Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

масло, спред
Очікувана вартість
222 400,00 UAH
UA-2020-01-30-000432-b 064dc47324694fccab0abcd69b26b2fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:21
Очікувана вартість: 222 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6670 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 кг
Масло вершкове вагове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
870 кг
Спред солодковершковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує постачальнику кожну прийняту партію товару не пізніше 15 банківських днів з дати поставки товару, при умові своєчасного надання постачальником рахунку-фактури, та/або видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений товар. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 12:39
ТД вершкове масло – 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Боровічкова Катерина Олександрівна 222 285,00
UAH з ПДВ
222 285,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оксеніч Анна Михайлівна 222 370,00
UAH з ПДВ
222 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 18:35
документи, щодо ст. 17 ЗУ
13 лютого 2020 00:57
ТП - масло.pdf
13 лютого 2020 00:57
ТП - масло(3).pdf
13 лютого 2020 00:57
ТП - масло (2).pdf
13 лютого 2020 00:57
ЗП _масло.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Боровічкова Катерина Олександрівна

ФОП Оксеніч Анна Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боровічкова Катерина Олександрівна
#2686405181
Переможець 222 285,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боровічкова Катерина Олександрівна
#2686405181
222 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 20:18
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 20:17
д.у.№4 дог.№28 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 20:17
1_д.у.№4 дог.№28.pdf укладений
02 квітня 2021 20:17
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:36
Д.У. № 3 дог. 28 (1).PDF зміни до договору
19 січня 2021 15:33
Д.У. № 3 дог. 28.PDF укладений
19 січня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 14:38
Д.У. № 2 дог.28 масло (1).PDF зміни до договору
03 січня 2021 14:38
1_Д.У. № 2 дог.28 масло.PDF укладений
03 січня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 14:35
Д.У. № 1 дог.28 масло (1).PDF зміни до договору
03 січня 2021 14:35
1_Д.У. № 1 дог.28 масло.PDF укладений
03 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:35
договір № 28 вершкове масло.PDF укладений
03 березня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.3., 7.5. Договору, дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі і вирішили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 8 частини 4, частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.2., 7.3., 7.5. Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме: по «31» березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 8 частини 4, частинами 1, 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.2., 7.3., 7.5. Договору, враховуючи продовження строку дії Договору і фактичну потребу Замовника, а також враховуючи зміну банківських реквізитів Замовника, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі у попередньому році, а саме на: 32091.50 грн. і викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Ціна договору складає: 253504.65 грн. , у тому числі ПДВ – 0,00 грн. (не є платником ПДВ). До ціни договору включено витрати 2021 року, які складають 32091.50 грн. » 1.2. Викласти специфікацію (загальну, Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). 1.3. Доповнити Договір специфікацією на 2021 рік, яка додається (Додаток 2 до Договору). 1.4. Викласти пункт 4.11. Договору у наступній редакції: «Строк (термін) поставки товару: протягом 2020-2021 років, по 31 березня 2021 року.» 1.5. Викласти пункт 7.1. Договору у наступній редакції: «Даний договір діє з моменту його укладення по 31 березня 2021 року. Умови договору зберігають силу до моменту виконання належним чином зобов’язань сторонами.» 1.6. Внести до розділу 9 Договору «Юридичні адреси та реквізити сторін» зміни шляхом викладення банківських реквізитів Замовника у новій редакції, а саме: «Рахунки: UA338201720344230004000052997; UA768201720344231004300052997; назва банку: Державна казначейська служба України;».
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.3., 7.5. Договору, враховуючи фактично відвантажений Товар, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору на 556,50 грн (п’ятсот п’ятдесят шість грн 50 коп.) і викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Ціна договору складає: 252948,15 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот сорок вісім грн 15 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. (не є платником ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 252 498,15
UAH