Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
Очікувана вартість
11 200 000,00 UAH
UA-2020-01-30-001411-a fda05767a38646a4a1f2f27b55cf2d7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
National ID: 37470086
Contact point: Kovalenko Lesya Arkadivna
380444890247
tender@shevruo.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 січня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 13:23
Очікувана вартість: 11 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 335000 UAH
Publication date: 30 січня 2020 14:03
Enquiries until: 22 лютого 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 березня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 11 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Шкільні меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7722 штуки
Шкільні меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 календарних дня після отримання Товару. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 18:16
ЗМІНИ до ТД.doc
24 лютого 2020 18:16
ТД меблі для закладів освіти міжнарод.doc
24 лютого 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 18:16
ЗМІНИ до ТД.doc
24 лютого 2020 18:16
ТД меблі для закладів освіти міжнарод.doc
30 січня 2020 14:06
ТД меблі для закладів освіти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності обладнання
Дата подання: 31 січня 2020 14:30
Дата відповіді: 31 січня 2020 16:28
Шановний Замовник. Відповідно до вимог п.1.1 Додатку 2 ТД, Учасник повинен надати довідку, в якій зазначається інформація щодо наявності відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (складські приміщення для зберігання готових виробів та/або матеріалів для їх виготовлення, відповідне обладнання для виготовлення дерев’яних, металевих, пластикових деталей, що використовуються для збору готового виробу, транспортні засоби у кількості не менше 2х одиниць). Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники закупівлі є виробниками, а ті що виробляють шкільні меблі - не виготовляють абсолютно всі деталі та складові частини, а закуповують їх - відповідно не все вищеперераховане обладнання мають у наявності. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник надає інформацію та підтвердження наявності своєї матеріально-технічної бази. Тендерною документацією не визначено, що Учвсником може бути тільки виробник.
Період поставки
Дата подання: 10 лютого 2020 16:45
Дата відповіді: 10 лютого 2020 17:48
Доброго дня! У мене питання стосовно періоду поставки меблів. Аукціон буде 6го, а 15го вже треба поставити меблі 7722 одиниці, тобто за 9ть днів треба виготовити 7722 одиниці?
Відповідь: Дата аукціону буде визначена автоматично. станом на сьогодні це орієнтовна дата
Технічна документація
Дата подання: 10 лютого 2020 16:47
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:28
Є ще декілька питань стосовно тендерної документації: 1. Для розрахунків одиниць нам потрібні фото, або креслення меблів. 2. "Ручки: прямокутні фігурні вирізи" - які саме? дайте будь ласка фото. 3, Ясень шимо світлий або темний?
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні прописані всі необхідні комплектуючі - дсп, розміри, фурнітура тощо,що дає можливість прорахувати ціну. Дизайн на розсуд учасника в межах технічного завдання. Ручки в межах технічного завдання, дизайн - на розсуд учасника. Колір ясень шимо світлий.
строки поставки
Дата подання: 11 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 12 лютого 2020 16:42
шановний замовник, строк подання пропозицій - 02.03.2020. Навіть якщо Ви 03.03.2020 приймете рішення про допущення до аукціону, піде строк на оскарження. Це +10 днів, і вже виходить 13.03.2020. Припустимо 14.03.2020 (це мінімально) - буде аукціон. і знову, після аукціону + 10 днів на оскарження. це вже 25.03.2020. Кількість товару 7722 одиниць. Їх потрібно виготовити, поставити та зібрати. на це, в кращому випадку, Ви залишаєте 20 днів. Ви вважаєте цей строк достатнім? (наголошуємо, що це максимальний строк, який може бути при Вашій оперативності та відсутності скарг від учасників). Це не кажучи вже про купу прихованих документів по всій документації та інших цікавинках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі затримок та оскаржень термін поставки може бути подовжений.
Уточнення
Дата подання: 12 лютого 2020 15:32
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:37
Шановний Замовник, дайте відповіді на питання: 1. 1. Стілець -128 шт. Просимо надати креслення, так як опису недостатньо. 2. Стіл - 119 шт. Просимо надати креслення, так як опису недостатньо. Питання, які відносяться до всіх шаф: просимо надати креслення, так як опису недостатньо. Просимо надати зображення з розмірами прямокутних фігурних вирізів і тематичної фрезерування фасадів. Кріплення полиць фіксований або з можливістю регулювання? Полки розташовані рівномірно по висоті? Якщо немає, вказати розміри. 3. Шафа 2д 2в - 188 шт. Що мається на увазі під вертикальною перегородкою? Вона по всій висоті? 4. Шафа 2д 2в - 94 шт. У цій шафі 4 двері? 5. Шафа 2д 1т 1в - 94 шт. Просимо надати більш докладний опис нижньої тумби для таблиць. 6. Шафа 2д 2в - 54 шт. Що мається на увазі під вертикальної полицею? Вона по всій висоті? 7. Шафа 2д 1ш - 27 шт. Просимо надати більш докладний опис висувних ящиків, їх висоту, розташування. 8. Шафа 2д 1т 1в - 27 шт. Просимо надати більш докладний опис нижньої тумби для таблиць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. У тендерній документації по стільцях прописано каркас, наповнення,оббивка та габаритні розміри. По столах прописано габаритні розміри та комплектація.фрезерування буде уточнено і узгоджено з переможцем. Всі шафи, які комплектуються дверима описані з комплектацією петлі меблеві, також вказана кількість петель. Тумба для таблиць висотою не менше 600мм. Усі розміри вказані "не менше", " не більше". Дизайн на розсуд учасника. Малюнки та креслення носитимуть ознаку дискримінації.
технічне завдання
Дата подання: 14 лютого 2020 10:10
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:47
Шафа 2д 1т 1в, Шафа 2д 1ш и так далі - підкажіть, що це за дивне шифрування чи ці букви та цифри щось означають?
Відповідь: Це технічні позначення типу 2-х дверна, 1 тумба, 1 відкрита полиця, 2-х дверна 1 шухляда і т.д
уточнення до технічного завдання
Дата подання: 18 лютого 2020 13:42
Дата відповіді: 18 лютого 2020 18:23
Шановний замовник. Просимо роз'яснити вимогу до стола та стільця учнівського, а саме: в документації вказано - наявність маркування на усіх ніжках стільця/стола згідно з ростовими групами: вирізи овальної форми розміром не менше 25х15/40*15 мм на опорах, зміна кольорів маркування відбувається згідно з ростовими групами. Чому саме такі розміри і форму вирізів Ви вимагаєте? Чи можливі інші форми та розміри цих отворів? Також поясніть чому і на підставі яких документів в п.12 Технічної специфікації є вимога надати Учасником у складі тендерної пропозиції на кожен товар копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданого уповноваженим органом? На сайті Інституту модернізації освіти https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/pereliky-pidpryjemstv-vyrobnykiv-postachalnykiv/ є перелік підприємств, які мають ці свідоцтва. Поясніть чому тільки у однієї фірми зареєстровані свідоцтва на кожний виріб з розмірами, які вказані в технічному завданні? Це є дискримінаційні вимоги які потрібно прибрати з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації щодо розмірів вирізів зазначено "не менше", тобто Ви можете запропонувати інший розмір, який відповідатиме технічному завданню та стандартам. Також звертаємо увагу, що за посиланням, яке Ви надали, не зазначено жодного виробника, який би мав свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на увесь товар. Наголошуємо, що кожен з постачальників має право та можливість отримати таке свідоцтво.
Надайте вичерпну і точну відповідь на запитання
Дата подання: 19 лютого 2020 11:31
Дата відповіді: 20 лютого 2020 04:57
Шановний замовник. Надайте вичерпну і точну відповідь на запитання. 1. Чи буде відповідати технічному завданню виріз не овальної форми, а круглої розміром не менше 15мм в каркасі стільця учнівського ( для забезпечення наявності маркування)? 2. Чи буде відповідати технічному завданню виріз не овальної форми, а круглої розміром не менше 15мм в каркасі стола учнівського (для забезпечення наявності маркування) ? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3 п.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Також зазначаємо, що відповідно до п. 3, 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вищевикладеного Замовник хоче саме такої форми і саме такого розміру Товар як прописано в тендерній документації. Тому тендерна пропозиція Учасників, що не відповідає технічним вимогам, відхиляється як така що не відповідає тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-30-001411-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "КИВИРЖИК ЮРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3191826616
Дата подання: 24 лютого 2020 11:57
НЕМОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАТИ ВИМОГУ
Повідомляємо, що Інститут модернізації змісту освіти не буде проводити засідання щодо видачі свідоцтв до завершення строку подання тендерних пропозицій і вгагалі ніхто не зможе взяти участь у Вашій закупівлі! Вимагаємо внести зміни та прибрати вимогу надати свідоцтва про визнання відповіддності педагогічним вимогам на товар!
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 26.02.2020 № 3676.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:50

Документи подані скаржником

24 лютого 2020 11:57
скарга!.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 21:50
Рішення від 26.02.2020 № 3676.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 березня 2020
UA-2020-01-30-001411-afda05767a38646a4a1f2f27b55cf2d7b
Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Меблі-Техностиль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Розком Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 березня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 11:31
35 Цінова.pdf
13 березня 2020 11:31
Изображение.PDF
13 березня 2020 11:31
довідки.pdf
13 березня 2020 11:31
Довідка МВД.pdf
02 березня 2020 16:31
Електронний підпис
02 березня 2020 16:31
Електронний підпис
02 березня 2020 16:29
2. Ст.17.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 березня 2020 16:29
Довідка_покриття_2681.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
Довідка_покриття_2681.pdf
02 березня 2020 16:29
23 Протоколи випроб.PDF.zip.zip
02 березня 2020 16:29
22 Справки про стаж.rar.zip.zip
02 березня 2020 16:29
21 техніна частина.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
20Проект Договору.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
19 ВН на трубогиб.PDF.zip.zip
02 березня 2020 16:29
17 Паспорти на товар.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
16 Ісо, сес меблі,.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
15 Мат база.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
14 ТК Барабан.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
13 ТК Сидельник.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
12 ТК Коробкин.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
11 ТК Капуста.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
10 ТК Гудзенко.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
9 Документи освіта.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
8 Накази.протоколи.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
7 Дов. Працівники.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
6 Витяг ПДВ.PDF.zip.zip
02 березня 2020 16:29
5 Статут Копія.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
1 СЕС матеріали ч.2.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
1 CЕС матеріали ч.1.pdf.zip.zip

Документи

03 березня 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 16:51
Електронний підпис
02 березня 2020 16:51
Електронний підпис
02 березня 2020 16:50
Електронний підпис
02 березня 2020 16:50
Електронний підпис
02 березня 2020 16:49
Електронний підпис
02 березня 2020 16:49
Електронний підпис
02 березня 2020 16:48
Garantiya_335 000.zip
02 березня 2020 16:48
Трудові книжки.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:48
ТЗ, проект договору.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:48
ТЗ, проект договору.pdf.zip
02 березня 2020 16:48
Кваліфікація 2.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:48
Кваліфікація 1.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:47
Документи 1.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:47
Довідки про стаж.rar.zip.zip
02 березня 2020 16:47
Довідка з ГУ ДПС.pdf.zip.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ Розком

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 11 098 157,00
UAH з ПДВ
11 059 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 11 120 000,00
UAH з ПДВ
11 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 11:31
35 Цінова.pdf
13 березня 2020 11:31
Изображение.PDF
13 березня 2020 11:31
довідки.pdf
13 березня 2020 11:31
Довідка МВД.pdf
02 березня 2020 16:31
Електронний підпис
02 березня 2020 16:31
Електронний підпис
02 березня 2020 16:29
2. Ст.17.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 березня 2020 16:29
Довідка_покриття_2681.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
Довідка_покриття_2681.pdf
02 березня 2020 16:29
23 Протоколи випроб.PDF.zip.zip
02 березня 2020 16:29
22 Справки про стаж.rar.zip.zip
02 березня 2020 16:29
21 техніна частина.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
20Проект Договору.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
19 ВН на трубогиб.PDF.zip.zip
02 березня 2020 16:29
17 Паспорти на товар.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
16 Ісо, сес меблі,.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
15 Мат база.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
14 ТК Барабан.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
13 ТК Сидельник.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
12 ТК Коробкин.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
11 ТК Капуста.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
10 ТК Гудзенко.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
9 Документи освіта.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
8 Накази.протоколи.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
7 Дов. Працівники.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
6 Витяг ПДВ.PDF.zip.zip
02 березня 2020 16:29
5 Статут Копія.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
1 СЕС матеріали ч.2.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:29
1 CЕС матеріали ч.1.pdf.zip.zip

Публічні документи

02 березня 2020 16:51
Електронний підпис
02 березня 2020 16:51
Електронний підпис
02 березня 2020 16:50
Електронний підпис
02 березня 2020 16:50
Електронний підпис
02 березня 2020 16:49
Електронний підпис
02 березня 2020 16:49
Електронний підпис
02 березня 2020 16:48
Garantiya_335 000.zip
02 березня 2020 16:48
Трудові книжки.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:48
ТЗ, проект договору.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:48
ТЗ, проект договору.pdf.zip
02 березня 2020 16:48
Кваліфікація 2.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:48
Кваліфікація 1.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:47
Документи 1.pdf.zip.zip
02 березня 2020 16:47
Довідки про стаж.rar.zip.zip
02 березня 2020 16:47
Довідка з ГУ ДПС.pdf.zip.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ Розком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 11 059 157,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 18:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
11 059 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:15
273 договір.pdf укладений
23 березня 2020 16:14