Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення безпечних відходів)
Очікувана вартість
805 255,00 UAH
UA-2020-01-30-000680-b 4c9dec006fd747af837b499e69b2c8d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 15:47
Очікувана вартість: 805 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8001 м.куб
вивіз ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заюолотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
825 м.куб
вивіз БКВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заюолотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий бюджет, власний бюджет та інші кошти Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:35
ТД від .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-000680-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 27 лютого 2020 13:29
Неправомірна дискваліфікація ФОП МАГЛО О.М.
Пропозицію ФОП МАГЛО О.М. відхилено, з наступних підстав - "В порушення вимог п.6 Розділу «Інструкція 3 підготовки тендерної пропозиції» Додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації учасником не підтверджено відповідність його пропозиції вимогам щодо технічних, якісних характеристик, встановленим замовником до предмета закупівлі (зокрема довідка-гарантія про вивезення ТПВ відповідно до графіка та з дотриманням законодавства, вих.№ 1702-4 від 17.02.2020 року, надана учасником у складі пропозиції від імені іншої компанії).".
Зазначаємо, що відповідне твердження є невірним, оскільки довідка-гарантія про вивезення ТПВ відповідно до графіка та з дотриманням законодавства, вих. № 1702-4 від 17.02.2020 видана саме ФОП МАГЛО О.М., на фірмовому бланку ФОП МАГЛО О.М. і підписана ФОП МАГЛО О.М., таким чином зазначення Замовником інформації, що довідка видана іншою організаціює є протиправним, зазначення в довідці назви іншої організації є формальною помилкою (опискую) і жодним чином не впливає на відповідність тендерної пропозиції ФОП МАГЛО О.М. кваліфікаційним критеріям. Враховуючи протиправність дискваліфікації пропозиції ФОП МАГЛО О.М., вимагаємо провести повторну кваліфікацію і оцінку пропозиції ФОП МАГЛО О.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 15:50
Керуючись ч3.ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" по суті вимоги ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА":
«Відповідно до вимог п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації учасник повинен здійснювати вивіз ТПВ відповідно до графіка вивозу ТПВ з дотриманням вимог Закону України "Про відходи" від 05.03.1998р. №187/98-ВР і Наказ від 17.03.2011 р. № 145 Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» та підтвердити відповідність його пропозиції вимогам щодо технічних, якісних характеристик, встановлених замовником до предмета закупівлі. Учасником надана довідка-гарантія про вивезення ТПВ відповідно до графіка та з дотриманням законодавства, вих.№1702-4 від 17.02.2020 року, від імені іншої компанії, що не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині у повному обсязі

Документи

03 березня 2020 15:50
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 789 078,00
UAH з ПДВ
789 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАФ СІТІ" 805 222,08
UAH з ПДВ
805 222,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 805 255,00
UAH з ПДВ
805 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 14:28
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:27
Технічна частина.pdf
18 лютого 2020 14:27
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:44
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:16
Комерційна частина.pdf
19 лютого 2020 13:16
Технічна частина.PDF

Публічні документи

18 лютого 2020 13:19
Технічна частина.PDF
18 лютого 2020 13:19
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "РАФ СІТІ"

ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2234403187
Відхилено 789 078,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 12:11
ТОВ "РАФ СІТІ"
#38927931
Переможець 805 222,08
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАФ СІТІ"
#38927931
805 222,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 11:25
Додаткова 3.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 11:09
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 10:48
Додаткова 2.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 10:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:45
дОДАТКОВА 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 15:35
підписаний контракт укладений
12 березня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 966 266,49
UAH (в тому числі ПДВ 161 044,41 UAH)