Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення державної інвентаризації земель у Рівненській області
Activities on State Land Inventory in Rivnenska oblast
Очікувана вартість
5 644 750,00 UAH
UA-2020-01-30-001978-c bfaa64d3e39046eb8c0b50a4623aa2dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теклюк Катерина Володимирівна

+380362437842 bukgalter_rivne@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 39768252
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рiвненська область обл., РІВНЕ, вул. Симона Петлюри,37
Контактна особа: Теклюк Катерина Володимирівна
+380362437842
bukgalter_rivne@land.gov.ua
Додаткові контактні особи: Боровець Наталія Володимирівна
+380362438725
zemlya_reforma@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional Office of StateGeoCadastre in Rivnenska oblast
National ID: 39768252
Contact point: Teklyuk Kateryna Volodymyrivna
+380362437842
bukgalter_rivne@land.gov.ua
Additional contacts: Borovets Nataliya Volodymyrivna
+380362438725
zemlya_reforma@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:17
Очікувана вартість: 5 644 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 223,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56447.5 UAH
Publication date: 30 січня 2020 13:11
Enquiries until: 21 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 644 750 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 224 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33500 га.
Проведення державної інвентаризації земель у Рівненській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рiвненська область, РІВНЕ, вул. Симона Петлюли, 37 (Безпосереднє місце надання послуг - адміністративно-територіальні межі Рівненської області)
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Activities on State Land Inventory in Rivnenska oblast
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 13:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
30 січня 2020 13:14
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:55
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:51
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку №3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток №3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:18
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:19
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком №3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі - Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 та календарного плану (Додаток№4) цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг - календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:31
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:21
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 № 509 «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК – 2000 при здійснення робіт із землеустрою», а саме згідно розділу II пункту 1 координатною основою при здійсненні робіт із землеустрою є Державна геодезична референцна система координат УСК – 2000.
Система координат УСК -2000 встановлюється за умови паралельності її осей просторовим осям системи ITRS. За поверхню відліку в системі координат УСК – 2000 приймається референц-еліпсоїд Красовського.
Система координат УСК-2000 має однозначний геодезичний зв’язок із системою ITRS/ ITRF2000.
Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Кронштадського футштока.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:33
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:24
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Відповідно до пункту 3.1 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 18.05.2010 № 376, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2010 за № 391/17686 для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових
знаків.
Таким чином межі інвентаризованої земельної ділянки можливо закріпити межовим знаком третього виду межового знаку у відповідності до розділу 3 цієї Інструкції, крім випадків, визначених пунктом 3.8 Інструкції.
Порядком проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 476, визначено, що середньоквадратична похибка визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, міських геодезичних мереж не повинна перевищувати:
- у мм.Києві, Севастополі, містах обласного підпорядкування – 0,1 метра;
- в інших містах та селищах – 0,2 метра;
- у селах – 0,3 метра;
- за межами населених пунктів - 0,5 метра.
Граничні розходження не повинні перевищувати подвоєних значень допустимих середньоквадратичних похибок та їх кількість не повинна бути більш як 10 відсотків загальної кількості контрольних вимірів.
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:35
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:26
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 56447,50 грн (П’ятдесят шість тисяч чотириста сорок сім грн. 50 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
Банківська гарантія
Дата подання: 14 лютого 2020 12:44
Дата відповіді: 18 лютого 2020 17:13
Для офромлення банківської гарантії банку необхідно надати розрахунковий рахунок Замовника
Відповідь: Учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції. Відповідно до Розділу II «Порядок оформлення та подання принципалом до банку-гаранта заяви про надання гарантії» п.19 для оформлення банківської гарантії розрахунковий рахунок не передбачається.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 14:41
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:54
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:48
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:02
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 20 ч. 1 ст.1 Закону України від 01.07.2014 № 1556-VII «Про вищу освіту» (далі - Закон) визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти.
Частиною 3 ст.7 Закону встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст.9-1 Закону заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідним освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація до диплому» у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-30-001978-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 03 квітня 2020 11:25
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області (надалі - Замовник) 30.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД bfaa64d3e39046eb8c0b50a4623aa2dd предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (проведення державної інвентаризації земель у Рівненській області) За результатами перекваліфікації Учасників, тендерну пропозицію ТОВ ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" було допущено до аукціону, а тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхиллено, зазначені дії та рішення Замовника є неправомірними та порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: 1. Щодо відхилення тендерної пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» : Замовником було відхиллено ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Підстави відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.1.ч.1. ст.30 Закону, в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону: відповідно до п.п. 2.5. п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось, що учасник повинен надати «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником було надано лише витяги з трудових книжок, що суперечить вимогам п.п. 2.5 Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому, тендерна пропозиція не містить пояснень щодо причин ненадання (або неможливості надання) необхідних документів в повному обсязі, відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та положення Тендерної документації (надалі - ТД) (Додаток 2) з наступних підстав: Згідно вимог ТД: п. 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД. У тендерній пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: Довідку яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю вих.№334 від 24 лютого 2020р.(Додаток 3) із зазначенням наступних працівників : Листоферов А.А.; Підборський Є.Ю.; Бистров О.В.; Перехрест Д.В. Відповідно на вимогу п. 2.5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки на всіх працівників, які підтверджують наявність в ТОВ «ЛЕНД.КОМ» трудових відносин із працівниками, що зазначені в довідці Вих. №334 від 24 лютого 2020р.(Додаток 4) Твердження Замовника, щодо надання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» лише витягів (не повного обсягу) трудових книжок є помилковим, оскільки : Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, відповідно у складі ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки що підтверджують трудові відносини працівників та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» . Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог ТД, оскільки згідно вимог ТД, скановані сторінки трудових книжок необхідні для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку ТОВ «ЛЕНД.КОМ» виконано вимоги ТД та надано відповідні документи у складі ТП! Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. « Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» : « Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). Таким чином трудові книжки подані у ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» у повному обсязі, заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що в свою чергу підтверджує наявність трудових відносин між працівниками та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» Виходячи із вищезазначеного ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було повністю виконано вимоги ТД. 2.Щодо неправомірного допущення ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" Згідно вимоги ТД : у пункті 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою). Відповідно до пункту 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП. У складі ТП ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР": надано Банківську гарантію №618-20/ТІ від 28.02.2020 (надалі – БГ) (Додаток 5) відповідно до положень БГ строк її дії визначено з дати видачі тобто з 28.02.2020. по 06.07. 2020 р. включно. Відповідно до положень ТД строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою, а саме з 03.03.2020 по 06.07.2020 року, що складає 125 календарні дні, враховуючи, що вимога ТД встановлювала чітку відповідність строку дії тендерної пропозиції, що складає 90 днів, БГ ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" надана з порушеннями вимог ТД ! Відповідно керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 19:07
Рішення від 06.04.2020 № 6536.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 19:06
Рішення від 22.04.2020 № 7709.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
Дата виконання рішення замовником: 30 квітня 2020 12:34
Номер скарги: UA-2020-01-30-001978-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 04 квітня 2020 13:29
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Детально в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2020 16:03
рішення від 08.04.2020 № 6644.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 16:02
Рішення від 24.04.2020 № 7941.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 19:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
Дата виконання рішення замовником: 30 квітня 2020 12:49

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 11:24
Скарга ДГК Рівне_signed.pdf
03 квітня 2020 11:24
Додаток 1 (5).pdf
03 квітня 2020 11:24
Додаток 2 (10).pdf
03 квітня 2020 11:24
Додаток 3 (8).pdf
03 квітня 2020 11:24
Додаток 4 (6).pdf
03 квітня 2020 11:24
Додаток 5 (2).pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 квітня 2020 19:06
Рішення від 06.04.2020 № 6536.pdf
27 квітня 2020 21:49
Рішення від 22.04.2020 № 7709.pdf

Документи Органу Оскарження

08 квітня 2020 16:02
рішення від 08.04.2020 № 6644.pdf
29 квітня 2020 19:52
Рішення від 24.04.2020 № 7941.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-01-30-001978-cbfaa64d3e39046eb8c0b50a4623aa2dd
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 39768252
Місцезнаходження: 33013, Україна, Рiвненська область обл., РІВНЕ, вул. Симона Петлюри,37
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП Рівненський інститут землеустрою Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" Документи
Відхилено
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Землевпорядна компанія юрземгеопроек ТОВ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 11:34
Реєстрація_ел.статут.PDF
28 лютого 2020 11:34
Про_банкрутство.PDF
28 лютого 2020 11:34
Про_антикорупцію.PDF
28 лютого 2020 11:33
10_Довідки_Рівненська.PDF
28 лютого 2020 11:33
09_Автомобілі_Ліцензія.PDF
28 лютого 2020 11:33
04_Статут.PDF
28 лютого 2020 11:33
03_Витяг_ЄДРПОУ.PDF
28 лютого 2020 11:33
01_Лист_Рівненська.PDF

Конфіденційні документи

28 лютого 2020 11:34
ПIДПИСАНИЙ_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Банківська гарантія банку лише для замовника

28 лютого 2020 11:34
ПIДПИСАНИЙ_ГАРАНТIЯ_G0220-2875.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Банківська гарантія банку лише для замовника

28 лютого 2020 11:34
ПIДПИСАНИЙ_Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Банківська гарантія банку лише для замовника

28 лютого 2020 11:34
Довідка_про _баланс.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Балансові вартості, тільки для замовника

28 лютого 2020 11:33
13_Аналог_договір3.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Наявна інформація про інші юридичні особи

28 лютого 2020 11:33
13_Аналог_договір2.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Наявна інформація про інші юридичні особи

28 лютого 2020 11:33
13_Аналог_договір1.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Наявна інформація про інші юридичні особи

28 лютого 2020 11:33
08_Скан_труд_книжок.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Наявна інформація про працівників

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 травня 2020 14:26
Електронний підпис
08 травня 2020 21:02
Довідка МВС з ЕЦП
08 травня 2020 21:02
Довідка за ст. 17
08 травня 2020 21:02
Довідка банкрутство
08 травня 2020 21:02
Довідка НЗК юр. особа
08 травня 2020 21:02
Довідка НЗК фіз.особа
08 травня 2020 21:02
Довідка ДФС
08 травня 2020 21:02
Довідка МВС
28 лютого 2020 23:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:20
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 23:20
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 23:20
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 23:20
Гарантия_1048.zip
28 лютого 2020 23:20
Гарантия_1048.pdf
28 лютого 2020 23:20
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:20
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 23:20
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:20
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:20
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:20
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:20
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 23:20
01 Статут оригінал.pdf

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 11:30
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:27
проект договору.PDF
29 лютого 2020 11:27
лист-гарантія санкції.PDF
29 лютого 2020 11:27
лист пояснення ПДВ.PDF
29 лютого 2020 11:27
інформаційна довідка.PDF
29 лютого 2020 11:27
ЕЦП БГ 202.rar
29 лютого 2020 11:27
довідка субпідрядники.PDF
29 лютого 2020 11:27
довідка не резидент.PDF
29 лютого 2020 11:27
установчі документи.rar
29 лютого 2020 11:27
Довідка працівники..PDF

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 13:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:49
Проект договору.pdf
29 лютого 2020 13:49
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 13:49
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 13:49
тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 13:49
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 13:49
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 13:49
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 13:49
Аналогічні договори.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" #37971513

№ рішення у справі

72/40-р/к

Дата рішення у справі

19.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 01:02
Електронний підпис
01 березня 2020 01:02
Електронний підпис
01 березня 2020 01:01
Ліцензія.pdf
01 березня 2020 01:01
619-20.zip

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 16:51
Електронний підпис
01 березня 2020 16:51
Електронний підпис
01 березня 2020 16:50
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:50
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:49
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:49
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:49
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:49
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 16:49
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:49
9 Довідка субпідряд.pdf
01 березня 2020 16:49
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:49
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 09:47
Електронний підпис
02 березня 2020 09:47
Електронний підпис
02 березня 2020 09:37
Сертифікат Сакур.pdf
02 березня 2020 09:37
про запобіганню корупії.pdf
02 березня 2020 09:37
Диплом Сакур.pdf.p7s
02 березня 2020 09:37
Трудова Бубенік.pdf.p7s
02 березня 2020 09:37
гарагтійний лист.pdf.p7s
02 березня 2020 09:37
Договір аналог.pdf
02 березня 2020 09:37
повірка приладів.pdf
02 березня 2020 09:37
Сертифікат Войтович1.pdf

Документи

Публічні документи

09 травня 2020 14:26
Електронний підпис
08 травня 2020 21:02
Довідка МВС з ЕЦП
08 травня 2020 21:02
Довідка за ст. 17
08 травня 2020 21:02
Довідка банкрутство
08 травня 2020 21:02
Довідка НЗК юр. особа
08 травня 2020 21:02
Довідка НЗК фіз.особа
08 травня 2020 21:02
Довідка ДФС
08 травня 2020 21:02
Довідка МВС
28 лютого 2020 23:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:20
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 23:20
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 23:20
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 23:20
Гарантия_1048.zip
28 лютого 2020 23:20
Гарантия_1048.pdf
28 лютого 2020 23:20
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:20
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 23:20
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:20
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:20
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:20
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:20
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 23:20
01 Статут оригінал.pdf

Документи

Публічні документи

01 березня 2020 16:51
Електронний підпис
01 березня 2020 16:51
Електронний підпис
01 березня 2020 16:50
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:50
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:49
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:49
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:49
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:49
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 16:49
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:49
9 Довідка субпідряд.pdf
01 березня 2020 16:49
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Рівненський інститут землеустрою

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД"

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Землевпорядна компанія юрземгеопроек ТОВ

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 4 064 220,00
UAH з ПДВ
4 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 5 200 000,00
UAH з ПДВ
4 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 4 910 932,50
UAH з ПДВ
4 910 932,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" 5 280 000,00
UAH з ПДВ
5 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2020 14:26
Електронний підпис
08 травня 2020 21:02
Довідка МВС з ЕЦП
08 травня 2020 21:02
Довідка за ст. 17
08 травня 2020 21:02
Довідка банкрутство
08 травня 2020 21:02
Довідка НЗК юр. особа
08 травня 2020 21:02
Довідка НЗК фіз.особа
08 травня 2020 21:02
Довідка ДФС
08 травня 2020 21:02
Довідка МВС
28 лютого 2020 23:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:20
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 23:20
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 23:20
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 23:20
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 23:20
Гарантия_1048.zip
28 лютого 2020 23:20
Гарантия_1048.pdf
28 лютого 2020 23:20
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:20
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 23:20
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:20
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:20
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:20
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:20
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 23:20
01 Статут оригінал.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 13:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:49
Проект договору.pdf
29 лютого 2020 13:49
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 13:49
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 13:49
тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 13:49
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 13:49
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 13:49
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 13:49
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 16:51
Електронний підпис
01 березня 2020 16:51
Електронний підпис
01 березня 2020 16:50
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:50
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:49
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:49
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:49
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:49
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 16:49
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:49
9 Довідка субпідряд.pdf
01 березня 2020 16:49
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 01:02
Електронний підпис
01 березня 2020 01:02
Електронний підпис
01 березня 2020 01:01
Ліцензія.pdf
01 березня 2020 01:01
619-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
Переможець 4 035 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
4 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 14:53
Дод дог Ленд.PDF зміни до договору
24 листопада 2021 14:52
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 15:58
Додаткова угода _1.130.PDF зміни до договору
03 червня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:05
Договір _126.PDF укладений
21 травня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3 Договору викладено у новій редакції Додаток № 4 «Календарний план»
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/130
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору про надання послуг від 21.05.2020 № 126, виклавши Розділ 14 "Місцезнаходження, банківські реквізити Сторін" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML