Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Магнітні картки для технічних засобів охорони, 2 лоти: лот 1 - магнітні картки; лот 2 - комплектуючі до карток-перепусток
Очікувана вартість
186 980,00 UAH
UA-2020-01-30-000839-c ● f2f68ab0d1cb4e53832ad1d93d9c6d94
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Богдан Тодосієнко +380442539808 bohdan.todosiienko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 186 980,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Термін поставки: протягом 60 календарних днів з дати підписання договору. Місце поставки: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Детальні вимоги до закупівлі містяться у закупівельній документації, що додається (за кожним з лотів). Редукціон проходитиме за загальною вартістю пропозиції окремо по кожному з лотів.
Тендерна документація
30 січня 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-000839-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК", Код ЄДРПОУ:41132816
Дата подання: 12 лютого 2020 14:54
Щодо відхилення пропозиції учасника
Учасник закупівлі, звертає увагу Замовника на перелік грубих невідповідностей у тендерних пропозиціях Учасника, визначеним Замовником у ТД вимогам. Адже Замовником, у Вимогах до оформлення та надання документації учасниками електронної закупівлі вимагаються наступні документи та вимоги до їх оформлення:
п. 9 Вимог передбачено надання реквізитів Учасника у форматі «Word»;
Тендерна документація, має форму Комерційна пропозиція на електронні торги. Згідно цієї форми учасником надається цінова пропозиція, підтвердження технічних та гарантійних відповідностей тощо.
Але, всупереч зазначених вимог, учасником торгів ТОВ «Літер Інтеграція» порушено вимоги ТД Замовника, а саме:
1.Не надано реквізитів Учасника у форматі «Word»;
2. Форма Комерційної пропозиції учасника, не перефразована від першої особи, і містить в собі вираз «не повинна бути…» у зв’язку з чим неможливо встановити яким само характеристикам відповідає товар, гарантійним зобов’язанням тощо. Проте, аналіз висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ визначає перефразування від першої особи зазначених відомостей - обов’язковими.
Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозицій які не відповідають тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
п. 9 Вимог передбачено надання реквізитів Учасника у форматі «Word»;
Тендерна документація, має форму Комерційна пропозиція на електронні торги. Згідно цієї форми учасником надається цінова пропозиція, підтвердження технічних та гарантійних відповідностей тощо.
Але, всупереч зазначених вимог, учасником торгів ТОВ «Літер Інтеграція» порушено вимоги ТД Замовника, а саме:
1.Не надано реквізитів Учасника у форматі «Word»;
2. Форма Комерційної пропозиції учасника, не перефразована від першої особи, і містить в собі вираз «не повинна бути…» у зв’язку з чим неможливо встановити яким само характеристикам відповідає товар, гарантійним зобов’язанням тощо. Проте, аналіз висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ визначає перефразування від першої особи зазначених відомостей - обов’язковими.
Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозицій які не відповідають тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 11:45
1. Для участі в електронній закупівлі учасник ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" завантажив реквізити у форматі «Pdf», а після електронного реверсивного аукціону на етапі кваліфікації учасник довантажив реквізити у форматі «Word».
2. У формі комерційної пропозиції були виділені поля для заповнення учасником, відповідно до вимог учасник ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" заповнив всі зазначені поля. З приводу гарантійних зобов’язань зазначено «Гарантія на товар не повинна бути меншою ніж 12 місяців з дати отримання товару від Постачальника», що є обов’язковою вимогою закупівельної документації. Авторизованим листом, який завантажений в систему електронних торгів компанія ТОВ «Роберт Бош ЛТД» авторизує компанію ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" на участь у зазначеній закупівлі та підтверджує гарантію три роки на Картку Mifare EV1 8kB ISO card, 13.56 MHz.
2. У формі комерційної пропозиції були виділені поля для заповнення учасником, відповідно до вимог учасник ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" заповнив всі зазначені поля. З приводу гарантійних зобов’язань зазначено «Гарантія на товар не повинна бути меншою ніж 12 місяців з дати отримання товару від Постачальника», що є обов’язковою вимогою закупівельної документації. Авторизованим листом, який завантажений в систему електронних торгів компанія ТОВ «Роберт Бош ЛТД» авторизує компанію ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" на участь у зазначеній закупівлі та підтверджує гарантію три роки на Картку Mifare EV1 8kB ISO card, 13.56 MHz.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - магнітні картки |
Опис предмету закупівлі: |
Картка Mifare EV1 8kB ISO card, 13.56 MHz - 1000 шт.
Детальніше документація до закупівлі |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 148 880,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 800,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1000 шт
Магнітні картки для технічних засобів охорони, 2 лоти: лот 1 - магнітні картки
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Пухівська, 7
Дата доставки:
30 квітня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 16:45 |
Форма пропозиції та технічні вимоги.xls |
30 січня 2020 10:47 |
Реквізити та контактна особа.doc |
30 січня 2020 10:47 |
Проект договору.docx |
30 січня 2020 10:47 |
Вимоги до оформлення та надання документації.doc |
30 січня 2020 16:45 |
Форма пропозиції та технічні вимоги.xls
|
||
30 січня 2020 10:47 |
Реквізити та контактна особа.doc
|
||
30 січня 2020 10:47 |
Проект договору.docx
|
||
30 січня 2020 10:47 |
Вимоги до оформлення та надання документації.doc
|
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 31 січня 2020 09:48
Дата відповіді: 31 січня 2020 09:54
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Допускаються до участі в закупівлі всі учасники незалежно від того, є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядається ціна як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому, у разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" |
133 000,00
UAH з ПДВ
|
130 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
132 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ» |
148 000,00
UAH з ПДВ
|
148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" #42940005 |
Переможець |
130 200,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 16:23
|
Договір № 101954 від 27.02.2020.pdf | укладений |
27 лютого 2020 16:21
|