Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вакуумні пробірки (код НК 024:2019 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD, 47587 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К2ЕДТА і розділовим гелем, 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К3ЕДТА)
Очікувана вартість
118 297,00 UAH
UA-2020-01-30-001754-c bf5dd90463434a19ab9f62707ea073d1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Людмила Миколаївна

+380564620175 kspk53020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01986606
Місцезнаходження: 50005, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
Контактна особа: Деркач Людмила Миколаївна
+380564620175
kspk53020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 08:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 11:38
Очікувана вартість: 118 297,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 шт
Вакуумна пробірка, 9мл, з активатором згортання,16х100 мм ПЕТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
20000 шт
Вакуумна пробірка, 8мл, Гель+Активатор згортання, 16х100мм ПЕТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47587 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K2ЕДТА і розділовим гелем
200 шт
Вакуумна пробірка з КЗЕДТА, 6мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після постачання товару Замовнику, пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів з дня отримання товару Замовником при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватися штрафні санкції за порушення строків оплати поставленого Постачальником товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 116 178,00
UAH з ПДВ
88 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рачинський Олексій Олександрович 102 618,20
UAH з ПДВ
102 026,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 118 176,00
UAH з ПДВ
105 206,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 115 881,00
UAH з ПДВ
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 112 521,20
UAH з ПДВ
111 665,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 16:19
ЕКТ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

ФОП Рачинський Олексій Олександрович

ТОВ СТЕРІМЕД

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

ТОВ "ЛЕДУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 88 855,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:40

Документи

14 лютого 2020 11:39
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:37
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
88 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 11:39
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:37
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
001.jpg зміни до договору
10 грудня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 15:07
Договір укладений
24 лютого 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 8.1. Договору, у зв’язку з епідемією COVID-19 та значним коливанням цін товарів на ринку, Сторони дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі товару за Договором. 2. Суму Договору № 19/20 від 24.02. 2020 року зменшити на 40147,25грн в т. ч. ПДВ 2450,30грн. 2. При цьому Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 Договору в новій редакції: «Сума визначена у Договорі становить: 48 675,00 (Сорок вісім тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 00 копійок) У т.ч. ПДВ: 3 184,35 грн (Три тисячі сто вісімдесят чотири гривні 35 копійок)
Номер договору про закупівлю: 19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 675,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 184,35 UAH)