Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів
Очікувана вартість
935 675,00 UAH
UA-2020-01-30-001053-b ● 3d9e88b32aaf40c6bbf227826c41fd32
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Герасимова Наталя Юріївна (048)727-36-75 ntvk2@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 19:00 |
Очікувана вартість: | 935 675,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце надання послуг детальніше згідно Додатку №1 до тендерної документації
Тендерна документація
30 січня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 16:37 |
Проект договору.rtf | |
30 січня 2020 16:37 |
ТД (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-001053-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 04 лютого 2020 16:17
звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Найменування замовника: Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200
Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-30-001053-b; 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Підстави подання вимоги: звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Обґрунтування подання вимоги:
Ми Учасник, який має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження). Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, але наші права порушуються в частині недопущення залучення до послуг третіх осіб.
Замовник закупівлі, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200, у тендерній документації (ТД) закупівлі та проекті договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення)
Детальна інформація у файлі
Розгорнути
Згорнути
Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-30-001053-b; 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Підстави подання вимоги: звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Обґрунтування подання вимоги:
Ми Учасник, який має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження). Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, але наші права порушуються в частині недопущення залучення до послуг третіх осіб.
Замовник закупівлі, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200, у тендерній документації (ТД) закупівлі та проекті договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення)
Детальна інформація у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 08:49
Тендерна документація на закупівлю Послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів (ДК 021-2015 код 9052 – послуги у сфері поводження з радіоактивними токсичними, медичними та небезпечними відходами) по регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розподілена на два лоти. Лот№1 – Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації небезпечних відходів виробництва. Лот№2 – Послуги з демеркуризації люмінесцентних ламп.
Перелік видів відходів, що утворюються в технологічних процесах залізниці складається з 17 груп однотипних відходів, які включають відходи загальновиробничого утворення (характеру, складу). У переліку відсутні специфічні відходи на які потрібна спеціальна ліцензія.
Також, згідно проведеного моніторингу, визначено достатню кількість організацій, які відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю зазначених послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів.
Зважаючи на вищевикладене, не вважаємо доцільним внесення змін до тендерної документації.
Перелік видів відходів, що утворюються в технологічних процесах залізниці складається з 17 груп однотипних відходів, які включають відходи загальновиробничого утворення (характеру, складу). У переліку відсутні специфічні відходи на які потрібна спеціальна ліцензія.
Також, згідно проведеного моніторингу, визначено достатню кількість організацій, які відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю зазначених послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів.
Зважаючи на вищевикладене, не вважаємо доцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-30-001053-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 04 лютого 2020 16:19
звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Найменування замовника: Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200
Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-30-001053-b; 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Підстави подання вимоги: звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Обґрунтування подання вимоги:
Ми Учасник, який має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження). Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, але наші права порушуються в частині недопущення залучення до послуг третіх осіб.
Замовник закупівлі, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200, у тендерній документації (ТД) закупівлі та проекті договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення)
Детальна інформація у файлі
Розгорнути
Згорнути
Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-30-001053-b; 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Підстави подання вимоги: звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Обґрунтування подання вимоги:
Ми Учасник, який має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження). Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, але наші права порушуються в частині недопущення залучення до послуг третіх осіб.
Замовник закупівлі, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200, у тендерній документації (ТД) закупівлі та проекті договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення)
Детальна інформація у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 08:50
Тендерна документація на закупівлю Послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів (ДК 021-2015 код 9052 – послуги у сфері поводження з радіоактивними токсичними, медичними та небезпечними відходами) по регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розподілена на два лоти. Лот№1 – Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації небезпечних відходів виробництва. Лот№2 – Послуги з демеркуризації люмінесцентних ламп.
Перелік видів відходів, що утворюються в технологічних процесах залізниці складається з 17 груп однотипних відходів, які включають відходи загальновиробничого утворення (характеру, складу). У переліку відсутні специфічні відходи на які потрібна спеціальна ліцензія.
Також, згідно проведеного моніторингу, визначено достатню кількість організацій, які відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю зазначених послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів.
Зважаючи на вищевикладене, не вважаємо доцільним внесення змін до тендерної документації.
Перелік видів відходів, що утворюються в технологічних процесах залізниці складається з 17 груп однотипних відходів, які включають відходи загальновиробничого утворення (характеру, складу). У переліку відсутні специфічні відходи на які потрібна спеціальна ліцензія.
Також, згідно проведеного моніторингу, визначено достатню кількість організацій, які відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю зазначених послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів.
Зважаючи на вищевикладене, не вважаємо доцільним внесення змін до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів |
Опис предмету закупівлі: |
Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 819 905,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 099,53 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24500 UAH |
Аукціон
Позиції
236.23 т
Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів (Джерело фінансування - власні кошти)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-001053-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 04 лютого 2020 16:17
звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Найменування замовника: Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200
Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-30-001053-b; 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Підстави подання вимоги: звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Обґрунтування подання вимоги:
Ми Учасник, який має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження). Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, але наші права порушуються в частині недопущення залучення до послуг третіх осіб.
Замовник закупівлі, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200, у тендерній документації (ТД) закупівлі та проекті договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення)
Детальна інформація у файлі
Розгорнути
Згорнути
Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-30-001053-b; 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Підстави подання вимоги: звуження коло учасників, недопущення залучення субпідрядних організацій
Обґрунтування подання вимоги:
Ми Учасник, який має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження). Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, але наші права порушуються в частині недопущення залучення до послуг третіх осіб.
Замовник закупівлі, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», код ЄДРПОУ: 40081200, у тендерній документації (ТД) закупівлі та проекті договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше твердження щодо визнання заборони субпідряду є дискримінаційною вимогою підтверджується практикою з розгляду скарг АМКУ, аналогічне питання розглядалось в Антимонопольному комітеті України. Скарга була задоволена, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5829-р/пк-пз від 15.06.2018р. (прикладено для ознайомлення)
Детальна інформація у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 08:49
Тендерна документація на закупівлю Послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів (ДК 021-2015 код 9052 – послуги у сфері поводження з радіоактивними токсичними, медичними та небезпечними відходами) по регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розподілена на два лоти. Лот№1 – Послуги по збиранню, перевезенню, утилізації небезпечних відходів виробництва. Лот№2 – Послуги з демеркуризації люмінесцентних ламп.
Перелік видів відходів, що утворюються в технологічних процесах залізниці складається з 17 груп однотипних відходів, які включають відходи загальновиробничого утворення (характеру, складу). У переліку відсутні специфічні відходи на які потрібна спеціальна ліцензія.
Також, згідно проведеного моніторингу, визначено достатню кількість організацій, які відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю зазначених послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів.
Зважаючи на вищевикладене, не вважаємо доцільним внесення змін до тендерної документації.
Перелік видів відходів, що утворюються в технологічних процесах залізниці складається з 17 груп однотипних відходів, які включають відходи загальновиробничого утворення (характеру, складу). У переліку відсутні специфічні відходи на які потрібна спеціальна ліцензія.
Також, згідно проведеного моніторингу, визначено достатню кількість організацій, які відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю зазначених послуг по збиранню, перевезенню, утилізації, видаленню небезпечних відходів.
Зважаючи на вищевикладене, не вважаємо доцільним внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
749 429,50
UAH
|
740 862,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
818 397,00
UAH
|
748 429,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Утільвторпром |
773 987,50
UAH
|
773 987,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
740 862,00
UAH
|
16 березня 2020 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:39
|
ДУ №1 від 30.12.2020 до дог. №ОД_НХ-20-157-НЮ від 30.03.2020 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 10:18
|
Договір №ОД-НХ-20-157НЮ від 30.03.2020.pdf | укладений |
31 березня 2020 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку) |
Номер договору про закупівлю: | ОД/НХ-20-157НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |