Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (конверти поштові, папір для друку)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-01-29-003345-b 9c84e9f2646e468cba90ce9ed10058c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 16:30
Початок аукціону: 06 лютого 2020 14:41
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2680 штуки
Папір для друку, формат А4 (210 мм х 297 мм), 80 г/м2 (500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Конверти поштові С4 229х324 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Конверти поштові С5 162х229 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:43
Дата відповіді: 30 січня 2020 12:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка або модель яких точно відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі, що заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Як видно з оголошення та Технічних (якісних) вимог, Замовник вимагає від учасників при поданні пропозиції та таблиці порівняння технічних (якісних) вимог обов'язково зазначати торгівельну марку та модель пропонованих товарів. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 189 696,00
UAH з ПДВ
175 384,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 190 099,20
UAH з ПДВ
175 466,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСАЙТ" 193 008,00
UAH з ПДВ
188 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 192 811,20
UAH з ПДВ
188 229,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 16:01
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:00
Пропозиція оновлена.pdf
04 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:58
Документи.pdf
04 лютого 2020 14:58
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

05 лютого 2020 13:07
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:38
ISO Certificate Куверт.pdf
05 лютого 2020 10:38
Висновок СЕСКуверт.pdf
05 лютого 2020 10:38
Висновок СЕС Mondi SCP.pdf
05 лютого 2020 10:38
Сертифікат MAESTRO® standard+.pdf
05 лютого 2020 10:38
Витяг 2020.pdf
05 лютого 2020 10:38
Статут.rar
05 лютого 2020 10:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 лютого 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:29
Згода з договором.pdf
05 лютого 2020 16:29
ЕКО451_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ІНСАЙТ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 175 384,80
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 13:46

Документи

11 лютого 2020 13:46
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:45
5 Протокол 11.02.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
175 384,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 13:46
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:45
5 Протокол 11.02.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:07
Договір № 4-02 від 17.02.2020.pdf укладений
17 лютого 2020 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 384,80
UAH (в тому числі ПДВ 29 230,80 UAH)