Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області
Carrying out a state inventory of land in Dnipropetrovska oblast
Очікувана вартість
7 548 800,00 UAH
UA-2020-01-29-004567-b a35dfd77d74248608a18b09a878c4905
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давиденко Ірина Олександрівна

+380567428557 315b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Вебсайт: http://dnipropetrovska.land.gov.ua
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, пр. Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Давиденко Ірина Олександрівна
+380567428557
315b@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бормотова Олена
+380567428801
bormotova.zem@ukr.net
Вишневський Олег
+380567428444
dnipropetrovsk@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional Office of StateGeoCadastre in Dnipropetrovska oblast
National ID: 39835428
Contact point: Davydenko Iryna
+380567428557
315b@ukr.net
Additional contacts: Bormotova Olena
+380567428801
bormotova.zem@ukr.net
Vishevskij Oleg
+380567428444
dnipropetrovsk@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:08
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 18:08
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:57
Очікувана вартість: 7 548 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 744,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75488 UAH
Publication date: 29 січня 2020 18:03
Enquiries until: 19 лютого 2020 18:08
Complaints submission until: до 25 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 лютого 2020 18:08

Information

Estimated total value: 7 548 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 744 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44800 Га
Проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Carrying out a state inventory of land in Dnipropetrovska oblast
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності за умови належного виконання Сторонами умов Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:48
Проект договору нова редакція.docx
13 лютого 2020 17:46
Тендерна документація (Нова редакція).pdf
13 лютого 2020 17:46
Тендерна документація (Нова редакція).docx
13 лютого 2020 17:46
Перелік змін (до Тендерної документації).pdf
29 січня 2020 18:04
Проект Договору.docx
29 січня 2020 18:04
Тендерна документація.docx
29 січня 2020 18:04
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:19
Дата відповіді: 06 лютого 2020 20:07
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю. Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг.
Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Згідно пункту 5.9 Проекту договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Згідно пункту 5.10 Проекту договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Отже, умовами Проекту Договору передбачене щомісячне складання акту приймання наданих послуг на протязі терміну дії Договору із врахуванням фактичного обсягу наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:04
Дата відповіді: 06 лютого 2020 20:13
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник завантажує в Системі проект договору, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації.
Під «підписаний» мається на увазі те, що у разі згоди з усіма умовами проекту договору, Учасник торгів підписує кожну сторінку проекту Договору із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою (за наявності).
Під «оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації» мається на увазі, те що під час завантаження в електронну систему закупівель проекту договору слід дотримуватись форми і змісту проекту Договору, викладеного у Додатку № 3 до тендерної документації.
Тендерна документація не містить вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до проекту договору оприлюдненого Замовником, а отже відсутність інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, відповідно до ст.27 Закону, згідно з якою інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій розкривається автоматично лише перед початком електронного аукціону, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:09
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:49
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 488,00 грн. (Сімдесят п'ять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:35
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:02
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель виконуються в системах координат і системах висот відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 02.12.2016 р. № 509.
Система координат УСК-2000, система висот-Балтійська 1977р.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 07 лютого 2020 20:24
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: На даний час для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків згідно з вимогами розділу ІІI Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками (далі – Інструкція), затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 (далі – Наказ).
Згідно з п.1.3 розділу І «Загальні положення» Інструкції:
Межовий знак - спеціальний знак встановленого зразка, яким закріплюється місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Замовник - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, власник (користувач) земельної ділянки, який замовляє роботи із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Згідно з п. 2 Наказу межові знаки, які встановлені з метою закріплення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) до набрання чинності Наказом (01.01.2011), є дійсними і підлягають заміні лише при добровільному зверненні власника (користувача) земельної ділянки.
Отже тип межових знаків залежить від дати їх встановлення, від вибору замовника та від вимог законодавчих і нормативно-правових документів, які діяли на момент закріплення меж адміністративно-територіальних утворень межовими знаками.
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 лютого 2020 15:33
Дата відповіді: 12 лютого 2020 18:22
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку №3 "Проект договору" тендерної документації, а саме замінити в тексті договору рік 2019 на 2020.
Відповідь: Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи звернення за роз'ясненнями, яке надійшло через електронну систему закупівель о 15:33 07 лютого 2020, Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету Замовника від 12.02.2020 № 25 до тендерної документації по предмету закупівлі: Проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області за кодом згідно з ДК 021:2015 – 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії, були внесені зміни, зокрема викладено в новій редакції Додаток № 3 до тендерної Документації «Проект договору».
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 14:39
Дата відповіді: 21 лютого 2020 16:42
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Керуючись частиною першою статті 23 Закону стосовно вашого звернення повідомляємо наступне:
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій та один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16. Згідно ч.3 статті 16 Закону визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а також документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить, а отже трудова книжка має надаватись у повному обсязі.
щодо кваліліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:46
Дата відповіді: 21 лютого 2020 16:45
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Керуючись частиною першою статті 23 Закону стосовно вашого звернення повідомляємо наступне:
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16.
Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
При цьому відомості щодо освіти (спеціалізація, спеціальність, кваліфікація) зазначаються Учасником відповідно до інформації вказаної у дипломі чи іншому документі про освіту. Так, частиною 3 ст.7 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння)”
Пунктом 20 ч.1 ст.1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти.
Згідно ч.2 ст.9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-004567-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 03 квітня 2020 11:28
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»
Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД a35dfd77d74248608a18b09a878c4905 предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 71350000-6 «науково-технічні послуги в галузі інженерії» (проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області) За результатами перекваліфікації Учасників, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» було допущено до аукціону, а тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхиллено, зазначені дії та рішення Замовника є неправомірними та порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: 1. Щодо відхилення тендерної пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» : Замовником було відхиллено ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Пропозиція відхиляється згідно п.1.ч.1. ст. 30 Закону, у зв’язку з тим, що Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону. Тендерною документацією у п.п. 2.5. розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, що учасник повинен надати: «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником у складі тендерної пропозиції надано накази про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Слід зауважити, що тендерною документацію не передбачено часткове подання документа. Виходячи з вищенаведеного, слід вважати, що документ надано не в повному обсязі, тобто частково, що суперечить умовам тендерної документації. ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та положення Тендерної документації (надалі - ТД) (Додаток 2) з наступних підстав: Вимоги тендерної документації: п. 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД. Отже, положення тендерної документація не містять вимоги про надання учасником пустих сторінок трудової книжки. У тендерній пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: Довідку яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю вих.№395 від 25 лютого 2020р.(Додаток 3) із зазначенням наступних працівників : Листоферов А.А.; Підборський Є.Ю.; Бистров О.В.; Перехрест Д.В. Відповідно на вимогу п. 2.5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки на всіх працівників, які підтверджують наявність в ТОВ «ЛЕНД.КОМ» трудових відносин із працівниками, що зазначені в довідці Вих. №395 від 25 лютого 2020р.(Додаток 4) Твердження Замовника, щодо надання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не повного обсягу трудових книжок є помилковим, оскільки : Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, також Замовник сам підтверджує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано лише заповнені сторінки трудових книжок, тобто ті, що підтверджують трудові відносини працівників та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» . Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог ТД, оскільки згідно вимог ТД, скановані сторінки трудових книжок необхідні для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку не зрозумілим є те які саме відомості можливо підтвердити пустими сторінками трудових книжок. Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. « Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» : « Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). Таким чином трудові книжки подані у ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» у повному обсязі, заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що в свою чергу підтверджує наявність трудових відносин між працівниками та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» Виходячи із вищезазначеного ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було повністю виконано вимоги ТД. 1. Щодо неправомірного допущення ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Згідно вимог ТД: п. 2 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою). Згідно вимог ТД п. 4 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП. Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Згідно вимог ТД п. 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та інформації розміщеною на електронному майданчику : Дата: 29.02.2020 року. Час: визначається Системою автоматично. Відповідно до інформації розміщеною на електронному майданчику Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений системою: 29.02.2020 18:08 Таким чином розкриття тендерних пропозицій згідно інформації на електронному майданчику відбулося 29.02.2020. Відповідно ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» діє з дати розкриття, а саме з 29.02.2020. У складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Надано Банківську гарантію (надалі – БГ) №71.00.017343 від 28.02.2020 відповідно до положень даної БГ вона набуває чинності з «01» березня 2020 року та діє по «29» травня 2020 рік включно.(Додаток 5) Таким чином на момент розкриття ТП, БГ надана ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» була не чинною, окрім цього враховуючи положення ТД, а саме: строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП та враховуючи, що строк дії ТП 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП, а день розкриття є 29.02.2020 р. – БГ не відповідає вимогам ТД та на момент розкриття була не чинною! Відповідно керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 19:34
рішення від 06.04.2020№6506+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 19:34
Рішення від 22.04.2020 № 7708.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник розглянув рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7708-р/пк-пз від 22.04.2020 та погоджується його виконати.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2020 15:32
Номер скарги: UA-2020-01-29-004567-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 03 квітня 2020 00:21
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Детально в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник розглянув рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7933-р/пк-пз від 24.04.2020 та погоджується його виконати.
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2020 10:50

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 травня 2020
UA-2020-01-29-004567-ba35dfd77d74248608a18b09a878c4905
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, пр. Олександра Поля, будинок 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 13:42
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:05
Ліцензія 2019.zip
28 лютого 2020 15:05
Довіреність 29.zip
28 лютого 2020 15:05
Гарантия17343.zip
28 лютого 2020 15:05
5 - Банківська гарантія.pdf
28 лютого 2020 15:05
4.1 Кошторис.pdf
28 лютого 2020 15:05
4 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:04
2 Уставні документи.pdf
28 лютого 2020 15:04
1 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 21:20
Електронний підпис
28 лютого 2020 21:19
15. ІНША ІНФОРМАЦІЯ.pdf
28 лютого 2020 21:19
13. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
28 лютого 2020 21:19
11. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:12
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 22:12
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 22:12
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 22:12
Гарантия_1065.zip
28 лютого 2020 22:12
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Гарантия_1065.pdf
28 лютого 2020 22:12
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:11
32 Проект Договору.pdf
28 лютого 2020 22:11
Кваліфікація .pdf
28 лютого 2020 22:11
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:11
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:11
27 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:11
26 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:11
25 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:11
24 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:11
17 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 22:11
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:11
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 22:11
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 22:10
01 Статут оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:10
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 11:52
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 11:52
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 11:52
Проект договору.pdf
29 лютого 2020 11:52
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 11:52
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 11:52
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 11:52
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:08
Тендерна пропозиція.PDF
29 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:14
Статут оригінал.pdf
29 лютого 2020 16:14
Проект договору.PDF
29 лютого 2020 16:13
Довідка стаття 17.pdf
29 лютого 2020 16:13
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 16:13
Витяги ДГК працівники.pdf
29 лютого 2020 16:13
Банківська гарантія.rar
29 лютого 2020 16:13
Балансова виписка.pdf
29 лютого 2020 16:13
6 Довідка працівники.pdf
29 лютого 2020 16:13
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:12
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 22:12
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 22:12
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 22:12
Гарантия_1065.zip
28 лютого 2020 22:12
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Гарантия_1065.pdf
28 лютого 2020 22:12
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:11
32 Проект Договору.pdf
28 лютого 2020 22:11
Кваліфікація .pdf
28 лютого 2020 22:11
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:11
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:11
27 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:11
26 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:11
25 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:11
24 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:11
17 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 22:11
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:11
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 22:11
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 22:10
01 Статут оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:10
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:08
Тендерна пропозиція.PDF
29 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:14
Статут оригінал.pdf
29 лютого 2020 16:14
Проект договору.PDF
29 лютого 2020 16:13
Довідка стаття 17.pdf
29 лютого 2020 16:13
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 16:13
Витяги ДГК працівники.pdf
29 лютого 2020 16:13
Банківська гарантія.rar
29 лютого 2020 16:13
Балансова виписка.pdf
29 лютого 2020 16:13
6 Довідка працівники.pdf
29 лютого 2020 16:13
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС 5 474 081,45
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 7 100 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 6 039 040,00
UAH з ПДВ
4 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 6 416 490,00
UAH з ПДВ
6 416 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 13:42
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:05
Ліцензія 2019.zip
28 лютого 2020 15:05
Довіреність 29.zip
28 лютого 2020 15:05
Гарантия17343.zip
28 лютого 2020 15:05
5 - Банківська гарантія.pdf
28 лютого 2020 15:05
4.1 Кошторис.pdf
28 лютого 2020 15:05
4 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:04
2 Уставні документи.pdf
28 лютого 2020 15:04
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 11:52
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 11:52
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 11:52
Проект договору.pdf
29 лютого 2020 11:52
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 11:52
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 11:52
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 11:52
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:12
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 22:12
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 22:12
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 22:12
Гарантия_1065.zip
28 лютого 2020 22:12
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 22:12
Гарантия_1065.pdf
28 лютого 2020 22:12
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:11
32 Проект Договору.pdf
28 лютого 2020 22:11
Кваліфікація .pdf
28 лютого 2020 22:11
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:11
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:11
27 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:11
26 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:11
25 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:11
24 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:11
17 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 22:11
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:11
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 22:11
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 22:10
01 Статут оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:08
Тендерна пропозиція.PDF
29 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:14
Статут оригінал.pdf
29 лютого 2020 16:14
Проект договору.PDF
29 лютого 2020 16:13
Довідка стаття 17.pdf
29 лютого 2020 16:13
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 16:13
Витяги ДГК працівники.pdf
29 лютого 2020 16:13
Банківська гарантія.rar
29 лютого 2020 16:13
Балансова виписка.pdf
29 лютого 2020 16:13
6 Довідка працівники.pdf
29 лютого 2020 16:13
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС
#41425139
Переможець 3 499 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС
#41425139
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 13:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 червня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 20:56
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
29 травня 2020 20:55
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 20:30
Договір.pdf укладений
29 травня 2020 20:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшено ціну договору на 120 (сто двадцять) гривень з 3 499 000,00 грн (з ПДВ) до 3 498 880,00 грн (з ПДВ) і відповідно викладено у новій редакції Додаток № 2 «Калькуляція витрат»
Номер договору про закупівлю: 29-05-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилки, а саме, замінено ТОВ "ПРОМТЕКС ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС" на ТОВ "ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС" у додатках № 1, № 2, № 3, № 4 до Акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель (Додаток № 3 до договору)
Номер договору про закупівлю: 29-05-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Термін надання послуг, передбачений пунктом 5.1. Договору завершився 10.12.2020, термін дії Договору, передбачений пунктом 11.1 Договору завершився 31.12.2020. Станом на 31.12.2020 Виконавцем не виконані зобов'язання за Договором.