Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ( послуги у сфері поводження з медичним відходами категорії В )
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2020-01-29-003854-b ● 0f16267da3bd4f768a1a805b93933a0e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Марина Анатоліївна Дубровських +380688727282 marina301112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 7 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
послуги у сфері поводження з медичним відходами категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. С.Нігояна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 16:25 |
Інформація про закупівлю_(утилізація відходів В) _30.01.20.docx |
30 січня 2020 16:25 |
Інформація про закупівлю_(утилізація відходів В) _30.01.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести уточнення щодо ліцензії Мінприроди
Дата подання: 30 січня 2020 16:52
Шановний Замовнику! Просимо внести уточнення по ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів на поводження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) та копії документів, що підтверджують сертифікацію обладнання (згідно наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-003854-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 30 січня 2020 09:57
Посилання на ДСТУ 4163-2003
Шановний Замовник!
В оголошенні, щодо проведення процедури "допорогових закупівель", вами встановлена вимога із посиланням на "п. 5.17 ДСТУ 4163-2003", а саме :"Копія документу повинна бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «згідно з оригіналом», а також, містити відбиток печатки, дату відповідно (п.5.27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається, прізвище, ініціали, підпис, дата)."
Ми, як потенційний учасник процедури даних торгів, висловлюємо своє непогодження з такою вимогою. Зокрема, у п. 1.4. "Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 " від 01.09.2003 р. зазначається, що "Цей стандарт не поширюється на процеси створювання та обігу електронних
організаційно-розпорядчих документів. " Враховуючи той факт, що усі документи, які завантажуються до авторизованого електронного майданчику, за своєю характеристикою - є електронними документами, отже вимога, щодо застосування п.5.27 ДСТУ 4163-2003 до оформлення копій документів - є не зовсім коректною. Враховуючи той факт,що учасник не є державною установою, а Закон України "Про публічні закупівлі", та , Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- не містять посилання на зазначений вище ДСТУ, просиму усунути таку вимогу!
Розгорнути
Згорнути
В оголошенні, щодо проведення процедури "допорогових закупівель", вами встановлена вимога із посиланням на "п. 5.17 ДСТУ 4163-2003", а саме :"Копія документу повинна бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «згідно з оригіналом», а також, містити відбиток печатки, дату відповідно (п.5.27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається, прізвище, ініціали, підпис, дата)."
Ми, як потенційний учасник процедури даних торгів, висловлюємо своє непогодження з такою вимогою. Зокрема, у п. 1.4. "Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 " від 01.09.2003 р. зазначається, що "Цей стандарт не поширюється на процеси створювання та обігу електронних
організаційно-розпорядчих документів. " Враховуючи той факт, що усі документи, які завантажуються до авторизованого електронного майданчику, за своєю характеристикою - є електронними документами, отже вимога, щодо застосування п.5.27 ДСТУ 4163-2003 до оформлення копій документів - є не зовсім коректною. Враховуючи той факт,що учасник не є державною установою, а Закон України "Про публічні закупівлі", та , Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- не містять посилання на зазначений вище ДСТУ, просиму усунути таку вимогу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 11:34
Шановний Учасник! Ця вимога встановлена для запобігання фальсифікації документів та недостовірних даних про учасника закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
4 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
7 740,00
UAH з ПДВ
|
4 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Відхилено |
4 100,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 11:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37797799 |
Переможець |
4 330,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір№169-20НВ-Б_від20.02.2020_(посл.з пов.з небезп.відх.).pdf | укладений |
20 лютого 2020 12:40
|