Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, огірки консервовані, помідори консервовані, кабачки консервовані, сухофрукти, повидло)
Очікувана вартість
970 000,00 UAH
UA-2020-01-30-000565-c 5c9ba448e40246c1ad5da701bfc7b688
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 11:54
Очікувана вартість: 970 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограми

ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(томатна паста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1900 штуки

ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (огірки консервовані банка 3 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1900 штуки

ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(помідори консервовані банка 3 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1800 штуки

ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(кабачки консервовані банка 3 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4220 кілограми

ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(сухофрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1800 кілограми

ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(повидло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:28
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx
03 лютого 2020 15:28
зміни в тендері овочі.docx
30 січня 2020 10:12
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx
03 лютого 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:28
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx
03 лютого 2020 15:28
зміни в тендері овочі.docx
30 січня 2020 10:12
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-30-000565-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 01 лютого 2020 23:50
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно з п.3.1. та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної документації Учаснику необхідно надати:
- «3.1. копію договору за аналогічним предметом закупівлі за 2020 рік та копії документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт, накладні або їх реєстр)»
- « 3.2. Оригінал листа-відгука Замовників на виконання аналогічного договору за 2020 рік, який наданий у складі тендерної пропозиції, із зазначенням якості виконання договірних зобов’язань (дотримання графіку підвозу, постачання продукції відповідним транспортом при наявності необхідних супровідних документів)».

Ви встановили кваліфікаційну вимогу не лише щодо наявності в Учасників досвіду виконання аналогічного договору, а ще й визначив певні додаткові критерії. Так, Учасники повинні мати:
- часові рамки кожного договору – 2020 рік;
Акцентуємо на тому, що у 2020 році минув лише один місяць – січень, і мало яке підприємство може надати повне виконання, як ви того вимагаєте, договорів.
Повідомляємо, що наше підприємство має великий досвід в постачанні товарів, які є предметом закупівлі, має договори за аналогічним предметом закупівлі та копії документів, що підтверджують їх повне виконання, листи-відгуки на виконання аналогічних договорів за роки, які передують 2020 року.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 3.1 та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 3.1 та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної та видалити вимоги щодо «аналогічного договору за 2020 рік».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 18426-р/пк-пз від 11.12.2019, №5957-р/пк-пз від 19.06.2018, №2846-р/пк-пз від 28.03.2018, № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018, від 26.09.2018 № 9941-р/пк-пз та інші було визнано дискримінаційною вимогу про встановлення часових рамок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 15:53
опубліковано оновлену документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 606 200,00
UAH з ПДВ
606 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГІРЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 958 180,00
UAH з ПДВ
958 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Шорохова Ганна Юріївна" 969 800,00
UAH з ПДВ
969 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 10:18
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:17
18 ¤®Ј®ўiа ¤Ґ§i­дҐЄжiп.pdf
14 лютого 2020 10:17
ѓ а ­вЁп 16653.zip
14 лютого 2020 10:17
36 ўЁвпЈ § т„ђћЋ”ЋЏѓ”.pdf
14 лютого 2020 10:17
35. реестр накладных.PDF
14 лютого 2020 10:17
34 «Ёбв ўi¤ЈгЄ  ў¤ҐҐўЄ .pdf
14 лютого 2020 10:17
32 пЄiбвм.pdf
14 лютого 2020 10:17
30¤®¤ в®Є 4 ¤Ёб«®Є жiп.pdf
14 лютого 2020 10:17
‹i業§iп § ўi७ .zip
14 лютого 2020 10:17
„®ўi७iбвм 29_§ ўi७ .zip
14 лютого 2020 10:17
27,28„®ўi¤Є  а ег­®Є.pdf
14 лютого 2020 10:17
27,28 бЇа ўЄЁ ЏаЁў в.PDF
14 лютого 2020 10:17
26 IЏЌ.pdf
14 лютого 2020 10:17
25 Ї бЇ®ав.pdf
14 лютого 2020 10:17
25 Є®Їiп Ї бЇ®ав.pdf
14 лютого 2020 10:17
24ўЁвпЈ Ї« у¤ Ї®¤ в.PDF
14 лютого 2020 10:17
16 вҐе Ї бЇ ®аЁЈi­ «.pdf
14 лютого 2020 10:17
14 ¤®Ј ®аҐ­¤Ё бЄ« ¤.pdf
14 лютого 2020 10:17
10 Є®Їiх ¤ЁЇ«®¬iў.pdf
14 лютого 2020 10:17
5 Џ®Ј®¤¦Ґ­­п ®аЁЈi­ «.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 19:12
28_довідка про учасника.pdf
13 лютого 2020 19:12
25_витяг ЄДРПОУ.pdf
13 лютого 2020 19:12
24_паспорт і код.pdf
13 лютого 2020 19:12
19_ ст 17.pdf
13 лютого 2020 19:12
18_лист відгук.pdf
13 лютого 2020 19:12
17_аналогічний договір.pdf
13 лютого 2020 19:12
14_договір холодильник.pdf
13 лютого 2020 19:12
12_договір на склад.pdf
13 лютого 2020 19:12
10_медичні книжки.pdf
13 лютого 2020 19:12
9_трудові договора.pdf
13 лютого 2020 19:12
8_копії дипломів.pdf
13 лютого 2020 19:12
3_технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 19:12
2_проект договору.pdf
13 лютого 2020 19:12
1_тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 19:12
Банківська ліцензія.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 22:14
ScannedDocuments.rar
13 лютого 2020 17:41
Guar 1998-G_20.pdf.(2).P7S
13 лютого 2020 17:41
Guar 1998-G_20.pdf.(1).P7S
13 лютого 2020 17:41
Guar 1998-G_20.pdf
13 лютого 2020 16:22
ScannedDocuments.rar
13 лютого 2020 16:22
ScannedDocuments.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ФОП "ГІРЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"

ФОП "Шорохова Ганна Юріївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
Відхилено 606 200,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:33
ФОП "ГІРЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2292606207
Переможець 958 180,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГІРЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2292606207
958 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 15:05
ДУ 1 ДО ДОГ 122.pdf укладений
10 квітня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 09:22
122 КОНСЕРВАЦІЯ.pdf укладений
03 березня 2020 20:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 201 347,01
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з заявою постачальника сторони дійшли згоди припинити дію Договору.