Питна вода (послуги централізованого водопостачання)
Очікувана вартість
482 904,00 UAH
UA-2020-01-29-003621-b 26961b99f88d4847a8e2e1f569198d44
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://oml1.io.ua
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа: Лариса Крамар
+380523540107
oml1plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування
Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» здійснює централізоване водопостачання та водовідведення всім категоріям споживачів, у тому числі організаціям та установам, що фінансуються з державних та місцевих бюджетів та суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» . Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним постачальником, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» було застосовано переговорну процедуру.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Зведений перелік суб’єктів природних монополій, що розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»
- Закон України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000 р.;
- Постанова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19 листопада 2019 року № 2444 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року №1141»
- Також, згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28500 метр кубічний
Питна вода (послуги централізованого водопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

29 січня 2020 15:57
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 15:56
ПР 1 питна вода.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000003 ● 1a7f6e8c69264e77a3576f760e441755
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-21 11:21:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.02.2020 № 19

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.02.2020 № 19

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2020-01-29-003621-b 29.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-21 11:36:02

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з централізованого водопостачання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-29-003621-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений договір про закупівлю, укладений з обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» від 13.02.2020 № 95 без додатків, які відповідно до пункту 14 даного договору є невід’ємною його частиною, чим недотримано вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-25 17:45:13

Пояснення про усунення порушення

Порушення буде усунуто шляхом розірвання Договору про закупівлю послуги з обробляння та розподіляння води трубопроводами (централізоване водопостачання) № 95 від 13.02.2020 року

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради , 05493838, Україна, м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Питна вода (послуги централізованого водопостачання), 482904UAH, 41110000-3, ДК021, 28500, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 26961b99f88d4847a8e2e1f569198d44, 2020-01-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 13.02.2020 № 95, додаткова угода від 17.02.2020 № 1, додаткова угода від 24.02.2020 № 2, додаткова угода від 28.02.2020 № 3, звіт про виконання договору, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 14.02.2020 договір про закупівлю послуги з обробляння та розподіляння води трубопроводами (централізоване Водопостачання) від 13.02.2020 № 95 без додатків, які відповідно до пункту 14.1 даного договору є невід’ємною його частиною, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 28.02.2020 № 3, Замовником розірвано укладений з Обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» договір від 13.02.2020 № 95.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 28.02.2020 № 3, Замовником розірвано укладений з Обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» договір від 13.02.2020 № 95.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
#03346822
Переможець 482 904,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 15:59

Документи

29 січня 2020 15:59
sign.p7s
29 січня 2020 15:59
ПР 1 питна вода.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
#03346822
482 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 15:59
sign.p7s
29 січня 2020 15:59
ПР 1 питна вода.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 лютого 2020 13:57
Дог 95 13022020.pdf укладений
14 лютого 2020 13:57
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2020 10:50
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2020 10:45
ДУ 3 дог 95.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 10:36
sign.p7s зміни до договору
26 лютого 2020 10:06
ду 2 дог 95.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 09:56
sign.p7s зміни до договору
17 лютого 2020 15:38
ду 1 дог 95.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови НКРЕКП від 04.02.2020 року № 283 "Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141" ціна на послуги централізованого водопостачання встановлюється згідно із затвердженими тарифами і складає 21,252 грн. з ПДВ за 1 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною тарифів, відповідно до постанови НКРЕКП від 04.02.2020 р. № 283 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141» вартість договору збільшити на 110896,54 грн.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ч. 1 ст. 654, ст. 651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 13.1; 13.3 Договору Сторони досягли згоди про розірвання Договору. У зв’язку з розірванням Договору кількість (об’єми надання) послуги зменшується на 25160 куб.метр. та становить після зменшення 3340 куб.метр., ціна цього Договору зменшується на 534700,33 грн. та становить після зменшення 59100,21 грн., в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 100,21
UAH (в тому числі ПДВ 9 850,03 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно ч. 1 ст. 654, ст. 651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 13.1; 13.3 Договору про закупівлю послуги з обробляння та розподіляння води трубопроводами (централізоване водопостачання) № 95 від 13.02.2020 року Сторони досягли згоди про розірвання Договору про закупівлю послуги з обробляння та розподіляння води трубопроводами (централізоване водопостачання)№ 95 від 13.02.2020 року.

Актуальні тендери

До пошуку