Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні електричних мереж у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Латишева, 37
Очікувана вартість
190 978,00 UAH
UA-2020-01-30-001231-a 71c446b6c53f44bfa0c545403b481681
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шаламова Зоя Леонтіївна

+380667851398 latysheva37aist@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "АИСТ 37"
Код ЄДРПОУ: 40867772
Місцезнаходження: 87553, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ЛАТИШЕВА, будинок 37
Контактна особа: Шаламова Зоя Леонтіївна
+380667851398
latysheva37aist@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 13:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 13:22
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:07
Очікувана вартість: 190 978,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Поточний ремонт по заміні електричних мереж у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Латишева, 37
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні електричних мереж у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Латишева, 37
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87553, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Латишева, будинок 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточний ремонт по заміні електричних мереж у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Латишева, 37 Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-001231-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 14 лютого 2020 10:01
оскарження дискваліфікації
порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів та запобігання корупційним діям і зловживанням
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 14:55
Шановний учасник, ТОВ «СКМ-МОНТАЖ», Ваш лист №13/02-1 від 13.02.2020 року було розглянуто членами правлінням ОСББ «АИСТ 37», повідомляємо Вам наступне: щодо пункту 1.9. кваліфікаційних критеріїв, Ви додали до електронного майданчику договір №14-19 від 04.11.2019, де в пункті 11.3 частини 11 передбачено, при внесені будь-яких змін та доповнень укладається додаткова угода, яка буде невід’ємною частиною цього Договору. Згідно акту виконаних робіт вищевказаного договору, сума була збільшена на 699,65 грн, що є істотною умовою для внесення змін та доповнень договору. Тому згідно пункту 11.3. договору №14-19 від 04.11.2019, потрібно було укладати додаткову угоду. Цю додаткову угоду не було додано до тендерної пропозиції, що вимагає пункт 1.9. кваліфікаційних критеріїв. Тому члени правління ОСББ «АИСТ 37» не задовольняють дану вимогу.
Щодо пункту 1.8. кваліфікаційних критеріїв, даний пункт вимагає підтвердження наявності персоналу для виконання робіт: скан-копія штатного розкладу, або договори ЦПХ. Вами було додано до системи витяг з штатного розкладу, де зазначено найменування посади та кількість штатних одиниць, згідно наказу №7 від 03.02.2020 року, цей наказ не був додаткова додано до майданчику. Відповідно до листа Мінсоцполітики від 13.03.2012 р. №40/06-187-12 визначено, що штатний розпис містить назви посад, чисельність персоналу та оклади за кожною посадою.
Ознайомившись досконаліше з Вашою документацією, Вами також не було додано до електронної системи, аналізу цін на види матеріалів, марки матеріалів та виробника, згідно з пунктом 3.1. кваліфікаційних критеріїв, які Ви повинні були додати до кінця поточного дня після аукціону.
Резюмуючи вищевикладене, членами правлінням ОСББ було прийнято рішення:
1) Не скасовувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «СКМ МОНТАЖ»;
2) Не повертати пропозицію ТОВ «СКМ МОНТАЖ» в статус кваліфікації;
3) Не визначати ТОВ «СКМ МОНТАЖ» переможцем закупівлі за предметом «Поточний ремонт по заміні електричних мереж у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Латишева, 37».

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 10:01
вимога.pdf

Документи

20 лютого 2020 14:54
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 168 569,00
UAH з ПДВ
168 569,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС" 190 977,95
UAH з ПДВ
190 977,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 17:52
комерційна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 12:31
ДА.pdf
07 лютого 2020 12:22
ліцензії.pdf
07 лютого 2020 12:22
штатний розпис.pdf
07 лютого 2020 12:22
статут СКМ МОНТАЖ.pdf
07 лютого 2020 12:22
проект договору.pdf
07 лютого 2020 12:22
про відкриття рахунку.pdf
07 лютого 2020 12:22
підтвердження.pdf
07 лютого 2020 12:22
наказ на призначення.pdf
07 лютого 2020 12:22
лист-згода.pdf
07 лютого 2020 12:22
кошторисна док-я.pdf
07 лютого 2020 12:22
контактна інф-я.pdf
07 лютого 2020 12:22
комерційна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 12:22
КБ-2в.pdf
07 лютого 2020 12:22
інф-я ст.pdf
07 лютого 2020 12:22
зобов язання.pdf
07 лютого 2020 12:22
згода.pdf
07 лютого 2020 12:22
захист довкілля.pdf
07 лютого 2020 12:22
договір ТОВ ВКФ СЕН.pdf
07 лютого 2020 12:22
довідка не пропонує.pdf
07 лютого 2020 12:22
довідка гарантує.pdf
07 лютого 2020 12:22
відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 12:22
витяг.pdf
07 лютого 2020 12:22
витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 лютого 2020 12:22
виписка ТОВ СКМ МОНТАЖ.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 14:29
Комерційна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 14:29
Аналіз цін.pdf
12 лютого 2020 14:29
ДА.pdf
12 лютого 2020 14:29
ОПР.pdf
12 лютого 2020 14:29
ЛС.pdf
12 лютого 2020 14:29
ИВР.pdf
12 лютого 2020 14:29
ДЦ.pdf
04 лютого 2020 13:31
1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 13:31
Дозвіл.pdf
04 лютого 2020 13:31
4 Статут.pdf
04 лютого 2020 13:31
Наказ призначення.pdf
04 лютого 2020 13:31
2 Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 13:31
6.1. Договір підряду .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
Відхилено 168 569,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 11:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
Переможець 190 977,95
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 10:35

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

12 лютого 2020 11:13
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:09
Протокол

Документи

13 лютого 2020 10:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
190 977,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2020 10:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:06
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 10:46
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
30 липня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 10:43
Дефектний акт та кошторисна документація.PDF зміни до договору
30 липня 2020 10:24
Договір укладений
02 квітня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дефектний акт та кошторисна документація
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Дефектний акт та кошторисна документація
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни до дефектного акту та кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів виконаних робіт та у зв'язку із затримкою поставки матеріалів необхідних для виконання робіт, через карантині заходи
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 187 792,88
UAH (в тому числі ПДВ 31 298,81 UAH)