Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.06.2015 № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.1999 № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції»;
- наказ Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 17:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 січня 2020 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 17:28 |
Протокол 5-1.pdf | |
29 січня 2020 17:28 |
Повідомлення про намір укласти договір 72310000-1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-23-000037 ● b21dd51f70f646c595e14edc6664a40a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 19:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.06.2020 № 167
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-01-29-004481-b 29.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 10:48:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з обробки даних код ДК 021:2015:72310000-1 (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-29-004481-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо інформації, зазначеної в протоколі № 5-1 засідання тендерного комітету Міністерства юстиції України від 29.01.2020:
1. Довідки державного підприємства «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС») про відповідність кваліфікаційному критерію та копій договорів, що підтверджують наявність у ДП «НАІС» досвіду виконання аналогічного договору відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Кошторису витрат ДП «НАІС», який надійшов до Міністерства юстиції України 28.01.2020 (лист ДП «НАІС» від 28.01.2020 № 248/15.2-11).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 16:49:09
Надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом послуги з обробки даних код ДК 021:2015:72310000-1 (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України)
Надається Державній аудиторській службі України довідка ДП «НАІС» про відповідність кваліфікаційному критерію та копії договорів, що підтверджують наявність у ДП «НАІС» досвіду виконання аналогічного договору відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020), а також кошторис витрат ДП «НАІС», який надійшов до Міністерства юстиції України 28.01.2020 (лист ДП «НАІС» від 28.01.2020 № 248/15.2-11).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #39787008 |
Переможець |
358 250 976,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:58
|
Звіт про виконання 72310000-1.pdf | укладений |
31 грудня 2020 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:09
|
Повідомлення 02 10 01.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:05
|
Додаткова НАІС.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 17:15
|
НАІС (забезпечення реєстрів).pdf | укладений |
10 лютого 2020 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викласти у новій редакції: «3.1. Загальна ціна Договору становить 357 646 847,90 грн (триста п’ятдесят сім мільйонів шістсот сорок шість тисяч вісімсот сорок сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 59 607 807,98 грн (п’ятдесят дев’ять мільйонів шістсот сім тисяч вісімсот сім гривень 98 копійок), відповідно до Специфікації обсягу та переліку послуг з обробки даних (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (з 01.01.2020 по 31.12.2020)) (Додаток № 1 до Договору, що становить його невід’ємну частину).» |
Номер договору про закупівлю: | 02/10-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |