Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 - 58977 Набір базовий для внутрішньовенних вливань (одноразова система для вливань інфузійних розчинів)
Очікувана вартість
29 670,00 UAH
UA-2020-01-30-000599-b a4819081662042a588ebc89e84c76304
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542250057 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт Краснопілля, вул. Сумська, 19
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542250057
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:31
Очікувана вартість: 29 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


джерело фінансування: кошти обласного бюджету (медична субвенція)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
Стерильна одноразова інфузійна система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, площа Троїцька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 58977 — Набір базовий для внутрішньовенних вливань
50 шт
Одноразова система для вливання світлочутливих інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, площа Троїцька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 58977 — Набір базовий для внутрішньовенних вливань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 14 банківських днів Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 14:10
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
30 січня 2020 14:10
Специфікація до Договору.xls
30 січня 2020 14:10
Додаток_1_Проект_договору.doc
30 січня 2020 14:10
Оголошення (системи).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 18 759,50
UAH з ПДВ
18 462,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 29 542,00
UAH з ПДВ
18 742,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 14:35
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:34
оновлена цінова.pdf
05 лютого 2020 15:04
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:03
документи на товар.pdf
05 лютого 2020 15:03
пропозиція.pdf
05 лютого 2020 14:19
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:17
оренда, транспорт.pdf
05 лютого 2020 14:17
документи на товар.pdf
05 лютого 2020 14:17
Аналг.договір + відгук.pdf
05 лютого 2020 14:17
пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 13:12
8. Проект договору.pdf
07 лютого 2020 13:12
7. Інші документи.pdf
07 лютого 2020 13:12
6. Відповідність мтв.pdf
07 лютого 2020 13:12
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 18 462,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 13:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

13 лютого 2020 13:31
Електронний підпис
13 лютого 2020 13:25
Протокол №22 від 13.02.2020

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
18 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2020 13:31
Електронний підпис
13 лютого 2020 13:25
Протокол №22 від 13.02.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 08:18
Договір № 20-Д від 18.02.2020 укладений
18 лютого 2020 08:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 18 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 207,79 UAH)