Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплектуючі для відновлення комп’ютерної та мережевої техніки
Очікувана вартість
9 700,00 UAH
UA-2020-01-29-002675-b 8bffcda22c4849fb9413e67c06e0caef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Ольга Миколаївна

+380566221242 ole.ole@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37837203
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, проспект Трубників, 56/2
Контактна особа: Карпенко Ольга Миколаївна
+380566221242
ole.ole@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 14:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 14:33
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:17
Очікувана вартість: 9 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування - кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Блок живлення GAMEMAX GM-450 450W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Модуль пам’яті Goodram DDRII 2048Mb РС-6400 (800MHz)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Зовнішній жорсткий диск Transcend (TS1TSJ25M3G) - 2.5", 1 Tb, 5400rpm, USB 3.0, Military Green Slim
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Внутрішній жорсткий диск Western Digital WD20EZRZ - 2Tb, 5400 rpm, 64Mb, SATA III, Blue
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Акумулятор до ноутбуку Asus B21N1329 (X453MA, X553MA series) 7.6V 4000mAh 30Wh Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Комутатор TP-Link TL-SG1024D, 24x100/1000 MB/S, неке-рований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Покупцем за пред’явленим рахунком протягом 10 робочих днів на підставі накладної, підписаної Покупцем та Продавцем. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 січня 2020 09:36
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:45
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
2. Учасник повинен вказати точну марку комплектуючих по кожній позиції в поданої ним пропозиції на етапі подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:39
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни щодо можливості пропонувати еквівалент:
Примітка: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.
Учасник закупівлі в своїй пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару по кожній позиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форм власності. Порівнюватися буде кінцева ціна, за якою Замовник буде придбавати товар.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-002675-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМП", Код ЄДРПОУ:43275759
Дата подання: 07 лютого 2020 12:23
Про не виконання вимог до кваліфікації учасників закупівлі
До уваги тендерного комітету, просимо зауважити, що ФОП Плотонов О.І. не виконав усі вимоги до кваліфікації учасників закупівлі, а саме не надав останю вимогу: Постачальник повинен надати гарантійний лист спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки, надання необхідного гарантійного терміну.

Просимо переглянути ваше рішення по визаченню переможцем ФОП Плотонов О.І. згідно пункту тендерної документації: У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником. Пропонуємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Плотонов О.І. та дискваліфікувати його з закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 13:28
У складі тендерної пропозицій ФОП Платонов О.І. надав гарантійний лист (назва файлу ЛИСТ-ГАРАТІІЯ ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ_ЯЗАННЯ Б/Н від 05.02.2020), в якому зазначено, що ФОП Платонов О.І. гарантує, що весь запропонований товар є новим, таким, який не був у використанні та поставка товару згідно закупівлі UA-2020-01-29-002675-b, ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання буде поставлено до 21.02.2020 року. Далі у документі розміщена таблиця з вказанням всіх закуповуємих комплектуючих для відновлення комп’ютерів та локальної мережі, вказавши необхідний гарантійний термін та сервісні центри.
Таким чином учасник надав гарантійний лист спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки, надання необхідного гарантійного терміну.
Враховуючи вище зазначене пояснення, вважаємо недоцільно змінювати рішення тендерного комітету від 07.02.2020 року №9-А щодо визначення ФОП Платонов О.І. переможцем закупівлі «комплектуючі для відновлення комп’ютерної та мережевої техніки» (UA-2020-01-29-002675-b).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 8 324,00
UAH з ПДВ
7 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 8 531,00
UAH з ПДВ
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 8 844,00
UAH з ПДВ
8 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМП" 9 444,00
UAH з ПДВ
9 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 299,00
UAH з ПДВ
9 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 9 700,00
UAH з ПДВ
9 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 14:32
лист гарант.pdf
05 лютого 2020 14:32
Довідка підписант.pdf
05 лютого 2020 14:32
Паспорт+ІПН завірені.pdf
05 лютого 2020 14:32
Завірені установчі.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 12:25
Лист згода з договором.pdf
05 лютого 2020 12:25
Довідка про підпис.pdf
05 лютого 2020 12:25
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 12:01
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
04 лютого 2020 12:01
Статут.pdf
04 лютого 2020 12:01
Статистика.pdf
04 лютого 2020 12:01
Протокол.pdf
04 лютого 2020 12:01
Опис.pdf
04 лютого 2020 12:01
Наказ.pdf
04 лютого 2020 12:01
лист-повідомлення.pdf
04 лютого 2020 12:01
згода з договором.pdf
04 лютого 2020 12:01
Доки Степанов.pdf
04 лютого 2020 12:01
ДОГОВІР.pdf
04 лютого 2020 12:01
ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
04 лютого 2020 12:01
Довідка_Рахунок_Ощад.pdf
04 лютого 2020 12:01
довідка податок.pdf
04 лютого 2020 12:01
довідка ліцензування.pdf
04 лютого 2020 12:01
гарант лист.pdf
04 лютого 2020 12:01
ВитягПДВ.pdf
04 лютого 2020 12:01
Виписка_ЄДР.pdf
04 лютого 2020 12:01
анкета учасника.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 13:51
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

05 лютого 2020 13:45
Досвід 2000.rar
05 лютого 2020 13:45
Сервіс_центри.pdf
05 лютого 2020 13:45
Пропозиція.pdf
05 лютого 2020 13:45
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3313615771
Переможець 7 790,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 10:09

Документи

07 лютого 2020 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3313615771
7 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2020 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 11:44
Договір укладений
12 лютого 2020 11:39