Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Ongoing repair of the Odessa street road network
Очікувана вартість
9 997 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002568-b d6d269402931462e94abefa390af233b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дєлієргієв Геннадій Георгійович

+380963616027 udh@omr.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Дєлієргієв Геннадій Георгійович
+380963616027
udh@omr.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Facilities Administration of Odesa City Council
National ID: 26506412
Contact point:
+380963616027
udh@omr.odessa.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 14:22
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 14:22
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:10
Очікувана вартість: 9 997 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 січня 2020 14:17
Enquiries until: 23 лютого 2020 14:22
Complaints submission until: до 29 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 березня 2020 14:22

Information

Estimated total value: 9 997 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
площа покриття, що підлягає поточному ремонту, складає 14 270 м²
площа покриття, що підлягає поточному ремонту, складає 14 270 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вулично – дорожня мережа
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Ongoing repair of the Odessa street road network
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 270 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 14:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
29 січня 2020 14:18
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000041 ● 91675df8243b4143a0e2a063e49f77e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.03.2020 Одеса № 85

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.03.2020. службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 20.03.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.03.2020 № 85
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-01-29-002568-b 29.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-23 13:59:26

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 20.03.2020 № 85 розпочато моніторинг процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом «ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги», яка проводиться Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-29-002568-b, дата оприлюднення 29.01.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Евродор» вимогам абзацу 4 пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що зазначені у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Евродор» від 28.02.2020 № 29, що надана у складі тендерної пропозиції учасника, на наступні транспортні засоби, а саме: Автогрейдер BGD 140 (27596 ВН), Асфальтоукладач Vogele S1900-3i (27709 ВН), Асфальтоукладач VOGELE SUPER 800 (25385 ВН), Коток дорожний HAMM DV90VV (25386 ВН), Коток дорожний HAMM HD12VV (25389 ВН), Коток вібраційний HAMM DV+140VO (25387 ВН), Екскаватор FLB-468A (18063 ВН), Екскаватор-навантажувач Volvo BL-71 (21171 ВН), Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER (32559 ВН), Навантажувач фронтальний Kramer 750 (26000 ВН), Навантажувач фронтальний SD200N (29280 ВН)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Евродор» вимогам абзацу 2 пункту 2 «Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Евродор» від 28.02.2020 № 28, що надана у складі тендерної пропозиції, наступні працівники, а саме: Кравченко Микола Іванович - суміщає посади моториста механічної лопати та машиніста котка самохідного з рівними вальцями; Тащі Василь Савич – займає посаду моториста механічної лопати. Однак, згідно наказу «Про закріплення автотранспорту та механізмів» від 25.02.2020 № 8, що наданий у складі тендерної пропозиції, Навантажувач фронтальний SD 200 N закріплений за Тащі Василем Савичем; Навантажувач фронтальний Kramer 750 закріплений за Кравченком Миколою Івановичем, проте згідно посвідчень тракториста-машиніста Тащі Василя Савича від 25.06.2007 (Серія АБ № 192253) та Кравченка Миколи Івановича від 20.06.2008 (Серія АБ № 236147) відсутня відмітка про дозвіл на право керування транспортними засобами за категорією F (Самохідні меліоративні та дорожньо-будівні машини, в тому числі екскаватори)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Евродор» вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору щодо надання послуг з поточного ремонту доріг (вулиць, тротуарів, провулків, внутрішньоквартальних проїздів)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» та Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (технічне завдання)», тоді як згідно Довідки про виконання аналогічного договору ТОВ «Евродор» від 28.02.2020 № 21, що надана учасником у складі тендерної пропозиції, наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджується договорами про закупівлю від 07.06.2017 № 24 та від 03.07.2018 № 31, однак згідно Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, Відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1, Дефектного акту, що є невід’ємними частинами договору про закупівлю від 07.06.2017 № 24, роботи з ліквідації вибоїн машиною УЯР-01, при глибині вибоїн 50 мм (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу) не виконувались. Також, згідно Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, Відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1, Дефектного акту, що надані до договору про закупівлю від 03.07.2018 № 31, роботи з розбирання асфальтобетонних покриттiв (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй), навантаження сміття, перевезення сміття до 30 км, розливання в'яжучих матерiалiв (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй), улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй), улаштування покриттiв товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумiшей (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй) не виконувалися та витрати на сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi (асфальтобетон щiльний) (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 1, не здійснювалися?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» вимогам пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2020 №1 та договору оренди техніки від 20.12.2019 № 20/12-С, що укладено між ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» та ФОП Спрішевський Д.М. щодо наступних транспортних засобів (машин), а саме: Спеціальний вантажний-самоскид МАЗ 551605 (ВН 5658 НН), Екскаватор-навантажувач Case 580 SLE (25380 ВН), Машина для ямочного ремонту LOTHAR SCHAFER BLOW-PATCHER (30993 ВН), Коток дорожній HAMM HD 12R (23946 ВН), Коток дорожній BOMAG BW 144 AC (25379 ВН), Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК), Вантажний бітумовоз-С КАМАЗ 53213 (ВН 5781 ІН). Однак, згідно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин) власником транспортних засобів (машин), а саме: Спеціальний вантажний-самоскид МАЗ 551605 (ВН 5658 НН), Екскаватор-навантажувач Case 580 SLE (25380 ВН), Машина для ямочного ремонту LOTHAR SCHAFER BLOW-PATCHER (30993 ВН), Коток дорожній HAMM HD 12R (23946 ВН), Коток дорожній BOMAG BW 144 AC (25379 ВН), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ) – є Голік Анна Володимирівна; власником транспортних засобів (машин), а саме: Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК), Вантажний бітумовоз-С КАМАЗ 53213 (ВН 5781 ІН) – є мале приватне підприємство «Базальт». Крім того, згідно Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2020 №1 та договору оренди техніки від 20.12.2019 № 20/12-З, що укладено між ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» та ФОП Зелінський О.В. щодо наступних транспортних засобів (машин), а саме: Екскаватор FERMEC-860 (28654 ВН), Спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 5511 (ВН 6652 НН), Фреза дорожня WIRTGEN 1000C (23399 ВН). Однак, згідно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин), що надані учасником у складі тендерної пропозиції, власником зазначених транспортних засобів (машин) – є Скляров Володимир Миколайович?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» вимогам абзацу 4 пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що зазначені у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2020 №1, що надана у складі тендерної пропозиції учасника, на наступні транспортні засоби, а саме: Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «Евродор»,
ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-24 19:20:52

пояснення

ПОЯСНЕННЯ
Моніторинг до закупівлі Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси (UA-2020-01-29-002568-b)
23.03.2020 13:59.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Автор: Державна аудиторська служба України



На Ваш запит від 23.03.2020 13:59:26 пояснюємо наступне.
1. Статтею 35 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. При цьому, пунктом 3 частини другої цієї статті передбачено, технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" обов'язковому технічному контролю не підлягають.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу належать машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, на дорожньо-будівельні машини Автогрейдер BGD 140 (27596 ВН), Асфальтоукладач Vogele S1900-3i (27709 ВН), Асфальтоукладач VOGELE SUPER 800 (25385 ВН), Коток дорожний HAMM DV90VV (25386 ВН), Коток дорожний HAMM HD12VV (25389 ВН), Коток вібраційний HAMM DV+140VO (25387 ВН), Екскаватор FLB-468A (18063 ВН), Екскаватор-навантажувач Volvo BL-71 (21171 ВН), Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER (32559 ВН), Навантажувач фронтальний Kramer 750 (26000 ВН), Навантажувач фронтальний SD200N (29280 ВН) відсутній обов’язок проходження технічного контролю й відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 5 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко встановлено спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток № 1 до тендерної документації, з урахуванням зокрема таких ситуацій:
- якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника;
- відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що обґрунтовані пояснення не можливості надати документ, визначений даною документацією з додаванням копій підтверджуючих документів або без них є наприклад поясненням про втрату такого документа або його пошкодження, псування, знищення, що можливо підтвердити довідкою отриманою в органах Міністерства внутрішніх справ України тощо. Проте, це не як не може розцінюватися необхідністю надання учасниками торгів роз’яснень норм чинного законодавства.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідна позиція підтверджується постановою Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 826/15639/17 за категорією справ з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель. Так, колегією судій зроблено висновок, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерних пропозицій з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником.

2. Відповідно до наказу «Про закріплення автотранспорту та механізмів» від 25.02.2020 № 8, що наданий у складі тендерної пропозиції за працівником Тащі Василем Савичем закріплений Навантажувач фронтальний SD 200 N та за працівником Кравченко Миколою Івановичем закріплений Навантажувач фронтальний Kramer 750.
Навантажувач фронтальний - універсальна самохідна спецтехніка, різновид ковшового навантажувача та призначена для захоплення, відвантаження і транспортування різних матеріалів а також для виконання кар'єрних і землерийних робіт. Особливості конструкції дозволяють йому набирати в ківш з будь-якій горизонтальній поверхні. Фронтальний навантажувач здатний транспортувати вантажі, буксирувати різне обладнання на невеликі відстані. Основним робочим обладнанням навантажувача є ківш, закріплений на кінці підйомної стріли базової машини (трактора).
Робочий цикл ковшового навантажувача складається з наступних операцій:
• переміщення навантажувача до штабелю з одночасним опускання ковша;
• впровадження ковша в матеріал за рахунок зусилля, створюваного тягою трактора;
• підйом ковша і транспортування матеріалу до місця розвантаження;
• розвантаження (найбільш часто - поворотом / перекиданням ковша).
Ковшові навантажувачі виготовляють на пневмоколісному і гусеничному ходу.
Основною відмінністю навантажувача з ковшем від екскаватора є те, що наповнення ковша проводиться при переміщенні машини (часто в поєднанні з поворотом або підйомом самого ковша) по землі. Навантажувачу при роботі обов'язково потрібно місце для маневрування. Робочим обладнанням будівельного (ковшового) навантажувача може бути широкий ряд навісних органів і пристосувань: ковші різних типів, бульдозерні і снігоочисні відвали, вилки і гаки, навісні бури і роторні снігоочисники, інші спеціальні органи. Так, механічна лопата повноповоротна виймальна-навантажувальна машина. Робочим органом механічної лопати є рукоять з укріпленим на ній ковшом. У прямій мехлопати рукоять з ковшем переміщається за допомогою пристроїв, що приводяться в дію від вихідного електричного (для великих мехлопат) або дизельного двигуна трактора.
Слід зазначити, що базовою машиною для вищезазначеної техніки є трактор.
Згідно посвідчення тракториста-машиніста Тащі Василя Савича від 25.06.2007 (Серія АБ № 192253) він має категорії А, що надає йому право на керування тракторами колісного класу до 20 кН включно і гусеничні класу до 30 кН включно. Відповідно посвідчення тракториста-машиніста Кравченко Миколи Івановича від 20.06.2008 (Серія АБ № 236147) він має категорії А й В, що надає йому право на керування тракторами колісного класу до 20 кН включно і гусеничні класу до 30 кН включно та тракторами колісного класу понад 20 кН включно і гусеничні класу понад 30 кН. Відповідні категорії в повній мірі відповідають технічним характеристикам закріпленої наказом підприємства техніки.
3. З метою підтвердження кваліфікаційного критерію досвід виконання аналогічного договору ТОВ «Евродор» у складі пропозицій надано договори про закупівлю від 07.06.2017 № 24 та від 03.07.2018 № 31.
Відповідно до договору про закупівлю від 07.06.2017 № 24 на підставі Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, Відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1, Дефектного акту виконувались наступні роботи:
- роботи з розбирання асфальтобетонних покриттів (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другiй),
- навантаження сміття,
- перевезення сміття до 30 км,
- розливання в'яжучих матеріалів (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй),
- улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй),
- улаштування покриттiв товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй),
- ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового та двошарового товщиною 70 мм та 80 мм відповідно, площею ремонта понад 5 м2 до 25 м2.
Також підтверджено здійснення витрат на сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi (асфальтобетон щiльний) (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхніх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 1.
Крім того пояснюємо, що відповідно до наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 07 лютого 2018 року № 26 «Про прийняття СОУ 42.1-37641918-071:2018» відбулась заміна норм СОУ 42.1-37641918-071:2011 «Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання. Автомобільні дороги та мости» на СОУ 42.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання». Так, згідно з СОУ 42.1-37641918-071:2011 «Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання. Автомобільні дороги та мости» найменування робіт з ямкового ремонту змінено на підставі СОУ 42.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання» на роботи з ліквідації вибоїн, склад робіт переважно залишився незмінним.
Відповідно до договору про закупівлю від 03.07.2018 № 31 на підставі Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, Відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1, Дефектного акту, що надані у складі пропозиції ТОВ «Евродор» підтверджено виконання таких видів робіт, як роботи з ліквідації вибоїн машиною УЯР-01, при глибині вибоїн 50 мм (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу).
Слід заначити, що тендерна документація документації з поточний ремонту вулично-дорожньої мережі м. Одеси не містить вимоги підтвердження досвіду виконання
всіх видів послуг відповідно до технічної специфікації (технічного завдання) в одному договорі. У разі встановлення такої вимоги, вона вважалась би дискримінаційною.
ТОВ «Евродор» підтверджено досвід виконання аналогічного договору.
Враховуючи вищезазначене підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Евродор» відсутні та його допущено до оцінки.

4. Статтею 774 Цивільного кодексу України встановлено право наймача передавати об'єкт найму в користування інший особі (піднайм або суборенда). Така передача здійснюється на підставі договору, за яким наймач набуває прав та обов'язків наймодавця, а піднаймач (суборендар) стає наймачем речі. Об'єктом договору піднайму може бути як все, так і частина найнятого майна.
Укладення наймачем договору піднайму можливе лише за згоди наймодавця. Дозвіл наймодавця на передачу речі в піднайм може бути зафіксований в самому договорі найму шляхом, наприклад, визначення відповідного права наймача, в додатковій угоді до нього або наданий пізніше в формі одностороннього волевиявлення наймодавця (наприклад, письмового дозволу). До договору піднайму застосовуються положення про договір найму.
В договорі найму сторони можуть передбачити обов'язкові умови договору піднайму, наприклад цільове використання майна, обов'язкові дії піднаймача тощо. В такому випадку наймач буде зобов'язаний внести такі умови до договору піднайму.
Тендерна документація на закупівлю послуг з поточного ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси не містить вимог у разі залучення транспортних засобів на підставі договорів найму (оренди) транспортних засобів надавати документальне підтвердження всього ланцюга передачі техніки в найм(оренду) та згоду власника техніки на його передачу. Право замовника визначати перелік документів, якими учасники торгів будуть підтверджувати кваліфікаційні критерії.
Так, частиною першою статті 215 Цивільного кодексу України визначено, що, підставою недійсності правочину є недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, які встановлені в частинах 1-3, 5 та 6 статті 203 цього кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна зі сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, установлених законом, такий правочин може бути визнаний недійсним лише судом (оспорюваний правочин).
У частині першій статті 203 Цивільного кодексу України закріплено, що зміст правочину не може суперечити цьому кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави й суспільства, його моральним засадам.
Крім того, за приписами частини першої статті 207 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави та суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб’єктності), може бути на вимогу однієї зі сторін або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю чи в частині.
Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Обов’язок доведення наявності обставин, з якими закон пов’язує визнання господарським судом оспорюваного правочину недійсним, покладається на позивача.
Таким чином, замовнику достатньо документальне підтвердження останнього правочину, яким відповідна техніка отримана учасником торгів.
Проте, зважаючи на проведення органами державного фінансового контролю моніторингу цієї закупівлі, учасником процедури ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» надано скановані копії договорів оренди укладених між Голік Анною Володимирівною та Фізичною особою-підприємцем Спрішевський Дмитро Миколайович, МПП «Базальт» та Фізичною особою-підприємцем Спрішевський Дмитро Миколайович, Скляровим Володимиром Миколайовичем та Фізичною особою-підприємцем Зелінський Олександр Вікторович та листи від власників техніки, які підтверджують дозвіл на передачу техніки в піднайм (суборенду).

5. Статтею 35 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. При цьому, пунктом 3 частини другої цієї статті передбачено, технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" обов'язковому технічному контролю не підлягають.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу належать машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, на дорожньо-будівельні машини Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК) відсутній обов’язок проходження технічного контролю й відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 5 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко встановлено спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток № 1, з урахуванням зокрема таких ситуацій:
- якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника;
- відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що обґрунтовані пояснення неможливості надати документ, визначений даною документацією з додаванням копій підтверджуючих документів або без них є наприклад поясненням про втрату такого документа або його пошкодження, псування, знищення, що можливо підтвердити довідкою отриманою в органах Міністерства внутрішніх справ України тощо. Проте, це не як не може розцінюватися необхідністю надання учасниками торгів роз’яснень норм чинного законодавства.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідна позиція підтверджується постановою Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 826/15639/17 за категорією справ з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель. Так, колегією судій зроблено висновок, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерних пропозицій з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником.
Враховуючи вищезазначене підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» відсутні та його допущено до оцінки.


Додаток на 13 арк.




Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ________________ Дєлієргієв Г. Г.
(підпис)

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі частини десятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з незгодою замовника з інформацією викладеної у висновку готується оскарження до суду, про що буде повідомлено додатково.

2020-04-03 17:17:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву від 09.04.2020 р. про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Справа № 420/3087/20 від 09.04.2020 Одеській окружної адміністративний суд
Дата публікації: 10 квітня 2020

Документи:

10 квітня 2020 14:57
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 березня 2020
UA-2020-01-29-002568-bd6d269402931462e94abefa390af233b
Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 березня 2020 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 10:26
Документи переможця.pdf
13 березня 2020 10:25
Документи переможця.pdf
13 березня 2020 10:24
трудовая Аветисян Г.А..jpg
12 березня 2020 13:49
Документи переможця.pdf
28 лютого 2020 15:59
Персонал.pdf
28 лютого 2020 15:59
Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 15:59
Техніка.pdf
28 лютого 2020 15:59
Повноваження.pdf
28 лютого 2020 15:59
Інші документи.pdf
28 лютого 2020 15:59
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:59
Пропозиція.pdf

Документи

04 березня 2020 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 15:40
5.pdf
29 лютого 2020 15:40
4.pdf
29 лютого 2020 15:40
3.pdf
29 лютого 2020 15:40
2.pdf
29 лютого 2020 15:40
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 9 984 000,00
UAH з ПДВ
9 884 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" 9 990 000,00
UAH з ПДВ
9 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 10:26
Документи переможця.pdf
13 березня 2020 10:25
Документи переможця.pdf
13 березня 2020 10:24
трудовая Аветисян Г.А..jpg
12 березня 2020 13:49
Документи переможця.pdf
28 лютого 2020 15:59
Персонал.pdf
28 лютого 2020 15:59
Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 15:59
Техніка.pdf
28 лютого 2020 15:59
Повноваження.pdf
28 лютого 2020 15:59
Інші документи.pdf
28 лютого 2020 15:59
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 15:40
5.pdf
29 лютого 2020 15:40
4.pdf
29 лютого 2020 15:40
3.pdf
29 лютого 2020 15:40
2.pdf
29 лютого 2020 15:40
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 9 884 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
9 884 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:40
звіт про виконання договору укладений
29 січня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 11:28
договір укладений
27 березня 2020 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 884 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 647 333,33 UAH)