік зазначений у додатку №1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2154 штуки
Канцелярське та письмове приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, б.58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:12
Дата відповіді: 31 січня 2020 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Доброго дня. Замовником будуть розглянуті всі пропозиції, які відповідатимуть опису та характеристикам товару що закуповується. Остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником. Всі учасники зазвичай завжди вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. Така вимога є у Додатку 2, Додатку 3, Додатку 4, до оголошення про проведення допорогової закупівлі.
-До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники податку ПДВ. Система автоматично визначає найкращу цінову пропозицію без будь-якого додавання. Якщо учасник не є платником ПДВ, його ціна зазначається без ПДВ.
Технічне завдання
Дата подання: 03 лютого 2020 09:38
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:34
Позиція 15. Конверти (звичайні)- це конверти поштові формату С6 (114 х 162 мм) чи С5 (162 х 229 мм)? конверти мають бути з віконцем чи без? Позиція 24. Скотч двустороній на спіненій основі чи ні? Позиція 26, 27. Швидкозшивач і Папка швидкозшивач:: швишкозшивач пластиковий з прозорим верхом, чи швидкозшивач картонний, чи папка пластикова з швидкозшивачем з металічними пружинами типу CLIP А? Що мається на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Позиція 15. Конверти (звичайні)- це конверти поштові формату С5 (162 х 229 мм) без віконця. Позиція 24. Скотч двустороній - на спіненій основі. Позиція 26. Швидкозшивач - швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом. Позиція 27. Папка швидкозшивач - швидкозшивач картонний.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 25 800,04
UAH з ПДВ
23 396,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 26 098,80
UAH з ПДВ
25 740,00
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 28 147,00
UAH з ПДВ
28 147,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 10:31
23396,38.pdf
05 лютого 2020 15:53
Папки картон АЛЬФ.pdf
05 лютого 2020 15:53
гигиена Инвестпак.pdf
05 лютого 2020 15:53
27сертифікат ІСО (1).pdf
05 лютого 2020 15:53
Диллерство Виват.jpg
05 лютого 2020 15:53
Гигиенвисновок Idea Simply.pdf
05 лютого 2020 15:53
Договір канц. 2019р .pdf
05 лютого 2020 15:53
25800,04.pdf
05 лютого 2020 15:53
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:44
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:44
scan_0004.pdf
06 лютого 2020 16:44
scan_0003.pdf
06 лютого 2020 16:43
Статут — копия зав.pdf
06 лютого 2020 16:43
Пропозиція.pdf
06 лютого 2020 16:43
ПДВ зав.PDF
06 лютого 2020 16:43
лист гарантія 12 місяці.pdf
06 лютого 2020 16:43
Документ Microsoft Word.pdf
06 лютого 2020 16:43
_Протокол.pdf
06 лютого 2020 16:43
_Наказ.pdf
06 лютого 2020 16:43
сертифікати.rar
06 лютого 2020 16:43
Лист-відгук ЗОУНБ.PDF
06 лютого 2020 16:43
Лист-відгук ДАПР ЗОДА.pdf
06 лютого 2020 16:43
_ЗОУНБ.pdf
06 лютого 2020 16:43
_Довідка про досвід.pdf
06 лютого 2020 16:43
_ДАПР ЗОДА.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:12
УБВ СЕС.PDF
06 лютого 2020 15:21
Скан_СЭС.pdf
06 лютого 2020 15:21
висновок Buromax,3926,22962.pdf
06 лютого 2020 15:21
Файл 1cт.jpg
06 лютого 2020 15:21
Файл2cт.jpg
06 лютого 2020 15:21
Ножиці(CFS,F,Е,О).pdf
06 лютого 2020 15:21
Гумки для грошей(F,Е,О).pdf
06 лютого 2020 15:21
Договір і видаткова.pdf
06 лютого 2020 15:21
Гарантійний лист1.pdf
06 лютого 2020 15:21
Довіреність.pdf
06 лютого 2020 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 15:21
Пояснювальна записка.pdf
06 лютого 2020 15:21
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
06 лютого 2020 15:21
Лист заходи довкілля.pdf
06 лютого 2020 15:21
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 15:21
довідка Саша.pdf
06 лютого 2020 15:21
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
06 лютого 2020 15:21
Довідка ліцензування.pdf
06 лютого 2020 15:21
Довідка Статут.pdf
06 лютого 2020 15:21
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 23 396,38
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
23 396,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:07
договір ТОВ Аверс.PDF укладений
19 лютого 2020 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 396,38
UAH (в тому числі ПДВ 3 899,40 UAH)