Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05493838 |
Вебсайт: | http://oml1.io.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15 |
Контактна особа: |
Лариса Крамар +380523540107 oml1plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» здійснює централізоване водопостачання та водовідведення всім категоріям споживачів, у тому числі організаціям та установам, що фінансуються з державних та місцевих бюджетів та суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» . Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним постачальником, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» було застосовано переговорну процедуру.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Зведений перелік суб’єктів природних монополій, що розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»
- Закон України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000 р.;
- Постанова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19 листопада 2019 року № 2444 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року №1141»
- Також, згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 16:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
29 січня 2020 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 16:04 |
ПР 1 водовідведення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-21-000004 ● 95af55ef8074491ebd5c212ab29dfaaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2020 № 19
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.02.2020 № 19
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-01-29-003710-b 29.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 11:37:27
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з відведення стічних вод (централізоване водовідведення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-29-003710-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений договір про закупівлю, укладений з обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» від 13.02.2020 № 96 без додатків, які відповідно до пункту 14 даного договору є невід’ємною його частиною, чим недотримано вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 17:49:53
Пояснення про усунення порушення
Порушення буде усунуто шляхом розірвання Договору на закупівлю послуг каналізаційних (централізоване водовідведення) № 96 від 13.02.2020 року
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" #03346822 |
Переможець |
391 590,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2020 10:57
|
ду 3 дог 96.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2020 10:11
|
ду 2 дог 96.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2020 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2020 15:41
|
ду 1 дог 96.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 14:02
|
Дог 96 13022020.pdf | укладений |
14 лютого 2020 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 04.02.2020 року № 283 "Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141" ціна на послуги централізованого водовідведення встановлюється згідно із затвердженими тарифами і складає 16,368 грн. з ПДВ за 1 куб.м. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною тарифів, відповідно до постанови НКРЕКП від 04.02.2020 р. № 283 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141» вартість договору збільшити на 67649.98 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно ч. 1 ст. 654, ст. 651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 13.1; 13.3 Договору Сторони досягли згоди про розірвання Договору. У зв’язку з розірванням Договору кількість (об’єми надання) послуги зменшиться на 25160 куб.метр. та становить після зменшення 3340 куб.метр., ціна цього Договору зменшується на 411818,88 грн. та становить після зменшення 47421,10 грн., в тому числі ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
47 421,10
UAH (в тому числі ПДВ 7 903,51 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно ч. 1 ст. 654, ст. 651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 13.1; 13.3 Договору на закупівлю послуг каналізаційних (централізоване водовідведення) № 96 від 13.02.2020 року Сторони досягли згоди про розірвання Договору на закупівлю послуг каналізаційних (централізоване водовідведення) № 96 від 13.02.2020 року. |