Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання та приладдя - кошти з місцевих бюджетів
Очікувана вартість
195 375,00 UAH
UA-2020-01-30-000155-a ● 267571a49a9c4c4eb30fa5ee040ea2b2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприєство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Вебсайт: | http://znam.lic.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Кузнєцова Зінаїда Феофанівна 380664032883 likarnia_znam_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 09:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 09:35 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 195 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 976,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Комп'ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, Михайла Грушевського, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару згідно видаткових накладних У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень та регулюються шляхом укладання додаткових угод | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 06:09 |
Документація торгів .docx |
30 січня 2020 09:29 |
Проэкт договору.docx |
31 січня 2020 06:09 |
Документація торгів .docx
|
||
30 січня 2020 09:29 |
Проэкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 30 січня 2020 21:45
Дата відповіді: 31 січня 2020 06:03
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо. Читайте п. 6 ТД Кваліфікаційні критерії: -В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запрпонованого ним товару та товару, що визначений в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника . Дякую за запитання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 січня 2020 09:46
Дата відповіді: 31 січня 2020 10:19
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Допускаємо, ціна буде розглядатись як остаточна згідно тендерної документації. Дякуємо за запитання
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 03 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 03 лютого 2020 13:24
Шановний замовнику! Чи будете Ви розглядати варіант, коли ліцензійна операційна система Windows 10 Pro 64-bit вже попередньо встановлена виробником ПК?
Відповідь: Як варіант будемо розглядати, якщо всі інші технічні характеристики відповідатимуть вимогам тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-000155-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2976218289
Дата подання: 30 січня 2020 21:45
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути
Згорнути
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 06:21
У відповідь на Вашу вимогу Замовник виключив з ДТ п. 6 Кваліфікаційні критерії вимогу про надання Авторизаційного листа.
У відповідь на Вашу вимогу Замовник виключив з ДТ п. 6 Кваліфікаційні критерії вимогу про надання Авторизаційного листа.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 16:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
122 220,00
UAH з ПДВ
|
118 518,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
118 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
130 110,00
UAH з ПДВ
|
130 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРИХОЖЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
165 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
172 036,80
UAH з ПДВ
|
169 998,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІКРОТРОН" |
178 261,20
UAH з ПДВ
|
169 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА |
177 999,75
UAH з ПДВ
|
177 999,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
188 050,50
UAH з ПДВ
|
188 050,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
118 518,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 16:15
|
договір 20 комп'ютери.pdf | укладений |
19 лютого 2020 16:14
|