Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
27 016,00 UAH
UA-2020-01-29-004092-b 28fed19adbee41d4b883477139494381
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:54
Очікувана вартість: 27 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачка
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
131 штуки
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:47
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 22 298,40
UAH з ПДВ
21 492,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна 23 465,00
UAH з ПДВ
21 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 24 588,00
UAH з ПДВ
21 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:55
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:33
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:32
Гарант.лист довкілля.pdf
13 лютого 2020 21:32
Тех характеристики.pdf
13 лютого 2020 21:32
Сертифікати, висновки.rar
13 лютого 2020 21:32
Накладна ЗОУНБ.pdf
13 лютого 2020 21:32
Лист-відгук ЗОУНБ.PDF
13 лютого 2020 21:32
Довідка договора.pdf
13 лютого 2020 21:32
_ЗОУНБ.pdf
13 лютого 2020 21:32
Устав Свиком.rar
13 лютого 2020 21:32
умови договору.pdf
13 лютого 2020 21:32
ст.17.pdf
13 лютого 2020 21:32
поставка, розвант.pdf
13 лютого 2020 21:32
ПДВ зав.PDF
13 лютого 2020 21:32
паспорти.pdf
13 лютого 2020 21:32
ЛГнефінансування.pdf
13 лютого 2020 21:32
ЛГ поставка.pdf
13 лютого 2020 21:32
ЛГ підробка.pdf
13 лютого 2020 21:32
ЛГ достовірна інф-ція.pdf
13 лютого 2020 21:32
Договір.pdf
13 лютого 2020 21:32
Довідка мат-техн база .pdf
13 лютого 2020 21:32
Довідка антикорупц.pdf
13 лютого 2020 21:32
Довидка працивники .pdf
13 лютого 2020 21:32
Банк.pdf
13 лютого 2020 21:32
_Протокол.pdf
13 лютого 2020 21:32
_Наказ.pdf
13 лютого 2020 21:32
Специфікація.pdf
13 лютого 2020 21:32
Пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП Зубова Віталіна Вікторівна

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 21 492,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:59
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна
#3398306408
Відхилено 21 499,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:01
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Відхилено 21 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:02

Документи

18 лютого 2020 14:59
Електронний підпис

Документи

18 лютого 2020 15:01
Електронний підпис

Документи

18 лютого 2020 15:02
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 лютого 2020 15:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі