Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних код ДК 021:2015:72310000-1 (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України)
Очікувана вартість
358 250 976,00 UAH
UA-2020-01-29-004481-b a0c9c4ec8e26453085444da20e75f443
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
- Протокол засідання тендерного комітету Міністерства юстиції України № 5 від 24 січня 2020 року щодо рішення проведення переговорної процедури закупівлі;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.06.2015 № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.1999 № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції»;
- наказ Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:30
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 січня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 17:28
Протокол 5-1.pdf
29 січня 2020 17:28
Повідомлення про намір укласти договір 72310000-1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000037 ● b21dd51f70f646c595e14edc6664a40a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 19:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-01-29-004481-b 29.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-01 10:48:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з обробки даних код ДК 021:2015:72310000-1 (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-29-004481-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо інформації, зазначеної в протоколі № 5-1 засідання тендерного комітету Міністерства юстиції України від 29.01.2020:
1. Довідки державного підприємства «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС») про відповідність кваліфікаційному критерію та копій договорів, що підтверджують наявність у ДП «НАІС» досвіду виконання аналогічного договору відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Кошторису витрат ДП «НАІС», який надійшов до Міністерства юстиції України 28.01.2020 (лист ДП «НАІС» від 28.01.2020 № 248/15.2-11).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 16:49:09

Надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом послуги з обробки даних код ДК 021:2015:72310000-1 (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України)

Надається Державній аудиторській службі України довідка ДП «НАІС» про відповідність кваліфікаційному критерію та копії договорів, що підтверджують наявність у ДП «НАІС» досвіду виконання аналогічного договору відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020), а також кошторис витрат ДП «НАІС», який надійшов до Міністерства юстиції України 28.01.2020 (лист ДП «НАІС» від 28.01.2020 № 248/15.2-11).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 358 250 976,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 17:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
358 250 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:58
Звіт про виконання 72310000-1.pdf укладений
31 грудня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 17:09
Повідомлення 02 10 01.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:05
Додаткова НАІС.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 17:15
НАІС (забезпечення реєстрів).pdf укладений
10 лютого 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викласти у новій редакції: «3.1. Загальна ціна Договору становить 357 646 847,90 грн (триста п’ятдесят сім мільйонів шістсот сорок шість тисяч вісімсот сорок сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ – 59 607 807,98 грн (п’ятдесят дев’ять мільйонів шістсот сім тисяч вісімсот сім гривень 98 копійок), відповідно до Специфікації обсягу та переліку послуг з обробки даних (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (з 01.01.2020 по 31.12.2020)) (Додаток № 1 до Договору, що становить його невід’ємну частину).»
Номер договору про закупівлю: 02/10-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 357 646 847,90
UAH (в тому числі ПДВ 59 607 807,98 UAH)