Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби ПЕ
Очікувана вартість
2 008 000,00 UAH
UA-2020-01-30-001246-c bc7946df049944b88d018c13ba4c1c82
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А, Кривой Рог, Днепропетровская область, Украина
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:46
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:46
Очікувана вартість: 2 008 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Труби ПЕ

Труби ПЕ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1607 Погонний метр
Труби ПЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня підписання видаткової накладної або приймально-здавального акту, за умови надходження бюджетних коштів на відповідний рахунок КП «Кривбасводоканал» в УДКСУ. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:55
ТД (зі змінами-труби ПЕ).doc
11 лютого 2020 11:55
Додаток 1 - техзавдання труби ПЕ (зміни).doc
11 лютого 2020 11:55
ЛИСТ про внесення змін-2 (труби).docx
30 січня 2020 11:36
Додаток 4 -Проект договору.doc
30 січня 2020 11:35
Додаток 3.doc
30 січня 2020 11:35
dodatok 2.doc
11 лютого 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:55
ТД (зі змінами-труби ПЕ).doc
30 січня 2020 11:34
тендерна документація.doc
11 лютого 2020 11:55
Додаток 1 - техзавдання труби ПЕ (зміни).doc
05 лютого 2020 13:42
Додаток 1 - техзавдання труби ПЕ.doc
30 січня 2020 11:35
Додаток 1 - техзавдання труби ПЕ.doc
11 лютого 2020 11:55
ЛИСТ про внесення змін-2 (труби).docx
05 лютого 2020 13:42
ЛИСТ про внесення змін.docx
30 січня 2020 11:36
Додаток 4 -Проект договору.doc
30 січня 2020 11:35
Додаток 3.doc
30 січня 2020 11:35
dodatok 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розгляд вимоги та надання відповіді на неї
Дата подання: 03 лютого 2020 16:02
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:16
31.01.2020 р. нами було подано вимогу щодо усунення порушень тендерної документації. З метою підготовки якісної та повної тендерної пропозиції, просимо невідкладно розглянути нашу вимогу та надати обґрунтовану відповідь з дотриманням строків визначених розділом II Тендерної документації замовника. У випадку не надання відповіді, або надання необґрунтованої відповіді будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Нагадуємо, що відповідь на уточнення, або оскарження надається Замовником на протязі 3-х робочих днів з моменту звернення.
щодо відповідності товару ДСТУ Б В.2.7-151:2008
Дата подання: 05 лютого 2020 14:21
Дата відповіді: 10 лютого 2020 14:15
В технічному завданні є посилання на не чинне ДСТУ Б В.2.7-151:2008. запропонований товар має відповідати ДСТУ EN 12201-2:2018 і всі технічні документи повинні бути згідно ДСТУ EN 12201-2:2018 ?
Відповідь: Враховуючи Ваші зауваження, тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації в частині відповідності товару ДСТУ. Запропонований Вами товар має відповідати ДСТУ EN 12201-2:2018 і всі технічні документи повинні бути згідно ДСТУ EN 12201-2:2018
Просимо надати роз’яснення щодо вимог технічної документації
Дата подання: 05 лютого 2020 18:38
Дата відповіді: 10 лютого 2020 14:20
В Розділі ІІ Технічні вимоги до труб поліетиленових для мереж водопостачання Додатку 1 Технічне завдання тендерної документації на закупівлю товарів за кодом СРV ДК 021:2015 - 44160000-9–«Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби ПЕ), Замовником визначено, що технічна документація, що надається учасником на поліетиленові водопровідні труби характеристики яких мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-151:2008(ДСТУ EN 12201-2:2018 (EN 12201-2:2011 + A1:2013, IDT) повинна включати, зокрема: - документ про право на проведення випробувань ВЛ виробника (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії виробника тощо). Станом на сьогодні правовідносини, які виникають в сфері проведення акредитації та атестації випробувальних лабораторій регулюються, зокрема: Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року; Законом України «Про технічний регламент та оцінку відповідності» від 15.01.2015 року. Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» проведення атестації випробувальних лабораторій у державній метрологічній службі не передбачено, у зв’язку з чим залишається тільки вимога щодо проведення акредитації випробувальних лабораторій. В свою чергу, відповідно до Закону України «Про технічний регламент та оцінку відповідності» акредитації підлягають випробувальні лабораторії, які за наявністю технічного регламенту на продукцію проводять оцінку її відповідності вимогам технічного регламенту. Однак, вищевказаним нормативним правовим актом, також передбачено проведення добровільної оцінки відповідності. Згідно ст. 24 ЗУ «Про технічній регламент та оцінку відповідності», Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Відповідно до абз.3 ч.2 ст. 25 ЗУ Про технічний регламент та оцінку відповідності» виробники та інші особи, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності. Враховуючи вищевикладене, для проведення добровільної оцінки відповідності продукції акредитація випробульваних лабораторій не є обов’язковою, у зв’язку з чим просимо Замовника надати обґрунтовану відповідь на наступне питання: Якщо у учасника/виробника продукції відсутня випробувальна лабораторія, чи може учасник додати до своєї тендерної пропозиції документи про право проведення випробувань в ВЛ (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії) третьої особи, в якій проводяться тестові випробування продукції виготовленої учасником/виробником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: учасник може подати у складі тендерної пропозиції документи про право проведення випробувань ВЛ сторонньої організації (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії) , про що будуть внесені зміни до Тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-001246-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:43101596
Дата подання: 31 січня 2020 19:14
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Замовником було складено тендерну докумкентацію з порушення норм чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2020 13:29
1. Замовник, НЕ ВИМАГАЄ від потенційного учасника акредитовану лабораторію. Замовник вимагає документ про ПРАВО проведення випробувальною лабораторією заводу виробника (Свідоцтво про технічну компетентність, свідоцтво про визнання вимірювальних потужностей… тощо).
Разом з тим, Підтвердження технічної компетентності лабораторій третьою незалежною стороною є загально прийнятою практикою. Обираючи компетентну лабораторію виробник/постачальник продукції (замовник послуг лабораторії) мінімізує ризик отримання недостовірних, упереджених результатів вимірювань або випуску/постачання неякісної продукції.
З метою ефективного керування вимірюваннями та забезпечення придатності вимірювального обладнання, методик і процесів вимірювань для досягнення цілей щодо якості продукції, у розвинених країнах широко застосовується міжнародний стандарт ISO 10012:2005. В Україні впроваджено гармонізований з ним національний стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
2. В технічне завдання будуть внесені зміни.
3. Застосування екологічних критеріїв відносно предмету закупівлі відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля (при проведенні відкритих торгів та попередньої кваліфікації). Згідно статті 22 цього Закону замовник має можливість застосовувати екологічні критерії у технічних специфікаціях документації конкурсних торгів у якості критеріїв відбору. Замовники можуть посилатися на вимоги міжнародних або національних стандартів, норми та правила, що встановлюють екологічні критерії до предмета закупівель, у тому числі щодо його характеристик (наприклад, функціональні характеристики, ресурсоефективність, токсичність та інші екологічні характеристики). Посилаючись на екологічні критерії згідно ДСТУ ISO 14024 (національний стандарт) замовник не порушуючи чинного законодавства встановлює вимогу щодо заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі. Дана вимога жодним чином не впливає на свободу конкуренції, оскільки отримання вказаного сертифікату є доступною процедурою для будь-яких організацій. Замовник в своїй діяльності керується необхідністю впроваджувати високі стандарти безпеки і захисту довкілля, що відповідає стратегічним цілям державної екологічної політики згідно Закону України «Про основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2020 року» та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" 1 572 834,00
UAH з ПДВ
1 507 116,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" 1 574 478,14
UAH з ПДВ
1 509 839,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА" 1 935 065,00
UAH з ПДВ
1 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" 1 726 176,00
UAH з ПДВ
1 519 916,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" 1 614 450,60
UAH з ПДВ
1 529 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 12:06
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:06
Статут.rar
19 лютого 2020 12:06
платіжний документ 2.pdf
19 лютого 2020 12:06
Платіжний документ 1.pdf
19 лютого 2020 12:06
Ліцензія.rar
19 лютого 2020 12:06
Банківська гарантія.rar
19 лютого 2020 12:06
щодо субпідрядників.pdf
19 лютого 2020 12:06
технічна частина 2.pdf
19 лютого 2020 12:06
технічна частина 1.pdf
19 лютого 2020 12:06
тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 12:06
проект договору.pdf
19 лютого 2020 12:06
про ст. 17.pdf
19 лютого 2020 12:06
про ліцензування.pdf
19 лютого 2020 12:06
лист підтвердження.pdf
19 лютого 2020 12:06
лист згода.pdf
19 лютого 2020 12:05
ТЧ Дилерський лист.pdf
19 лютого 2020 12:05
статут.pdf
19 лютого 2020 12:05
пдв.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 11:01
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:18
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:17
Гарантия 60000.rar
14 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:25
Паспорта якості.rar
13 лютого 2020 17:38
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:37
Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 17:20
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:18
Паспорта якості.rar
13 лютого 2020 17:17
Уставні документи.rar
13 лютого 2020 17:17
Довідка по ст17.pdf
13 лютого 2020 17:17
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 17:17
Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 17:17
Гарантия 60000.rar

Публічні документи

19 лютого 2020 13:33
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:14
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:14
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:15
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:14
Банківська гарантія.pdf
18 лютого 2020 19:13
Лист пояснення.pdf
18 лютого 2020 19:13
п.9 Сертифікат ІSO 14024.PDF
18 лютого 2020 19:13
п.1 сертифікат якості.pdf
18 лютого 2020 19:13
Довідка диллер.pdf
18 лютого 2020 19:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 13:34
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:22
Екологічне маркування.PDF
19 лютого 2020 13:05
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:55
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 12:55
СЕС сировина.pdf
19 лютого 2020 12:55
серт. ISO 9001.PDF
19 лютого 2020 12:55
Технічне завдання.pdf
19 лютого 2020 12:55
Свідоцтва якості.pdf
19 лютого 2020 12:54
Висновок СЕС.pdf
19 лютого 2020 12:54
серт ISO 14001.PDF
19 лютого 2020 12:54
Сертифікат вода ЕN.pdf
19 лютого 2020 12:54
Договори обладнання.pdf
19 лютого 2020 12:54
Статут 03.12.19.pdf
19 лютого 2020 12:54
Гарантійні листи.pdf
19 лютого 2020 12:54
Стаття 17.pdf
19 лютого 2020 12:54
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:16
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:14
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
19 лютого 2020 12:14
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
19 лютого 2020 12:13
8_Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 12:13
736f8b33-13e6-4b59-96ce-73acb1fa472f.pdf
19 лютого 2020 12:13
7_Статут.pdf
19 лютого 2020 12:13
6.2_Проект договору.pdf
19 лютого 2020 12:13
16_Технічні документи.pdf
19 лютого 2020 12:13
12_Дилерський лист.PDF
19 лютого 2020 12:13
11_Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія"

ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"

ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія"
#21860190
Відхилено 1 507 116,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:48
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз"
#37306731
Відхилено 1 509 839,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА"
#43101596
Відхилено 1 510 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"
#23957545
Відхилено 1 519 916,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:51
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"
#33090871
Відхилено 1 529 920,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:52

Документи

06 березня 2020 11:48
Електронний підпис
06 березня 2020 11:47
107-протокол ПЕ.doc
27 лютого 2020 15:18
Електронний підпис

Документи

06 березня 2020 11:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 березня 2020 11:49
Електронний підпис
06 березня 2020 11:49
107-протокол ПЕ.doc

Документи

06 березня 2020 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 березня 2020 11:50
Електронний підпис
06 березня 2020 11:50
107-протокол ПЕ.doc

Документи

06 березня 2020 11:51
Електронний підпис
06 березня 2020 11:51
107-протокол ПЕ.doc

Документи

06 березня 2020 11:52
Електронний підпис
06 березня 2020 11:52
107-протокол ПЕ.doc
06 березня 2020 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2020 11:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі