Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
6 922,00 UAH
UA-2020-01-29-004505-b 471f090387484d4885719bdb6d988f3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Яроповець

+380567911770 obmsvetlova@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова"
Код ЄДРПОУ: 02215683
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, 60
Контактна особа: Анжела Яроповець
+380567911770
obmsvetlova@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 14:04
Очікувана вартість: 6 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 упаковка
Папір офісний (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Старокозацька , буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 17:34
Договір.docx
29 січня 2020 17:34
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:51
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, просимо звернути увагу, що документація Замовника не містить посилання на торгові марки або моделі товару, та містить виключно інформацію щодо технічних характеристик товару. Замовник, відповідно до п. 4.2. Оголошення, вимагає від учасників надавати опис товару в складі своєї комерційної пропозиції, згідно з додатком до Оголошення. ФОП допускаються до участі у закупівлі. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ ( в тому числі і ФОП) приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поставку товару Замовнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 5 166,00
UAH з ПДВ
5 166,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 6 673,37
UAH з ПДВ
5 824,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 6 368,64
UAH з ПДВ
6 125,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 6 684,00
UAH з ПДВ
6 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 15:18
відмова
07 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:04
цп папір
06 лютого 2020 17:41
ст 16_ 17 Кутенкова ОО.pdf.docx
06 лютого 2020 17:41
санвисновок папір.pdf
06 лютого 2020 17:41
ИНН Кутенкова ОО.jpg
06 лютого 2020 17:41
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
06 лютого 2020 17:41
Витяг платника.jpg

Публічні документи

06 лютого 2020 17:29
Лист-згода_ договір.jpg
06 лютого 2020 17:29
Цінова Папір.pdf
06 лютого 2020 15:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 лютого 2020 15:49
Протокол зборів.pdf
06 лютого 2020 15:49
Статут_2019.pdf
06 лютого 2020 15:49
Витяг_04.02.2020.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 14:00
ст 17 п7.PDF
04 лютого 2020 14:00
технч характ 2.jpg
04 лютого 2020 14:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 лютого 2020 14:00
документы1.rar
04 лютого 2020 14:00
MAESTRO_ standard+ новый_____.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 5 166,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 16:16
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 5 824,44
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 16:28

Документи

13 лютого 2020 16:16
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:14
Протокол №6.pdf

Документи

13 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:26
Протокол №7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
5 824,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:26
Протокол №7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 16:37
Договір та Специфікація.pdf укладений
17 лютого 2020 16:33