Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з водопостачання
Очікувана вартість
1 884 600,00 UAH
UA-2020-01-30-000717-c fe8ac9889b1844a8b74327727a60a024
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

+380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31,
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
+380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання води здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. Мале комунальне підприємство «Винниківське» належать до суб’єктів господарювання які займають монопольне становище на ринку території міста Львова стосовно постачання води. Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на товар, який може бути поставлений тільки певним постачальником. Проведення переговорної процедури закупівлі, та потреба в укладенні договору щодо водопостачання, для потреб медичного закладу, зумовлено тим, що послуги з постачання води як і будь-які послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не зупинити діяльність закладу в цілому та не спричинити виникнення боргів по сплаті. Зважаючи на те, що Мале комунальне підприємство «Винниківське», є суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність на ринку послуг з постачання води за регульованими тарифами та відповідно до ст.12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах м. Львова, із часткою 100 % (в межах власних діючих мереж), доцільно застосувати закупівлю в одного учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 10:38
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м. Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування. кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 січня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале комунальне підприємство «Винниківське»
#32409415
Переможець 1 884 600,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 10:38

Документи

30 січня 2020 10:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 10:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале комунальне підприємство «Винниківське»
#32409415
1 884 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 10:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 17:35
Дод.8 011002 ВОДА 2020.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 17:28
Дод.7 011002 ВОДА 2020.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 17:23
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 17:29
Дод.6 ВОДА.PDF зміни до договору
21 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:52
Дод.5 011002.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 18:47
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:24
Дод.4.PDF зміни до договору
11 серпня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:14
Дод.3 вода.PDF зміни до договору
25 червня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 16:50
Дод.2.PDF зміни до договору
24 червня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:45
Дод.1 ВОДА.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 17:39
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:49
підписаний контракт укладений
17 лютого 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодиилсь внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 011002
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 667 355,30
UAH (в тому числі ПДВ 111 225,88 UAH)