Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Миколаївській області
Services in carrying out the state inventory of the lands in the Mykolaiv region
Очікувана вартість
4 347 300,00 UAH
UA-2020-01-30-002098-a 7e9c8f91e1ae4abe86b8b4b62b7fd252
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демчук Ірина Станіславівна

+380512765684 mk.r.demchuk@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39825404
Місцезнаходження: 54034, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв,, проспект Миру, 34
Контактна особа: Демчук Ірина Станіславівна
+380512765684
mk.r.demchuk@land.gov.ua
Додаткові контактні особи: Яськів Юрій Богданович
+380512766863
mk.iaskiv@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MAIN DEPARTMENT OF STATEGEOCADASTRE IN MYKOLAIV REGION
National ID: 39825404
Contact point: Demchuk Iryna
+380512765684
mk.r.demchuk@land.gov.ua
Additional contacts: Yaskiv Yurii
+380512766863
mk.iaskiv@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 січня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:06
Очікувана вартість: 4 347 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 736,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 січня 2020 15:57
Enquiries until: 21 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 347 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 737 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25800 гектар
Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Миколаївській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Адміністративні межі Миколаївської області, Адміністративні межі Миколаївської області
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Services in carrying out the state inventory of the lands in the Mykolaiv region
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:40
Протокол 3.jpg
19 лютого 2020 15:40
Протокол 2.jpg
19 лютого 2020 15:40
Протокол 1.jpg
19 лютого 2020 15:39
Перелік змін що вносяться до ТД_1.docx
19 лютого 2020 15:37
Проект договору Нова редакція.docx
19 лютого 2020 15:36
Тендерна документація НОВА.docx
19 лютого 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:40
Протокол 3.jpg
19 лютого 2020 15:40
Протокол 2.jpg
19 лютого 2020 15:40
Протокол 1.jpg
19 лютого 2020 15:39
Перелік змін що вносяться до ТД_1.docx
19 лютого 2020 15:37
Проект договору Нова редакція.docx
30 січня 2020 15:57
Додаток № 3 проект Договору.docx
19 лютого 2020 15:36
Тендерна документація НОВА.docx
30 січня 2020 15:57
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:57
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:15
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації є затверджений Проект договору про надання Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:20
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:17
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить. Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:30
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:59
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №509 від 02.12.2016., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 за №1646/29776 «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою», роботи із землеустрою виконуються у системі координат УСК-2000 в Балтійській системі висот 1977 року.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:32
Дата відповіді: 06 лютого 2020 17:01
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 173 Земельного кодексу України межа району, села, селища, міста, району у місті – це умовна замкнена лінія на поверхні землі, що відокремлює територію району, села, селища, міста, району у місті від інших територій.
Межі району, села, селища, міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць.
Проекти землеустрою щодо зміни меж населених пунктів розробляються з урахуванням генеральних планів населених пунктів.
Встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками здійснюється відповідно до наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 «Про затвердження Інструкції про становлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками 18.05.2010 № 376», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2010 за № 391/17686.
Згідно вищезазначеної Інструкції для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків. Враховуючи вищевикладене замовник повинен вказати вид межового знака.
Додаток 2 до договору
Дата подання: 04 лютого 2020 15:37
Дата відповіді: 06 лютого 2020 17:02
ЧИ потрібно заповнювати Додаток № 2 до договору про надання послуг "Калькуляція витрат"? У разі вказування ціни в такому додатку Замовник повинен відхидити пропозицію Учасника.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить. Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 14:42
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:58
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком). При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:49
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:01
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Пунктом 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти;
Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра , бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи) , що видав цей документ ( у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присуджені освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у пункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюються при наявності таких відомостей у дипломі.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-002098-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КИЇВЗЕМ, Код ЄДРПОУ:43361788
Дата подання: 27 березня 2020 10:03
Оскарження рішення Замовника
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-30-002098-a Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області (далі – Замовник) проводить закупівлю послуг: ДК 021:2015 – 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Миколаївській області).
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2020 року, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та недопущення до аукціону ТОВ «КИЇВЗЕМ» (код ЄДРПОУ 43361788). Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника - ТОВ «КИЇВЗЕМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям Згідно результатів розгляду було встановлено: на підставі частини першої статті 30 Закону, в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону:1) довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю за вихідним номером 62 від 28.02.2020 року не містить даних щодо року виготовлення обладнання (підпункт 1.1. пункту 5 розділу ТД); 2) На підтвердження наявності в учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази надано: - інвентаризаційний опис необоротних активів (дата складання 20.01.2020р.) та інвентаризаційний опис нематеріальних активів (дата складання 11.02.2020р.), які не містять даних щодо фактичної наявності обладнання в розрізі об’єктів на відповідну дату, лише згідно даних бухгалтерського обліку. Таким чином, документально не підтверджується наявність обладнання (частина 1 пункту 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV); - оборотно - сальдову відомість по рахунку 104, що відображує надходження та сальдо на кінець звітного періоду, проте не відображено на яку дату та якого періоду це стосується. З огляду на вищевказане учасник не підтвердив наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази вказаних у довідці №62 від 28.02.2020 року (підпункт 1.3. пункту 5 розділу ТД). При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «Київзем» не містить будь-яких пояснень (довідок, роз’яснень, уточнень тощо) стосовно причин ненадання (або неможливості надання) необхідних документів, відповідно до вимог ТД. Також, відповідно вимог п. 2.5 розділу 5 ТД учасник повинен надати: «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником у складі тендерної пропозиції надано накази про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Слід зауважити, що тендерною документацію не передбачено часткове подання документа. Виходячи з вищенаведеного, слід вважати, що документ надано не в повному обсязі, тобто частково, що суперечить умовам тендерної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) встановлюються принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав всі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надав всі необхідні документи, а саме: довідку № 62 від 28.02.2020 року, яка містить відбиток печатки учасника, за підписом учасника, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
При цьому, серед іншого у довідці № 62 від 28.02.2020 року відображена в повному обсязі інформація про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» супутникового обладнання: приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2)- 1 шт., електронний тахеометр HILTI POS 15 -1 шт. (договір оренди обладнання від 20.02.2020 р. № 20 та акт приймання-передачі обладнання від 20.02.2020 р.).
Надано документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів (свідоцтво про повірку № 7512 на приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2); свідоцтво про повірку № 8210 на електронний тахеометр HILTI POS 15).
У підпункті 1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що учасник має надати: документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД.
Зазначаємо, що на виконання вимоги підпункту 1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, ТОВ «КИЇВЗЕМ» надав інші документи - інвентаризаційний опис необоротних активів (станом на/дата складання 20.01.2020 р.), який містить дані щодо фактичної наявності обладнання, а саме: «разом за описом: б) .загальна кількість одиниць (фактично) дев’ять».
Тобто інвентаризаційний опис необоротних активів підтверджує фактичну наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» обладнання, вказаного у довідці № 62 від 28.02.2020 року.
Надано довідку № 66 від 28.02.2020 року про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» власного ліцензійного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Digitals Professional/Geodesy/Reports/XML.Checker/Topotracer»), необхідного для виконання договору про закупівлю (довідка складена за наведеною в тендерній документації Замовника формою, містить відбиток печатки та підпис учасника). Надано копію ліцензії на право легального використання програмного забезпечення «Digitals Professional/Geodesy/Reports/XML.Checker/Topotracer» та копію видаткової накладної, що підтверджує наявність на підставі права володіння ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»).
Не зазначення даних щодо року виготовлення обладнання в довідці № 62 від 28.02.2020 року про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (підпункт 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД) вважаємо незначною (несуттєвою) помилкою допущеною учасником в документі, що не впливає на подану нами тендерну пропозицію так як зміст такого документа повністю відповідає вимогам ТД.
Таким чином, не зазначення даних щодо року виготовлення обладнання в довідці № 62 від 28.02.2020 року аж ніяк не вливає на можливість виконання ТОВ «КИЇВЕМ» договору про закупівлю та своєчасність надання послуг.
Геодезичне обладнання: приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2) та електронний тахеометр HILTI POS 15 в робочому стані і використовується та знаходиться в експлуатації ТОВ «КИЇВЗЕМ» згідно чинного договору оренди обладнання від 20.02.2020 р. № 20.
Обладнання: МФУ А -3 Xerox VersaLink C7020 (серійний номер 3391669529), МФУ А -3 Xerox VersaLink C7020 (серійний номер 3391668417), ноутбук Asus X756UA (X756UA-TY160T) (серійний номер G6N0CX00M907228), системний блок HP ProDesk 600 G3 SFF (серійний номер CZC938D5YS), системний блок HP ProDesk 600 G3 SFF (серійний номер CZC936CTSD), системний блокARTLINE Gaming X55v06 (серійний номер AL 113251), монітор 27"Deii UltraSharp UP2716D (серійний номер 26479198334), монітор 27"Deii UltraSharp UP2716D (серійний номер 20821097198), монітор 23.8 DELL S2419H (серійний номер 328 192 010 66) працює і знаходиться у власності ТОВ «КИЇВЗЕМ» відповідно до наданого інвентаризаційного опису необоротних активів ТОВ «КИЇВЗЕМ», де зазначено фактичну наявність такого обладнання.
Обладнання відповідає всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» надало інформацію та документи, що підтверджують відповідність ТОВ «КИЇВЗЕМ» кваліфікаційним критеріям, необхідних для виконання договору про закупівлю.
У довідці № 62 від 28.02.2020 року також відображена інформація про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» матеріально-технічної бази, а саме орендованого офісного приміщення площею 50,6 кв.м за адресою: м. Київ, вул. Золотоустівська, 3 (договір оренди від 01.12.2019 р. № 50219272, орендодавець – акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (місцезнаходження: проспект Перемоги, 4, м.Київ, 01135; код ЄДРПОУ: 16392628), строк оренди до 31 грудня 2020 р. включно).
Таким чином, ТОВ «КИЇВЗЕМ» має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання договору про закупівлю, відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника.
На виконання вимоги підпункту 2.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «КИЇВЗЕМ» надав всі необхідні документи, передбачені тендерною документацією Замовника, а саме: трудові книжки працівників (Сацького Д.В., Матвійчук А.М., Монько О.П.) та накази про прийняття на роботу цих же працівників, що і є підтвердженням наявності в ТОВ «КИЇВЗЕМ» трудових відносин із працівниками, вказаних у довідці № 70 від 28.02.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Зазначаємо, що тендерна документація Замовника не містить вимоги про надання учасником пустих сторінок трудової книжки.
Твердження Замовника щодо надання ТОВ «КИЇВЗЕМ» не повного обсягу трудових книжок є помилковим, оскільки: Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, також Замовник сам підтверджує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЗЕМ» надано лише заповнені сторінки трудових книжок, тобто ті, що підтверджують трудові відносини працівників та ТОВ «КИЇВЗЕМ».
Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог ТД, оскільки згідно вимог ТД, скановані сторінки трудових книжок необхідні для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку не зрозумілим є те які саме відомості можливо підтвердити пустими сторінками трудових книжок. Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників»: «Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження).
Таким чином трудові книжки подані ТОВ «КИЇВЗЕМ» заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «КИЇВЗЕМ», що в свою чергу підтверджує наявність трудових відносин між працівниками та ТОВ «КИЇВЗЕМ». Також ця інформація надана і зазначена у наказах про прийняття на роботу працівників.
Тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» відхилена Замовником НЕПРАВОМІРНО.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «КИЇВЗЕМ».
Замовником було порушено права, інтереси ТОВ «КИЇВЗЕМ», а також основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – ч. 1 ст. 3 Закону, яка містить положення про принципи здійснення закупівлі, де зазначається що закупівля повинна бути здійснена з врахуванням добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінація учасників та, найголовніше – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Керуючись пунктом 2 ст. 9 Закону, ТОВ «КИЇВЗЕМ», як учасник процедури закупівлі (оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-30-002098-a) сприяє залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян» і «Про інформацію».
Просимо переглянути рішення Замовника у частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЗЕМ» та допустити ТОВ «КИЇВЗЕМ» до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 16:31
При розгляді вимоги тендерним комітетом ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області прийнято одноголосне рішення щодо незадоволення вимоги ТОВ "КИЇВЗЕМ"
Згідно результатів розгляду було встановлено, що на підставі частини 1 статті 30 Закону, в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону:
1) довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю №62 від 28.02.2020 року не містить даних щодо року виготовлення обладнання (підпункт 1.1. пункту 5 розділу цієї Тендерної документації). Не зазначення року виготовлення обладнання не підпадає під жодну формальну помилку визначену ТД.
2) На підтвердження наявності в учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази надано: - інвентаризаційний опис необоротних активів (дата складання 20.01.2020р.) та інвентаризаційний опис нематеріальних активів (дата складання 11.02.2020р.), які не містять даних щодо фактичної наявності обладнання в розрізі об’єктів на відповідну дату, лише згідно даних бухгалтерського обліку. Таким чином, документально не підтверджується наявність обладнання (частина 1 пункту 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV); - оборотно - сальдову відомість по рахунку 104, що відображує надходження та сальдо на кінець звітного періоду, проте не відображено на яку дату та якого періоду це стосується. З огляду на вищевказане учасник не підтвердив наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази вказаних у довідці №62 від 28.02.2020 року (п. 1.3 розділу 5 Тендерної документації). При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «Київзем» не містить будь-яких пояснень (довідок, роз’яснень, уточнень тощо) стосовно причин ненадання (або неможливості надання) необхідних документів, відповідно до вимог ТД. Колонки 8 (кількість) та 9 (первісна вартість) графа «Фактична наявність» в інвентаризаційних описах не заповнені, що не підтверджує фактичну наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази та программного забезпечення.
Учасником у складі тендерної пропозиції (на виконання вимог п.п. 2.5. розділу 5) надано наказ про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Таким чином не виконано вимоги абз. 9 п.15 розділу 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та твердження учасника про неправомірність відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованим та хибним.
Детальне обґрунтування у протоколі від 31.03.2020 №19, який підкріплений до відповіді.

Документи

01 квітня 2020 14:28
1.jpeg
01 квітня 2020 14:28
2.jpeg
01 квітня 2020 14:29
3.jpeg
01 квітня 2020 14:29
4.jpeg
01 квітня 2020 14:29
5.jpeg
01 квітня 2020 14:29
6.jpeg
01 квітня 2020 14:29
7.jpeg
01 квітня 2020 14:29
8.jpeg
01 квітня 2020 14:29
9.jpeg
01 квітня 2020 14:29
10.jpeg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-30-002098-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 31 березня 2020 15:44
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Головним управлінням Держгеокадастру у Миколаївській області (надалі - Замовник) 30.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД 7e9c8f91e1ae4abe86b8b4b62b7fd252 предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з державної інвентаризації земель в межах території Миколаївської області (виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель)) За результатами перекваліфікації Учасників, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхиллено з наступних підстав: Згідно результатів розгляду було встановлено: відповідно вимог п. 2.5 розділу 5 ТД учасник повинен надати: «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником у складі тендерної пропозиції надано накази про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Слід зауважити, що тендерною документацію не передбачено часткове подання документа. Виходячи з вищенаведеного, слід вважати, що документ надано не в повному обсязі, тобто частково, що суперечить умовам тендерної документації. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та положення Тендерної документації (надалі - ТД) (Додаток 2) з наступних підстав: Вимоги тендерної документації: п. 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД. Отже, положення тендерної документація не містять вимоги про надання учасником пустих сторінок трудової книжки. У тендерній пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: Довідку яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю вих.№334 від 24 лютого 2020р.(Додаток 3) із зазначенням наступних працівників : Листоферов А.А.; Підборський Є.Ю.; Бистров О.В.; Перехрест Д.В. Відповідно на вимогу п. 2.5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки на всіх працівників, які підтверджують наявність в ТОВ «ЛЕНД.КОМ» трудових відносин із працівниками, що зазначені в довідці Вих. №334 від 24 лютого 2020р.(Додаток 4) Твердження Замовника, щодо надання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не повного обсягу трудових книжок є помилковим, оскільки : Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, також Замовник сам підтверджує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано лише заповнені сторінки трудових книжок, тобто ті, що підтверджують трудові відносини працівників та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» . Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог ТД, оскільки згідно вимог ТД, скановані сторінки трудових книжок необхідні для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку не зрозумілим є те які саме відомості можливо підтвердити пустими сторінками трудових книжок. Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. « Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» : « Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). Таким чином трудові книжки подані у ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що в свою чергу підтверджує наявність трудових відносин між працівниками та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» Виходячи із вищезазначеного ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було повністю виконано вимоги ТД, відповідно керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 17:08
рішення від 03.04.2020 №6351+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 17:08
рішення від 16.04.2020 №7383 .pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення тендерним комітетом скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕНД.КОМ" та допустити до в участі в електронному аукціоні.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2020 11:37

Документи подані скаржником

31 березня 2020 15:44
Скарга ДГК Миколаїв.pdf
31 березня 2020 15:44
Додаток 1 (3).pdf
31 березня 2020 15:44
Додаток 2 (8).pdf
31 березня 2020 15:44
Додаток 3 (6).pdf
31 березня 2020 15:44
Додаток 4 (5).pdf

Документи подані замовником

10 квітня 2020 14:16
Пояснення.docx
10 квітня 2020 14:20
Скан пояснення 1.jpeg
10 квітня 2020 14:20
Скан пояснення 2.jpeg
10 квітня 2020 14:20
Скан пояснення 3.jpeg
10 квітня 2020 14:20
Пояснення 1.pdf
10 квітня 2020 14:20
Пояснення 2.pdf
10 квітня 2020 14:20
Пояснення 3.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 квітня 2020
UA-2020-01-30-002098-a7e9c8f91e1ae4abe86b8b4b62b7fd252
Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39825404
Місцезнаходження: 54034, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв,, проспект Миру, 34
Учасник Документи Рішення
ФОП "МОТЯВІН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ КИЇВЗЕМ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 лютого 2020 18:01
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:59
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 17:42
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 17:13
Витяг з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 17:01
Проект договору.pdf

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:37
Штатний розпис.PDF
28 лютого 2020 13:37
Трудові.PDF
28 лютого 2020 13:37
Сертифікати.PDF
28 лютого 2020 13:37
Свідоцтва про повірки.PDF
28 лютого 2020 13:37
Проект договору.PDF
28 лютого 2020 13:37
Ліцензія Digitals.pdf
28 лютого 2020 13:37
Лист щодо податку.PDF
28 лютого 2020 13:36
Дипломи.PDF
28 лютого 2020 13:36
Гарантійний_лист.PDF
28 лютого 2020 13:36
Гарантійний лист.PDF
28 лютого 2020 13:36
виписка ЄДРПОУ.PDF

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 23:17
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:17
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:13
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 23:13
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:13
32 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 23:13
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:13
30 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 23:13
28 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 23:13
26 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 23:13
25 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 23:13
24 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 23:13
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:13
17 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 23:12
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:12
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:12
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 23:12
01 Статут оригінал.pdf

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 травня 2020 17:35
Електронний підпис
08 травня 2020 17:34
довідка НАЗК Іщенко В.В.
08 травня 2020 17:34
Довідка НАЗК юр особа
08 травня 2020 17:34
Довідка МВС zip
08 травня 2020 17:34
Довідка про банкрутство
29 лютого 2020 19:55
Електронний підпис
29 лютого 2020 19:54
Електронний підпис
29 лютого 2020 19:32
технічне завдання.pdf
29 лютого 2020 19:32
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 19:32
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 19:32
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 19:31
проект договору.pdf
29 лютого 2020 19:31
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 19:31
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 19:31
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 19:31
Аналогічні договори.pdf

Документи

02 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 16:07
Електронний підпис
01 березня 2020 16:07
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:07
4 Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:07
30 Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:07
27 Аналогічний договір 4.pdf
01 березня 2020 16:07
26 Аналогічний договір 3.pdf
01 березня 2020 16:07
25 Аналогічний договір 2.pdf
01 березня 2020 16:06
24 Аналогічний договір 1.pdf
01 березня 2020 16:06
16 Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:06
15 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:06
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:06
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:06
Довідка субпідряд.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 23:17
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:17
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:13
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 23:13
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:13
32 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 23:13
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:13
30 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 23:13
28 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 23:13
26 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 23:13
25 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 23:13
24 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 23:13
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:13
17 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 23:12
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:12
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:12
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 23:12
01 Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОТЯВІН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ КИЇВЗЕМ

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 259 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 3 260 475,00
UAH з ПДВ
3 260 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 17:35
Електронний підпис
08 травня 2020 17:34
довідка НАЗК Іщенко В.В.
08 травня 2020 17:34
Довідка НАЗК юр особа
08 травня 2020 17:34
Довідка МВС zip
08 травня 2020 17:34
Довідка про банкрутство
29 лютого 2020 19:55
Електронний підпис
29 лютого 2020 19:54
Електронний підпис
29 лютого 2020 19:32
технічне завдання.pdf
29 лютого 2020 19:32
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 19:32
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 19:32
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 19:31
проект договору.pdf
29 лютого 2020 19:31
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 19:31
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 19:31
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 19:31
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 23:17
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:17
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:13
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 23:13
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:13
32 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 23:13
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:13
30 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 23:13
28 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 23:13
26 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 23:13
25 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 23:13
24 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 23:13
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:13
17 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 23:12
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:12
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:12
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 23:12
01 Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Центр державного земельного кадастру
#21616582
Переможець 3 259 500,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Центр державного земельного кадастру
#21616582
3 259 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:18
Додаткова угода №5..jpeg зміни до договору
04 січня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:35
Додаткова угода №5.jpeg зміни до договору
04 січня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:18
д.у. 4 Договір 141.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:53
Додаткова угода №3.jpeg зміни до договору
23 грудня 2020 15:51
Додаткова угода №3.jpeg зміни до договору
23 грудня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:47
ду № 2 до договору № 141.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 13:44
Калькуляція.jpeg.jpeg зміни до договору
12 червня 2020 12:02
Додаткова угода №1.jpeg.jpeg зміни до договору
12 червня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:25
19.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
18.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
17.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
16.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
15.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
14.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
13.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
12.jpeg укладений
22 травня 2020 15:23
11.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
10.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
9.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
8.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
7.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
6.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
5.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
4.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
3.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
2.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22
1.jpeg укладений
22 травня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни Договору про надання послуг за одиницю шляхом округлення до двох знаків після коми
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо виконання робіт та надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо виконання робіт та надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо виконання робіт та надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 443 806,77
UAH (в тому числі ПДВ 407 301,13 UAH)