Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відео обладнання
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2020-01-29-004307-b b6c84c1a90c7482d9ddccdb271188146
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нижник Дмитро Петрович

+380432511342 goldsystem.market@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484161
Вебсайт: http://prco.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Контактна особа: Нижник Дмитро Петрович
+380432511342
goldsystem.market@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 17:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 17:07
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 пачка
Частини до аудіо- та відео обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця,, вул. Хмельницьке шосе, буд. № 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 17:04
Договір купівлі-продажу медикаменти загальний 202.docx
29 січня 2020 17:04
КВУСП (термоплівка)-1.docx
29 січня 2020 17:04
ТОПЗ (термоплівка)-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:50
Дата відповіді: 30 січня 2020 13:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької міської Ради» розглянула Ваші звернення (запити, уточнення) щодо закупівлі комплектуючих та витратних матеріалів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-29-004307-b, та повідомляє наступне:
1. З вашою першою пропозицією ми погоджуємось.
«аналоги», «еквіваленти» виробників, торгових марок, виробів, патентів, тощо - не пропонувати.
Принтери, скануюче, друкуюче, та інше медичне обладнання нашого Центру виробництва «SONY», «Оptima» та інше відкалібровані та налаштовані під витратні та комплектуючі матеріали того ж виробництва «SONY», «Carestream» та «Agfa». Відповідні рекомендації фірм-виробників та фірм-інсталяторів щодо дотримання сумісності комбінацій витратні матеріали (комплектуючі матеріали) х принтер запобігають швидкому псуванню обладнання, зберігають якість та мінімізують появу артефактів, та запобігають зайвих витрат на непередбачені та незаплановані СО, ТО.
Для процесів друку на нашому обладнані ми застосовуємо саме витратні та комплектуючі матеріали «виробництва «SONY», «Carestream» та «Agfa».
Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «оригінал»; «еквівалент» та «аналог» не пропонувати.
2. Стосовно ціни з ПДВ/без ПДВ: Замовник є медичним лікарняним некомерційним підприємством комунальної форми власності, із бюджетною формою фінансування, є неприбутковою некомерційною організацією, не є платниками податку на прибуток на загальних підставах, і не є платником ПДВ. Не обліковує, не оприбутковує ПДВ і не користується податковим кредитом / зобов'язанням із сплати / нарахування / утримання ПДВ.
Продавець – переможець торгів (учасник закупівлі, не залежно від організаційно-правового статусу та форми особи), який (не)платник ПДВ, у тендерній пропозиції, договорі, накладній прописує власну ціну товару (без)з ПДВ, Замовник оплачує таку ціну, і в графі «призначенні платежу» платіжного доручення вказує відповідне застереження. Ціни для учасників (не)платників ПДВ є остаточні згідно їх тендерних пропозицій, договорів, накладних.
3. - стосовно "Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати" - відповідь: Замовник не має повноважень дозволяти чи зобов’язувати. (Положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" та наказами №№ 10 та 11 від 19.03.2019 року ДП "Прозорро" не передбачена така регламентна процедура, як, надання дозволу Замовником чи отримання дозволу від Замовника, чи Замовник зобов’язує при визначенні кількісного, якісного, чи іншого характеризуючого змісту пропозиції, її комплектації, завантаженні у систему. Замовник, як і кожен Учасник діє як самостійний субєкт господарювання на свій власний розсуд, керуючись вимогами закону, умовами технічного опису предмету закупівлі та відповідністю кваліфікаційних вимог, які ставляться до потенційного Учасника.
Наразі вдячні Вам за турботу та хвилювання щодо економії та прозорості використання бюджетних коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 17:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 182 000,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 15:26
Документи на соні.pdf
05 лютого 2020 15:26
Instr DT2B.pdf
05 лютого 2020 15:26
СЕС Агфа плівка.pdf
05 лютого 2020 15:26
Instr DT 5.000 Mammo.pdf
05 лютого 2020 15:26
Sert DT2B.pdf
05 лютого 2020 15:26
Sert G139 334.pdf
05 лютого 2020 15:26
СЕС Агфа хімікати.pdf
05 лютого 2020 15:26
Inst Agfa G139 334.pdf
05 лютого 2020 15:26
Банк.PDF
05 лютого 2020 15:26
Установчі документи.pdf
05 лютого 2020 15:26
Sert DT 5.000 Mammo.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941705559
Переможець 182 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 09:15

Документи

06 лютого 2020 09:15
8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941705559
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 09:15
8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 10:30
182.pdf укладений
10 лютого 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 182 000,00
UAH