Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель в Івано-Франківській області)
Scientific and technical services in the field of engineering (conducting of the state inventory of land in Ivano-Frankivsk region)
Очікувана вартість
5 644 750,00 UAH
UA-2020-01-29-003928-b 43bbc5dd9d3a4aba9f5ed65e7be97956
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гаврецька

+380342520439 r76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 39767437
Вебсайт: http://ivano-frankivska.land.gov.ua/
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська область обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 34-А
Контактна особа: Людмила Гаврецька
+380342520439
r76@ukr.net
Додаткові контактні особи: Король Ольга Миколаївна
+380342522239
mezhiif@ukr.net
Воловець Тарас Васильович
+380342521271
yuristifr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Golovne upravlinnya Derzhgeokadastru v Ivano-Frankivskiy oblasti
National ID: 39767437
Contact point: Gavretska Lyudmyla
+380342520439
r76@ukr.net
Additional contacts: Король Ольга Миколаївна
+380342522239
mezhiif@ukr.net
Воловець Тарас Васильович
+380342521271
yuristifr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 08:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:47
Очікувана вартість: 5 644 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 223,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56447.5 UAH
Publication date: 29 січня 2020 16:23
Enquiries until: 21 лютого 2020 08:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 5 644 750 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 224 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
КПКВК 1202620 «Проведення інвентаризації земель та оновлення картографічної основи Державного земельного кадастру» Кошти державного бюджету України
PCDEC 1202620 "Land inventory implementation and updating of the cartographic basis of the State Land Cadastre" Funds of the State Budget of Ukraine
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33500 гектар
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (проведення державної інвентаризації земель в Івано-Франківській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Академіка Сахарова, 34-А
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Scientific and technical services in the field of engineering (conducting of the state inventory of land in Ivano-Frankivsk region)
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності за умови належного виконання Сторонами договору. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:28
Дата відповіді: 06 лютого 2020 14:40
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проєкт договору про надання Послуг. Відповідно до Проєкту Договору про надання послуг, оплата послуг здійснюється відповідно до п.4.1 Договору щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності за умови належного виконання п.5.9 і 5.10 цього Договору в межах обсягу замовлень Замовника у відповідності до технічного завдання та календарного плану, погодженого сторонами під час укладання Договору (п 5.3 Договору).
Отже, складання акту приймання наданих послуг передбачено щомісячно на виконану частину послуг за умови виконання п.5.9 Договору.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:06
Дата відповіді: 06 лютого 2020 14:41
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проєкт договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проєкту договору тендерна документація не містить. Докладніша інформація щодо окремих додатків вказана в Примітках. Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проєкт договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не зазначаються учасником). Іншу інформацію, передбачену проєктом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проєктом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проєкт договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Банківська гарнатія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 06 лютого 2020 14:43
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 56447,50 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Згідно статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право:
- відхилити таку вимогу не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:07
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:24
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Станом на сьогодні відповідно до розділів ІІ, ІІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 р. № 509, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 19.12.2016 р. за № 1646/29776 «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою» роботи із землеустрою виконуються в системі координат УСК-2000 або місцевих системах координат, однозначно зв’язаних із системою координат УСК-2000.
Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Кронштадтського футштока.
Під час використання супутникових геодезичних приймачів ГНСС для визначення точок знімальної основи та зйомки геопросторових об’єктів із застосуванням технологій RTK розробниками документації із землеустрою перевіряється диференційне поле координатних поправок, які задаються мережами ГНСС.
Контроль диференційного поля координатних поправок під час роботи з використанням технологій RTK здійснюється не менше ніж на двох найближчих пунктах ДГМ і ГМЗ, координати яких отримуються у адміністратора банку геодезичних даних.
Розбіжність у значеннях координат контрольних пунктів не повинна перевищувати 0,1 м у містах обласного значення, 0,2 м - в інших містах і селищах, 0,3 м - у сільських населених пунктах і 0,5 м - за межами населених пунктів.
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:08
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:25
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Відповідно до пункту 3.1 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 ( надалі – Інструкція) визначено, що для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків.
Таким чином, межі інвентаризованої земельної ділянки можливо закріплювати третім видом межового знаку у відповідності до розділу 3 цієї Інструкції, крім випадків, де межові знаки не встановлюються згідно з пунктом 3.8 Інструкції.
Порядком проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 №476, визначено, що Середньоквадратична похибка визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, міських геодезичних мереж не повинна перевищувати:
у мм. Києві, Севастополі та містах обласного підпорядкування - 0,1 метра;
в інших містах та селищах - 0,2 метра;
у селах - 0,3 метра;
за межами населених пунктів - 0,5 метра.
Граничні розходження не повинні перевищувати подвоєних значень допустимих середньоквадратичних похибок та їх кількість не повинна бути більш як 10 відсотків загальної кількості контрольних вимірів.
Щодо кваліфікаційних
Дата подання: 12 лютого 2020 17:39
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:01
Доброго дня, згідно вимог Тендерної документації Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 10.12.2020 року або пізніше. Відповідно до зазначеної вимоги, Учаснику необхідно завантажити вказані документи з написом "Згідно з оригіналом" завірені підписом та печаткою, чи допускається завантаження сканованих оригіналів документів без додаткового завірення? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На виконання вимоги Тендерної документації щодо наявності в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 10.12.2020 року або пізніше допускається завантаження сканованих оригіналів документів без додаткового завірення.
Принагідно інформуємо, що порядок подання та заповнення тендерної пропозиції прописаний в п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.

Разом з цим звертаємо увагу, відповідно до Постанови Верховного Суду від 8 травня 2019 №160/7887/18 правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 7.04.2003 №55, Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015 №1000/5, інструкції з діловодства в окремих органах державної влади (місцевого самоврядування) та інші нормативно-правові акти.
Серед іншого відповідно до п.8 розд.10 зазначених правил копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи.
На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляється відмітка «Копія».
Оскільки під засвідченням копії документа слід розуміти саме засвідчення відповідності копії оригіналу відповідного документа, відсутність на копії напису про її засвідчення «Згідно з оригіналом» чи в іншому словесному виразі дає підстави вважати її такою, що не посвідчена в установленому порядку.
Питання щодо листів-згод
Дата подання: 13 лютого 2020 17:14
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:02
Надайте будь ласка відповідь чи має лист-згода на обробку персональних даних надаватися лише на уповноважену особу учасника, чи має він надаватися на всіх фізичних осіб, інформація про яких надається у складі тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону України “Про захист персональних даних”(далі – Закон) (із змінами) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані.
Передача персональних даних іншим особам може бути проведена виключно в межах Закону та після отримання письмової згоди.
Оскільки у тендерній документації у деяких випадках від учасників можуть вимагатися відомості, які підпадають під визначення персональних даних в розумінні Закону, у підпункті 13 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається подання Листа –згоди на обробку персональних даних. Таким чином, лист–згода на обробку наявних персональних даних надається у разі, якщо у складі документації, яка надається учасником, наявні персональні дані фізичних осіб, – на кожну таку особу .
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 14:07
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:48
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить, окрім подання копій документів щодо виконання аналогічного договору, які повинні бути завірені належним чином із всіма додатками до нього (кошториси, розрахунки, тощо) та документів, що підтверджують його виконання – акти виконаних робіт, тощо. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки.
Разом з цим звертаємо увагу, відповідно до Постанови Верховного Суду від 8 травня 2019 №160/7887/18 правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 7.04.2003 №55, Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015 №1000/5 та інші нормативно-правові акти.
Серед іншого відповідно до п.8 розд.10 зазначених правил копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи.
На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляється відмітка «Копія».
Оскільки під засвідченням копії документа слід розуміти саме засвідчення відповідності копії оригіналу відповідного документа, відсутність на копії напису про її засвідчення «Згідно з оригіналом» чи в іншому словесному виразі дає підстави вважати її такою, що не посвідчена в установленому порядку.
При наданні трудової книжки на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» завантажуються всі сторінки в повному обсязі.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:37
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:46
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю:
При цьому відомості щодо освіти (спеціалізація, спеціальність, кваліфікація) зазначається Учасником відповідно до інформації вказаної у дипломі чи іншому документі про освіту. Так, згідно до статті 7 Закону України ”Про вищу освіту” ”У дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння)”.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 20 лютого 2020 09:57
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:46
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації, учаснику необхідно надати Довідку, яка містить відбиток печатки учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю. Згідно з наданою Замовником формою, обов'язковим є зазначення серійного номеру обладнання. Надайте, будь ласка, роз'яснення, щодо ком'ю терів та системних блоків, надавати IP адресу, чи інші відомості? Також просимо роз’яснити, у вищезазначеній довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази одним з обов’язкових полів є «Одиниця виміру», що необхідно зазначати у вказаному полі, щодо електронних тахеометрів та GPS-приймачів, якщо таке обладнання не має власної одиниці виміру? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 розділу тендерної документації (подається в окремому файлі).
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати:
1.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»:
№ з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази, рік виготовлення Серійний номер Марка (модель) Одиниця виміру Кількість Примітка (власне, залучене**)

При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність супутникового обладнання GPS-приймачів (не менше 2 штук), електронних тахеометрів (не менше 2 штук).
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-003928-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 29 березня 2020 11:55
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Детально в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 22:15
рішення від 01.04.2020 № 6219.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 22:15
рішення від 16.04.2020 № 7344.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 22:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет Замовника вирішив скасувати рішення тендерного комітету від 24.03.2020 №18 щодо допущення до аукціону ДП «Івано-Франківський інститут землеустрою».
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2020 16:20

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 квітня 2020
UA-2020-01-29-003928-b43bbc5dd9d3a4aba9f5ed65e7be97956
Найменування: Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 39767437
Місцезнаходження: 76014, Україна, Івано-Франківська область обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 34-А
Учасник Документи Рішення
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Глобус Ко" Документи
Відхилено
Документи
ДП "Івано-Франківський інститут землеустрою" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Прикарпатський земельний центр Документи
Відхилено
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Прикарпатський ІКЦ Документи
Відхилено
Документи
ДП "Івано-Франківський інститут землеустрою" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 березня 2020 08:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 14:36
45 Персональні дані.PDF
27 лютого 2020 20:22
Основні_1.rar
27 лютого 2020 20:22
Основні_2.rar
27 лютого 2020 20:22
Сертифікати.rar
27 лютого 2020 20:22
Диплом.zip
27 лютого 2020 20:22
Повірки 2020.rar
27 лютого 2020 20:22
Трудова.zip

Документи

02 березня 2020 08:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:13
9_Проєкт договору.pdf
28 лютого 2020 16:12
7_Статут.pdf
28 лютого 2020 16:11
банківська гарантія.rar

Документи

02 березня 2020 08:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 травня 2020 15:49
Електронний підпис
01 березня 2020 22:38
Електронний підпис
01 березня 2020 22:38
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:18
16_Ліцензії Digitals.PDF
28 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:48
30_Трудові книжки Ч 1.rar
28 лютого 2020 16:47
16_Ліцензія Digitals.PDF
28 лютого 2020 16:47
10_Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 16:47
3_Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 16:47
2_Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 16:47
1_Статут нова редакція.PDF
28 лютого 2020 16:47
31_Трудові книжки Ч. 2.rar

Конфіденційні документи

28 лютого 2020 16:48
29_Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Торги з публікацією англійською мовою

Документи

02 березня 2020 08:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 22:26
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:26
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:22
Кваліфікація.pdf
28 лютого 2020 22:22
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 22:22
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 22:22
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 22:22
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 22:22
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 22:22
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 22:22
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 22:22
Гарантия_1045.zip
28 лютого 2020 22:22
Гарантия_1045.pdf
28 лютого 2020 22:21
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:21
33 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:21
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:21
31 Листи-відгуки копії.pdf
28 лютого 2020 22:21
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:21
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:21
27 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:21
26 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:21
25 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:21
18 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 22:21
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:21
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 22:21
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 22:21
01 Статут оригінал.pdf

Документи

02 березня 2020 08:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 березня 2020 08:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 17:46
Електронний підпис
29 лютого 2020 17:41
проект договору.pdf
29 лютого 2020 17:41
Листи згоди ПД.pdf
29 лютого 2020 17:41
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 17:41
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 17:41
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 17:41
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 17:40
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 17:40
Аналогічні договори.pdf

Документи

02 березня 2020 08:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 17:16
Електронний підпис
01 березня 2020 17:16
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 17:16
Проект договору.PDF
01 березня 2020 17:15
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 17:15
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 17:15
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 17:15
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 17:15
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 17:15
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 березня 2020 17:15
5 Довідка працівники.pdf

Документи

02 березня 2020 08:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 березня 2020 08:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 22:59
Правовстановлюючі ЮО.PDF

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:13
9_Проєкт договору.pdf
28 лютого 2020 16:12
7_Статут.pdf
28 лютого 2020 16:11
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Глобус Ко"

ДП "Івано-Франківський інститут землеустрою"

ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ПП Прикарпатський земельний центр

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО"

ТОВ Прикарпатський ІКЦ

ДП "Івано-Франківський інститут землеустрою"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП 3 082 000,00
UAH з ПДВ
3 082 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 4 233 562,00
UAH з ПДВ
4 233 562,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 15:49
Електронний підпис
01 березня 2020 22:38
Електронний підпис
01 березня 2020 22:38
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:18
16_Ліцензії Digitals.PDF
28 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:48
30_Трудові книжки Ч 1.rar
28 лютого 2020 16:47
16_Ліцензія Digitals.PDF
28 лютого 2020 16:47
10_Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 16:47
3_Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 16:47
2_Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 16:47
1_Статут нова редакція.PDF
28 лютого 2020 16:47
31_Трудові книжки Ч. 2.rar

Конфіденційні документи

28 лютого 2020 16:48
29_Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Торги з публікацією англійською мовою

Публічні документи

28 лютого 2020 22:26
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:26
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:22
Кваліфікація.pdf
28 лютого 2020 22:22
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 22:22
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 22:22
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 22:22
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 22:22
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 22:22
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 22:22
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 22:22
Гарантия_1045.zip
28 лютого 2020 22:22
Гарантия_1045.pdf
28 лютого 2020 22:21
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:21
33 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:21
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:21
31 Листи-відгуки копії.pdf
28 лютого 2020 22:21
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:21
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:21
27 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:21
26 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:21
25 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:21
18 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 22:21
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:21
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 22:21
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 22:21
01 Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП
#40082251
Переможець 3 082 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП
#40082251
3 082 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 15:02
Ду 2 від 10.11.2021.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 11:40
Ду до договору інвентаризація.PDF зміни до договору
04 червня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 10:29
Договір 114 2020.PDF укладений
28 травня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: уточнення інформації до договору, викладеної в додатках №2 і №4 до договору.
Номер договору про закупівлю: 114/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зміною підпорядкування Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області з Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в Міністерство аграрної політики та продовольства України, змінились розрахункові рахунки, а тому виникла необхідність внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 114/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 082 000,00
UAH