Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання послуги з проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Вінницької області
provision of services for conducting state inventory of state-owned lands in the Vinnytsia regionprovision of services for conducting state inventory of state-owned lands in the Vinnytsia region
Очікувана вартість
7 498 250,00 UAH
UA-2020-01-30-000832-a ed23eb0c29b44ccbba2c2621717f996f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябцун Сергій Вікторович

+380432525452 vinnytsia@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 39767547
Місцезнаходження: 21027, Україна , Вінницька область обл., м Вінниця, вул. Келецька, 63
Контактна особа: Рябцун Сергій Вікторович
+380432525452
vinnytsia@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional Office of StateGeoCadastre in Vinnytsia oblast
National ID: 39767547
Contact point: Ryabtsun Sergey Viktorovych
+380432525452
vinnytsia@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 січня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 13:25
Очікувана вартість: 7 498 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 491,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 січня 2020 11:42
Enquiries until: 22 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 7 498 250 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 491 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
надання послуги з проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Вінницької області - 1 послуга в обсязі 44500 Га (більш детально в Додатку № 2 до тендерної документації)
provision of services for conducting state inventory of state-owned lands in the Vinnytsia region - 1 service in the amount of 44500 ha (more detail in Annex No. 2 to the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44500 Га
надання послуги з проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, адміністративно-територіальна одиниця Вінницької області або її частина, більш детально в Додатку № 2 до тендерної документації
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

provision of services for conducting state inventory of state-owned lands in the Vinnytsia regionprovision of services for conducting state inventory of state-owned lands in the Vinnytsia region
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданої Послуги здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:14
ЗМІНИ ДО ТД.docx
11 лютого 2020 15:14
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ (зі змінами).docx
11 лютого 2020 15:13
ДОГОВІР.docx
11 лютого 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:14
ЗМІНИ ДО ТД.docx
11 лютого 2020 15:14
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ (зі змінами).docx
30 січня 2020 11:51
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ.docx
11 лютого 2020 15:13
ДОГОВІР.docx
30 січня 2020 11:51
ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 06 лютого 2020 14:49
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг.
Відповідно до пункту 4.4 Проекту договору, оплата вартості наданої Послуги здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг (далі-Акт) за умови належного виконання Сторонами умов цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Відповідно до пункту 5.6 Проекту договору, у випадку дострокового надання Послуги, Замовник достроково приймає та здійснює її оплату.
Відповідно до пункту 5.15 Проекту договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг Виконавець складає, підписує та передає Замовнику Акт у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель (Додаток № 3 до цього Договору):
5.15.1 У паперовій формі в 1 (одному) примірнику:
- пояснювальну записку з описовою частиною щодо способів, методів та результатів інформування місцевого населення про проведення державної інвентаризації земель (із наданням копій підтвердних документів (наприклад: копії місцевих друкованих засобів масової інформації з відповідними оголошеннями, фотокопії оголошень на дошках оголошень органів місцевого самоврядування, тощо)) (в довільній формі);
- погодженої та затвердженої в установленому законодавством порядку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (окремо по адміністративно-територіальній одиниці або її частині та у розрізі категорій земель);
- відомості з Державного земельного кадастру по кожній сформованій земельній ділянці, за результатами наданої Послуги, у формі витягу (окремо по земельній ділянці на території адміністративно-територіальної одиниці або її частини та у розрізі категорій земель);
- звіт про результати проведення державної інвентаризації земель (за формою додатку № 1 до акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель);
- реєстр Витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, відомості про які внесені до Державного земельного кадастру за результатами проведення державної інвентаризації земель (за формою додатку № 2 до акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель);
- звіт про результати проведення державної інвентаризації земель в розрізі категорій земель (за формою додатку № 3 до акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель);
- реєстр погоджених та затверджених в установленому порядку технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель, на підставі яких до Державного земельного кадастру внесені відомості про земельні ділянки за результатами проведення державної інвентаризації земель (за формою додатку № 4 до акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель);
5.15.2 В електронній формі в 1 (одному) примірнику на фізичних носіях інформації:
- витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, відомості про які внесені до Державного земельного кадастру за результатами наданої Послуги (електронні файли у форматі розширення *.pdf; назва файлу повинна відповідати кадастровому номеру відповідної земельної ділянки);
- погоджені та затверджені в установленому законодавством порядку технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (окремо по адміністративно-територіальній одиниці або її частині та у розрізі категорій земель) (електронні файли у форматі розширення *.pdf) у формі електронних документів, створених сертифікованим інженером-землевпорядником, відповідальним за якість робіт із землеустрою, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до пункту 5.16 Проекту договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель (Додаток № 3 до цього Договору) та Акту, Замовник зобов’язаний підписати Акт, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:19
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:30
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Доброго дня!
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов'язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно п. 8 ч. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД проект договору, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до ТД, є складовою частиною ТП. Оскільки додатки до договору є його невід'ємною частиною, учасник разом з проектом договору у складі ТП надає підписані та оформлені додатки до договору, що визначені у Додатку №3 до ТД.
Розяснення щодо топогеодезичного польового аеротопознімального комплексу
Дата подання: 03 лютого 2020 17:37
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:19
Шановний замовник! Згідно вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію щодо наявності: технічні прилади для проведення аерофотозйомки ; топогеодезичний польовий аеротопознімальний комплекс -1 одиниця; Просимо надати роз’яснення та конкретизувати що саме Замовник має на увазі під технічними приладами для проведення аерофотозйомки та топогеодезичним польовим аеротопознімальним комплексом і чи може вважати ліцензійне програмне забезпечення Digitals таким топогеодезичним польовим аеротопознімальним комплексом. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв’язку зі значними об’ємами робіт та обмеженими термінами проведення державної інвентаризації земель державної власності, для учасника є доцільно застосувати технічний прилад - топогеодезичний польовий аеротопознімальний комплекс (як мінімум безпілотний літальний апарат) з програмним забезпеченням для опрацювання знімків і інтегрування даних у різні види ГІС-систем, наприклад Digitals.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:09
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 17 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 №, топографо – геодезичні роботи виконуються в єдиній державній системі координат з метою визначення або уточнення меж земельних ділянок, обмежень у їх використанні, обтяжень прав на земельні ділянки та угідь, які потребують уточнення або за якими неможливо визначити такі межі під час виконання обстежувальних робіт.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:37
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:11
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 №376.
Щодо широкоформатного принтеру формату А-0
Дата подання: 06 лютого 2020 15:18
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:13
Згідно пункту 1.1. Розділу Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону передбачено наявність в учасника: широкоформатні принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А-0 (841х1188мм). Чи може бути надано Учасником договір на виконання послуг з широкоформатного друку формату А-0 (841х1188мм) (Тобто Учасник надасть договір на широкоформатний друк згідно, яким інша сторона договору (поліграфічна організація) буде здійснювати друк необхідних матеріалів формату А-0 (841х1188мм) на Замовлення Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ч. 5 Розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати:
1.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
Розяснення щодо топогеодезичного польового аеротопознімального комплексу
Дата подання: 07 лютого 2020 16:53
Дата відповіді: 12 лютого 2020 15:33
Шановний замовник! В роз"ясненні на запитання щодо топогеодезичного польового аєротопознімального комплексу Ви надали неповну відповідь. Вам задали конкретне запитання, що саме Замовник має на увазі під технічними приладами для проведення аерофотозйомки та топогеодезичним польовим аеротопознімальним комплексом. Важаємо що Ви мали би писати: технічні прилади для обробки аерофотозйомки, а не для проведення аерофотозйомки, тому що аерофотозйомка проводиться топогеодезичним польовим аеротопознімальним комплексом. Чи правильна наша думка. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні прилади для обробки аерофотозйомки - це програмне забезпечення для фотограмметричної обробки даних з літального апарату та комп’ютер, що дозволяє первинну обробку даних.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 14:40
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:11
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:47
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:39
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На виконання вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно вашого запитання повідомляємо наступне :
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16.
Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю:
При цьому відомості щодо освіти (спеціалізація, спеціальність, кваліфікація) зазначається Учасником відповідно до інформації вказаної у дипломі чи іншому документі про освіту. Так, згідно до статті 7 Закону України ”Про вищу освіту” ”У дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння)”.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-000832-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 05 лютого 2020 11:49
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Згідно п. 2.1 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання Учасником довідки, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю:
- сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 5 осіб (за основним місцем роботи);
Вимога, щодо наявності в Учасника не менше 5 осіб (за основним місцем роботи) за основним місцем роботи є дискримінаційною, а встановлюючи її Замовник умисно обмежує конкурентоспроможність Учасників та порушує чинне законодавство України у сфері землеустрою, оскільки: :
1. Згідно ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
2. Згідно ст.10 Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» № 476
Виконавцями є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
3. Згідно п. 1.2 Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» виконавці робіт із землеустрою та розробники документації із землеустрою (далі - виконавці (розробники) робіт із землеустрою) - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працюють не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників,
Отже чинне законодавство у сфері земельних відносин, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою із зазначенням кількості сертифікованих інженерів – землевпорядників , що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи.
В свою чергу Замовник встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників.
Просимо, задовільнити дану вимого та привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме зменшити кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників у відповідності до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2020 12:04
Доброго дня. Вашу вимогу прийнято до уваги та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-01-30-000832-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 12 лютого 2020 12:39
Щодо кількості GPS приймачів
Згідно пункту 1.1. Розділу Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Учасник має надати Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»:
При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність супутникового обладнання:
- GNSS (GPS) приймачі - не менше 5 – ти одиниць;

Згідно розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»
2.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж).
Вищезазначеним Наказом не встановлено вимог щодо кількості GNSS (GPS) приймачів, а тому просимо змінити кількість GNSS (GPS) приймачів на не менше 4 – ох одиниць. Крім того Учасник у разі виробничої необхідності може орендувати або докупити необхідний комплект GNSS (GPS) приймачів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 10:55
Доброго дня, Замовник не задовільняє вашу вимогу, оскільки, в зв’язку з виробничою необхідністю спричиненою великою кількістю земель, які необхідно проінвентаризувати та короткими строками надання послуги така кількість є необхідною.
Крім того відповідно до ч. 5 Розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати:
1.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-01-30-000832-aed23eb0c29b44ccbba2c2621717f996f
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 39767547
Місцезнаходження: 21027, Україна, Вінницька область обл., м Вінниця, вул. Келецька, 63
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Очікується рішення
Документи
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою Документи
Очікується рішення
Документи
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство Документи
Очікується рішення
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

03 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 18:12
Електронний підпис
02 березня 2020 17:40
Кваліфікація 2. .pdf
02 березня 2020 17:40
Кваліфікація 1 .pdf
02 березня 2020 17:40
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 17:40
31 Проект договору.pdf
02 березня 2020 17:39
08 Довідка ст. 17.pdf
02 березня 2020 17:39
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
02 березня 2020 17:39
05 Довідка про ліцензію.pdf
02 березня 2020 17:39
03 Наказ.pdf
02 березня 2020 17:39
01 Статут оригінал.pdf

Документи

03 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 19:36
Електронний підпис
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 20_05_2013.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 16_04_2019.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 13_12_2019.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 06_07_2015.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 02_02_2018.pdf
02 березня 2020 19:36
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 березня 2020 19:36
Регистрация GNSS Leica.pdf
02 березня 2020 19:36
Проект договору.pdf
02 березня 2020 19:36
Інвентаризаційний опис.pdf
02 березня 2020 19:36
Довідки по статті 17 ЗУ.pdf
02 березня 2020 19:36
Довідка Укрсиббанк.pdf
02 березня 2020 19:35
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 19:35
Витяг з ЄДР.pdf

Документи

03 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 березня 2020 09:53
Електронний підпис
03 березня 2020 09:52
Трудові книжки 1.rar
03 березня 2020 09:52
Аналогічні договори.pdf
03 березня 2020 09:52
Договір оренди дрон.pdf
03 березня 2020 09:52
Трудові 5.rar
03 березня 2020 09:52
трудові 4.rar
03 березня 2020 09:52
Проект договору.pdf
03 березня 2020 09:52
трудові 3.rar
03 березня 2020 09:52
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2020 09:52
Трудові книжки 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою

ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство

ДП Центр державного земельного кадастру

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою Документи
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи

Публічні документи

02 березня 2020 18:12
Електронний підпис
02 березня 2020 17:40
Кваліфікація 2. .pdf
02 березня 2020 17:40
Кваліфікація 1 .pdf
02 березня 2020 17:40
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 17:40
31 Проект договору.pdf
02 березня 2020 17:39
08 Довідка ст. 17.pdf
02 березня 2020 17:39
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
02 березня 2020 17:39
05 Довідка про ліцензію.pdf
02 березня 2020 17:39
03 Наказ.pdf
02 березня 2020 17:39
01 Статут оригінал.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 19:36
Електронний підпис
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 20_05_2013.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 16_04_2019.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 13_12_2019.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 06_07_2015.pdf
02 березня 2020 19:36
Статут УкрДАГП 02_02_2018.pdf
02 березня 2020 19:36
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 березня 2020 19:36
Регистрация GNSS Leica.pdf
02 березня 2020 19:36
Проект договору.pdf
02 березня 2020 19:36
Інвентаризаційний опис.pdf
02 березня 2020 19:36
Довідки по статті 17 ЗУ.pdf
02 березня 2020 19:36
Довідка Укрсиббанк.pdf
02 березня 2020 19:35
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 19:35
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 09:53
Електронний підпис
03 березня 2020 09:52
Трудові книжки 1.rar
03 березня 2020 09:52
Аналогічні договори.pdf
03 березня 2020 09:52
Договір оренди дрон.pdf
03 березня 2020 09:52
Трудові 5.rar
03 березня 2020 09:52
трудові 4.rar
03 березня 2020 09:52
Проект договору.pdf
03 березня 2020 09:52
трудові 3.rar
03 березня 2020 09:52
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2020 09:52
Трудові книжки 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою

ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство

ДП Центр державного земельного кадастру

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2020 17:20
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
23 березня 2020 17:20
повідомлення про відміну