Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
Очікувана вартість
11 200 000,00 UAH
UA-2020-01-30-001411-a ● fda05767a38646a4a1f2f27b55cf2d7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration |
National ID: | 37470086 |
Contact point: |
Kovalenko Lesya Arkadivna 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 11 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 335000 UAH |
Publication date: | 30 січня 2020 14:03 |
Enquiries until: | 22 лютого 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 березня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 11 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,11 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Шкільні меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7722 штуки
Шкільні меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
School furniture for educational establishments of Shevchenkivskyi district of Kyiv
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 15 квітня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 календарних дня після отримання Товару. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 18:16 |
ЗМІНИ до ТД.doc | |
24 лютого 2020 18:16 |
ТД меблі для закладів освіти міжнарод.doc |
24 лютого 2020 18:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 18:16 |
ЗМІНИ до ТД.doc
|
|||
24 лютого 2020 18:16 |
ТД меблі для закладів освіти міжнарод.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності обладнання
Дата подання: 31 січня 2020 14:30
Дата відповіді: 31 січня 2020 16:28
Шановний Замовник. Відповідно до вимог п.1.1 Додатку 2 ТД, Учасник повинен надати довідку, в якій зазначається інформація щодо наявності відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (складські приміщення для зберігання готових виробів та/або матеріалів для їх виготовлення, відповідне обладнання для виготовлення дерев’яних, металевих, пластикових деталей, що використовуються для збору готового виробу, транспортні засоби у кількості не менше 2х одиниць). Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники закупівлі є виробниками, а ті що виробляють шкільні меблі - не виготовляють абсолютно всі деталі та складові частини, а закуповують їх - відповідно не все вищеперераховане обладнання мають у наявності. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник надає інформацію та підтвердження наявності своєї матеріально-технічної бази. Тендерною документацією не визначено, що Учвсником може бути тільки виробник.
Період поставки
Дата подання: 10 лютого 2020 16:45
Дата відповіді: 10 лютого 2020 17:48
Доброго дня! У мене питання стосовно періоду поставки меблів. Аукціон буде 6го, а 15го вже треба поставити меблі 7722 одиниці, тобто за 9ть днів треба виготовити 7722 одиниці?
Відповідь: Дата аукціону буде визначена автоматично. станом на сьогодні це орієнтовна дата
Технічна документація
Дата подання: 10 лютого 2020 16:47
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:28
Є ще декілька питань стосовно тендерної документації:
1. Для розрахунків одиниць нам потрібні фото, або креслення меблів.
2. "Ручки: прямокутні фігурні вирізи" - які саме? дайте будь ласка фото.
3, Ясень шимо світлий або темний?
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні прописані всі необхідні комплектуючі - дсп, розміри, фурнітура тощо,що дає можливість прорахувати ціну. Дизайн на розсуд учасника в межах технічного завдання. Ручки в межах технічного завдання, дизайн - на розсуд учасника. Колір ясень шимо світлий.
строки поставки
Дата подання: 11 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 12 лютого 2020 16:42
шановний замовник, строк подання пропозицій - 02.03.2020. Навіть якщо Ви 03.03.2020 приймете рішення про допущення до аукціону, піде строк на оскарження. Це +10 днів, і вже виходить 13.03.2020. Припустимо 14.03.2020 (це мінімально) - буде аукціон. і знову, після аукціону + 10 днів на оскарження. це вже 25.03.2020. Кількість товару 7722 одиниць. Їх потрібно виготовити, поставити та зібрати. на це, в кращому випадку, Ви залишаєте 20 днів. Ви вважаєте цей строк достатнім? (наголошуємо, що це максимальний строк, який може бути при Вашій оперативності та відсутності скарг від учасників).
Це не кажучи вже про купу прихованих документів по всій документації та інших цікавинках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі затримок та оскаржень термін поставки може бути подовжений.
Уточнення
Дата подання: 12 лютого 2020 15:32
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:37
Шановний Замовник, дайте відповіді на питання:
1. 1. Стілець -128 шт.
Просимо надати креслення, так як опису недостатньо.
2. Стіл - 119 шт.
Просимо надати креслення, так як опису недостатньо.
Питання, які відносяться до всіх шаф: просимо надати креслення, так як опису недостатньо. Просимо надати зображення з розмірами прямокутних фігурних вирізів і тематичної фрезерування фасадів. Кріплення полиць фіксований або з можливістю регулювання? Полки розташовані рівномірно по висоті? Якщо немає, вказати розміри.
3. Шафа 2д 2в - 188 шт.
Що мається на увазі під вертикальною перегородкою? Вона по всій висоті?
4. Шафа 2д 2в - 94 шт.
У цій шафі 4 двері?
5. Шафа 2д 1т 1в - 94 шт.
Просимо надати більш докладний опис нижньої тумби для таблиць.
6. Шафа 2д 2в - 54 шт.
Що мається на увазі під вертикальної полицею? Вона по всій висоті?
7. Шафа 2д 1ш - 27 шт.
Просимо надати більш докладний опис висувних ящиків, їх висоту, розташування.
8. Шафа 2д 1т 1в - 27 шт.
Просимо надати більш докладний опис нижньої тумби для таблиць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. У тендерній документації по стільцях прописано каркас, наповнення,оббивка та габаритні розміри. По столах прописано габаритні розміри та комплектація.фрезерування буде уточнено і узгоджено з переможцем. Всі шафи, які комплектуються дверима описані з комплектацією петлі меблеві, також вказана кількість петель. Тумба для таблиць висотою не менше 600мм. Усі розміри вказані "не менше", " не більше". Дизайн на розсуд учасника. Малюнки та креслення носитимуть ознаку дискримінації.
технічне завдання
Дата подання: 14 лютого 2020 10:10
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:47
Шафа 2д 1т 1в, Шафа 2д 1ш и так далі - підкажіть, що це за дивне шифрування чи ці букви та цифри щось означають?
Відповідь: Це технічні позначення типу 2-х дверна, 1 тумба, 1 відкрита полиця, 2-х дверна 1 шухляда і т.д
уточнення до технічного завдання
Дата подання: 18 лютого 2020 13:42
Дата відповіді: 18 лютого 2020 18:23
Шановний замовник. Просимо роз'яснити вимогу до стола та стільця учнівського, а саме: в документації вказано - наявність маркування на усіх ніжках стільця/стола згідно з ростовими групами: вирізи овальної форми розміром не менше 25х15/40*15 мм на опорах, зміна кольорів маркування відбувається згідно з ростовими групами. Чому саме такі розміри і форму вирізів Ви вимагаєте? Чи можливі інші форми та розміри цих отворів? Також поясніть чому і на підставі яких документів в п.12 Технічної специфікації є вимога надати Учасником у складі тендерної пропозиції на кожен товар копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданого уповноваженим органом? На сайті Інституту модернізації освіти https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/pereliky-pidpryjemstv-vyrobnykiv-postachalnykiv/ є перелік підприємств, які мають ці свідоцтва. Поясніть чому тільки у однієї фірми зареєстровані свідоцтва на кожний виріб з розмірами, які вказані в технічному завданні? Це є дискримінаційні вимоги які потрібно прибрати з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації щодо розмірів вирізів зазначено "не менше", тобто Ви можете запропонувати інший розмір, який відповідатиме технічному завданню та стандартам. Також звертаємо увагу, що за посиланням, яке Ви надали, не зазначено жодного виробника, який би мав свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на увесь товар. Наголошуємо, що кожен з постачальників має право та можливість отримати таке свідоцтво.
Надайте вичерпну і точну відповідь на запитання
Дата подання: 19 лютого 2020 11:31
Дата відповіді: 20 лютого 2020 04:57
Шановний замовник. Надайте вичерпну і точну відповідь на запитання.
1. Чи буде відповідати технічному завданню виріз не овальної форми, а круглої розміром не менше 15мм в каркасі стільця учнівського ( для забезпечення наявності маркування)?
2. Чи буде відповідати технічному завданню виріз не овальної форми, а круглої розміром не менше 15мм в каркасі стола учнівського (для забезпечення наявності маркування) ?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3 п.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Також зазначаємо, що відповідно до п. 3, 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вищевикладеного Замовник хоче саме такої форми і саме такого розміру Товар як прописано в тендерній документації. Тому тендерна пропозиція Учасників, що не відповідає технічним вимогам, відхиляється як така що не відповідає тендерній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-30-001411-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "КИВИРЖИК ЮРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3191826616
Дата подання: 24 лютого 2020 11:57
Дата подання: 24 лютого 2020 11:57
НЕМОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАТИ ВИМОГУ
Повідомляємо, що Інститут модернізації змісту освіти не буде проводити засідання щодо видачі свідоцтв до завершення строку подання тендерних пропозицій і вгагалі ніхто не зможе взяти участь у Вашій закупівлі! Вимагаємо внести зміни та прибрати вимогу надати свідоцтва про визнання відповіддності педагогічним вимогам на товар!
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 26.02.2020 № 3676.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 березня 2020
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Розком | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
11 059 157,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 16:15
|
273 договір.pdf | укладений |
23 березня 2020 16:14
|