Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплектуючі для відновлення комп’ютерної та мережевої техніки
Очікувана вартість
9 700,00 UAH
UA-2020-01-29-002675-b ● 8bffcda22c4849fb9413e67c06e0caef
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37837203 |
Місцезнаходження: | 53201, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, проспект Трубників, 56/2 |
Контактна особа: |
Карпенко Ольга Миколаївна +380566221242 ole.ole@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 14:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 14:33 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 9 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
джерело фінансування - кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Блок живлення GAMEMAX GM-450 450W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Модуль пам’яті Goodram DDRII 2048Mb РС-6400 (800MHz)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Зовнішній жорсткий диск Transcend (TS1TSJ25M3G) - 2.5", 1 Tb, 5400rpm, USB 3.0, Military Green Slim
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Внутрішній жорсткий диск Western Digital WD20EZRZ - 2Tb, 5400 rpm, 64Mb, SATA III, Blue
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Акумулятор до ноутбуку Asus B21N1329 (X453MA, X553MA series) 7.6V 4000mAh 30Wh Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Комутатор TP-Link TL-SG1024D, 24x100/1000 MB/S, неке-рований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Покупцем за пред’явленим рахунком протягом 10 робочих днів на підставі накладної, підписаної Покупцем та Продавцем. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 11:27 |
Зміни до тендерної документації щодо еквівалента.doc | |
30 січня 2020 11:27 |
Документація Комплектуючі до комп_ютерної та мережевої техніки (зі змінами).docx | |
29 січня 2020 14:30 |
ДОГОВІР комплектуючі до комп_ютерної та мережевої техніки.doc | |
29 січня 2020 14:30 |
Документація Комплектуючі до комп_ютерної та мережевої техніки.docx |
30 січня 2020 11:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 11:27 |
Зміни до тендерної документації щодо еквівалента.doc
|
|||
30 січня 2020 11:27 |
Документація Комплектуючі до комп_ютерної та мережевої техніки (зі змінами).docx
|
|||
29 січня 2020 14:30 |
ДОГОВІР комплектуючі до комп_ютерної та мережевої техніки.doc
|
|||
29 січня 2020 14:30 |
Документація Комплектуючі до комп_ютерної та мережевої техніки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 30 січня 2020 09:36
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:45
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
2. Учасник повинен вказати точну марку комплектуючих по кожній позиції в поданої ним пропозиції на етапі подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
2. Учасник повинен вказати точну марку комплектуючих по кожній позиції в поданої ним пропозиції на етапі подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:39
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни щодо можливості пропонувати еквівалент:
Примітка: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.
Учасник закупівлі в своїй пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару по кожній позиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форм власності. Порівнюватися буде кінцева ціна, за якою Замовник буде придбавати товар.
Примітка: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.
Учасник закупівлі в своїй пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару по кожній позиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форм власності. Порівнюватися буде кінцева ціна, за якою Замовник буде придбавати товар.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-002675-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМП", Код ЄДРПОУ:43275759
Дата подання: 07 лютого 2020 12:23
Про не виконання вимог до кваліфікації учасників закупівлі
До уваги тендерного комітету, просимо зауважити, що ФОП Плотонов О.І. не виконав усі вимоги до кваліфікації учасників закупівлі, а саме не надав останю вимогу: Постачальник повинен надати гарантійний лист спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки, надання необхідного гарантійного терміну.
Просимо переглянути ваше рішення по визаченню переможцем ФОП Плотонов О.І. згідно пункту тендерної документації: У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником. Пропонуємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Плотонов О.І. та дискваліфікувати його з закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Просимо переглянути ваше рішення по визаченню переможцем ФОП Плотонов О.І. згідно пункту тендерної документації: У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником. Пропонуємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Плотонов О.І. та дискваліфікувати його з закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 13:28
У складі тендерної пропозицій ФОП Платонов О.І. надав гарантійний лист (назва файлу ЛИСТ-ГАРАТІІЯ ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ_ЯЗАННЯ Б/Н від 05.02.2020), в якому зазначено, що ФОП Платонов О.І. гарантує, що весь запропонований товар є новим, таким, який не був у використанні та поставка товару згідно закупівлі UA-2020-01-29-002675-b, ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання буде поставлено до 21.02.2020 року. Далі у документі розміщена таблиця з вказанням всіх закуповуємих комплектуючих для відновлення комп’ютерів та локальної мережі, вказавши необхідний гарантійний термін та сервісні центри.
Таким чином учасник надав гарантійний лист спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки, надання необхідного гарантійного терміну.
Враховуючи вище зазначене пояснення, вважаємо недоцільно змінювати рішення тендерного комітету від 07.02.2020 року №9-А щодо визначення ФОП Платонов О.І. переможцем закупівлі «комплектуючі для відновлення комп’ютерної та мережевої техніки» (UA-2020-01-29-002675-b).
Таким чином учасник надав гарантійний лист спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки, надання необхідного гарантійного терміну.
Враховуючи вище зазначене пояснення, вважаємо недоцільно змінювати рішення тендерного комітету від 07.02.2020 року №9-А щодо визначення ФОП Платонов О.І. переможцем закупівлі «комплектуючі для відновлення комп’ютерної та мережевої техніки» (UA-2020-01-29-002675-b).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
8 324,00
UAH з ПДВ
|
7 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
8 531,00
UAH з ПДВ
|
7 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
8 844,00
UAH з ПДВ
|
8 844,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМП" |
9 444,00
UAH з ПДВ
|
9 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
9 299,00
UAH з ПДВ
|
9 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
9 700,00
UAH з ПДВ
|
9 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3313615771 |
Переможець |
7 790,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 11:44
|
Договір | укладений |
12 лютого 2020 11:39
|