Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
127 028,95 UAH
UA-2020-01-30-001044-a 454980425eaa4067b731ad5262b3c49c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбачевська Олена Іванівна

+380567787313 cityhospitalML5@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985205
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111
Контактна особа: Горбачевська Олена Іванівна
+380567787313
cityhospitalML5@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих транспортними засобами спецпризначення, які перебувають в розпорядженні підприємства в кількості та за технічними показниками в обсязі, достатньому для виконання заявленого обсягу послуг замовника, що є підставою для встановлення факту відсутності конкуренції за даною закупівлею з технічних причин на ринку аналогічних послуг в м. Дніпро. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області від 05.11.2019 р. № 31/4-4485. 2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 09.12.2019 р. № 22/35. 3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради. 4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ № 571775 від 11.12.2014 р. 6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 114 від 04.12.2019 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради. 7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:54
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

30 січня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради
#01995663
Переможець 127 028,95
UAH
30 січня 2020 13:54

Документи

30 січня 2020 13:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 13:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради
#01995663
127 028,95
UAH
Документи

Документи

30 січня 2020 13:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 14:11
Дод угода 3 транспорт.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 13:44
Дод угода 3 транспорт.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:37
Дод угода 2 транспорт.pdf зміни до договору
23 березня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 12:22
Дод угода 1 транспорт.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 13:36
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:14
Договір укладений
11 лютого 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження залишку зобов'язань в зв'язку з реорганізацією
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківського рахунку Учасника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору по фактичному наданню послуг
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до повного виконання зобов'язань в частині оплати
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 123 390,30
UAH