Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби).
Очікувана вартість
113 416,00 UAH
UA-2020-01-30-001189-a d07f5c9fc3ba4617a0fc4c70656d6608
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380936483391 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380936483391
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:15
Очікувана вартість: 113 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 134,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8155 штуки
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ямська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 10:10
Дата відповіді: 31 січня 2020 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник в документації закупівлі прописано який саме товар потрібний.
Відповідно до Документації закупівлі Учаснику необхідно заповнити в Додатку1 позиції «Найменування товару (виробник)».
До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ, ніяких обмежень не ставимо. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
Еквіваленти
Дата подання: 31 січня 2020 16:34
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:04
Шановний Замовник, чи можна пропонувати до закупівлі еквіваленти зазначеним в ТД торговим маркам?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, в тендерній документації конкретно прописано який саме товар нам підходить.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 102 992,10
UAH з ПДВ
82 206,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 97 341,00
UAH з ПДВ
89 032,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 12:02
Паспорт і код.pdf
07 лютого 2020 12:02
Додаток 1 Пропозиція.pdf
07 лютого 2020 12:02
Витяг з ПДВ.pdf
07 лютого 2020 12:02
Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 12:02
сертифікати.rar

Публічні документи

07 лютого 2020 18:56
КІС74_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 82 206,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 10:08

Документи

11 лютого 2020 10:08
ріш 11.02.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
82 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 10:08
ріш 11.02.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:55
ДУ 1 до Дог. 39-20Д.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:54
Дог 39-20Д ФОП Бабій.pdf укладений
14 лютого 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 39-20Д
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 923,66
UAH (в тому числі ПДВ 10 487,28 UAH)
Причини розірвання договору: Відмова Постачальника від взятих на себе зобов*язань