Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, огірки консервовані, помідори консервовані, кабачки консервовані, сухофрукти, повидло)
Очікувана вартість
970 000,00 UAH
UA-2020-01-30-000565-c ● 5c9ba448e40246c1ad5da701bfc7b688
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Бахмутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142796 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42 |
Контактна особа: |
Ірина Щукіна +380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограми
ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(томатна паста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1900 штуки
ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (огірки консервовані банка 3 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1900 штуки
ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(помідори консервовані банка 3 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1800 штуки
ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(кабачки консервовані банка 3 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4220 кілограми
ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(сухофрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1800 кілограми
ДК 021:2015
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
(повидло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 15:28 |
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx | |
03 лютого 2020 15:28 |
зміни в тендері овочі.docx | |
30 січня 2020 10:12 |
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx |
03 лютого 2020 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2020 15:28 |
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx
|
|||
03 лютого 2020 15:28 |
зміни в тендері овочі.docx
|
|||
30 січня 2020 10:12 |
Тендерная (сухофрукти, повидло) 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-000565-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 01 лютого 2020 23:50
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно з п.3.1. та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної документації Учаснику необхідно надати:
- «3.1. копію договору за аналогічним предметом закупівлі за 2020 рік та копії документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт, накладні або їх реєстр)»
- « 3.2. Оригінал листа-відгука Замовників на виконання аналогічного договору за 2020 рік, який наданий у складі тендерної пропозиції, із зазначенням якості виконання договірних зобов’язань (дотримання графіку підвозу, постачання продукції відповідним транспортом при наявності необхідних супровідних документів)».
Ви встановили кваліфікаційну вимогу не лише щодо наявності в Учасників досвіду виконання аналогічного договору, а ще й визначив певні додаткові критерії. Так, Учасники повинні мати:
- часові рамки кожного договору – 2020 рік;
Акцентуємо на тому, що у 2020 році минув лише один місяць – січень, і мало яке підприємство може надати повне виконання, як ви того вимагаєте, договорів.
Повідомляємо, що наше підприємство має великий досвід в постачанні товарів, які є предметом закупівлі, має договори за аналогічним предметом закупівлі та копії документів, що підтверджують їх повне виконання, листи-відгуки на виконання аналогічних договорів за роки, які передують 2020 року.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 3.1 та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 3.1 та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної та видалити вимоги щодо «аналогічного договору за 2020 рік».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 18426-р/пк-пз від 11.12.2019, №5957-р/пк-пз від 19.06.2018, №2846-р/пк-пз від 28.03.2018, № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018, від 26.09.2018 № 9941-р/пк-пз та інші було визнано дискримінаційною вимогу про встановлення часових рамок.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно з п.3.1. та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної документації Учаснику необхідно надати:
- «3.1. копію договору за аналогічним предметом закупівлі за 2020 рік та копії документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт, накладні або їх реєстр)»
- « 3.2. Оригінал листа-відгука Замовників на виконання аналогічного договору за 2020 рік, який наданий у складі тендерної пропозиції, із зазначенням якості виконання договірних зобов’язань (дотримання графіку підвозу, постачання продукції відповідним транспортом при наявності необхідних супровідних документів)».
Ви встановили кваліфікаційну вимогу не лише щодо наявності в Учасників досвіду виконання аналогічного договору, а ще й визначив певні додаткові критерії. Так, Учасники повинні мати:
- часові рамки кожного договору – 2020 рік;
Акцентуємо на тому, що у 2020 році минув лише один місяць – січень, і мало яке підприємство може надати повне виконання, як ви того вимагаєте, договорів.
Повідомляємо, що наше підприємство має великий досвід в постачанні товарів, які є предметом закупівлі, має договори за аналогічним предметом закупівлі та копії документів, що підтверджують їх повне виконання, листи-відгуки на виконання аналогічних договорів за роки, які передують 2020 року.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 3.1 та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 3.1 та 3.2 частини 6 розділу 3 Тендерної та видалити вимоги щодо «аналогічного договору за 2020 рік».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 18426-р/пк-пз від 11.12.2019, №5957-р/пк-пз від 19.06.2018, №2846-р/пк-пз від 28.03.2018, № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018, від 26.09.2018 № 9941-р/пк-пз та інші було визнано дискримінаційною вимогу про встановлення часових рамок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 15:53
опубліковано оновлену документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
606 200,00
UAH з ПДВ
|
606 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГІРЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" |
958 180,00
UAH з ПДВ
|
958 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Шорохова Ганна Юріївна" |
969 800,00
UAH з ПДВ
|
969 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2680904152 |
Відхилено |
606 200,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:33
|
ФОП "ГІРЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" #2292606207 |
Переможець |
958 180,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 15:05
|
ДУ 1 ДО ДОГ 122.pdf | укладений |
10 квітня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 09:22
|
122 КОНСЕРВАЦІЯ.pdf | укладений |
03 березня 2020 20:03
|