Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
6 922,00 UAH
UA-2020-01-29-004505-b ● 471f090387484d4885719bdb6d988f3a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова" |
Код ЄДРПОУ: | 02215683 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, 60 |
Контактна особа: |
Анжела Яроповець +380567911770 obmsvetlova@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 14:04 |
Очікувана вартість: | 6 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 упаковка
Папір офісний (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Старокозацька , буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 17:34 |
Договір.docx | |
29 січня 2020 17:34 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:51
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, просимо звернути увагу, що документація Замовника не містить посилання на торгові марки або моделі товару, та містить виключно інформацію щодо технічних характеристик товару. Замовник, відповідно до п. 4.2. Оголошення, вимагає від учасників надавати опис товару в складі своєї комерційної пропозиції, згідно з додатком до Оголошення. ФОП допускаються до участі у закупівлі. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ ( в тому числі і ФОП) приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поставку товару Замовнику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. |
5 166,00
UAH з ПДВ
|
5 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
6 673,37
UAH з ПДВ
|
5 824,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
6 368,64
UAH з ПДВ
|
6 125,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
6 684,00
UAH з ПДВ
|
6 684,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
5 166,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 16:16
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
5 824,44
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 16:37
|
Договір та Специфікація.pdf | укладений |
17 лютого 2020 16:33
|