Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення державної інвентаризації земель в Одеській області
Services for state inventory of land in the Odessa region
Services for state inventory of land in the Odessa region
Очікувана вартість
8 425 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002187-a ● 03df8b86bffd4a95b015d8e1624c0ce8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 39765871 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна , Буд. 83 |
Контактна особа: |
Суравікіна Ганна Миколаївна +380487578659 buhgalteria_od@land.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Regional Office of StateGeoCadastre in Odeska oblast |
National ID: | 39765871 |
Contact point: |
Suravikina Hanna Mukolayovna +380487578659 buhgalteria_od@land.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 8 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 29 січня 2020 16:05 |
Enquiries until: | 22 лютого 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 березня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 8 425 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 125 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 Га
Послуги з проведення державної інвентаризації земель в Одеській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65107, Україна, Одеська область, Одеса, Канатна,83
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Services for state inventory of land in the Odessa region
CPV: 79990000-0
Період постачання:
по 10 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 13:26 |
додаток до Тендерної документації (ред. від 12.02.2020).docx | |
12 лютого 2020 13:26 |
Держгеокадастр Одеса Тенд.док-ція. інвентаризація земель. Ред. від 12.02.2020р. Пр._5.docx | |
06 лютого 2020 14:55 |
додаток до Тендерної документації (ред. від 06.02.2020).docx | |
06 лютого 2020 14:55 |
Держгеокадастр Одеса Тенд.док-ція. інвентаризація земель. Ред. від 06.02.2020р. Пр._3.docx | |
29 січня 2020 17:40 |
додаток до Тендерної документації.docx | |
29 січня 2020 17:40 |
Технічне завдання.docx | |
29 січня 2020 17:40 |
Проект договору.docx | |
29 січня 2020 17:40 |
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
29 січня 2020 17:40 |
Тенд.док-ція. інвентаризація земель. Ред. від 29.01.2020р. Пр._2.docx | |
29 січня 2020 16:06 |
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ-2 _ копия.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:00
Доброго дня!
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оплата за виконані роботи з проведення державної інвентаризації земель буде здійснюватися згідно Акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, підписаний Замовником та Виконавцем з зазначеною проінвентаризованою площею, зареєстрованою в державному земельному кадастрі та затвердженою технічною документацією із землеустрою щодо інвентаризації земель на вказану площу з додатками згідно п. 5.9, 5.10 проекту договору.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:14
Дата відповіді: 06 лютого 2020 14:25
Доброго дня!
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 лютого 2020 15:33
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:24
Доброго дня!
Просимо внести зміни до Додатку №3 "Проект договору" тендерної документації, а саме замінити в тексті договору рік 2019 на 2020.
Відповідь: Дякуємо. Зміни внесені
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 13:51
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:14
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:33
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:15
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Пунктом 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти;
Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра , бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи) , що видав цей документ ( у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присуджені освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у пункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюються при наявності таких відомостей у дипломі.
Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра , бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи) , що видав цей документ ( у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присуджені освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у пункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюються при наявності таких відомостей у дипломі.
внесення змін
Дата подання: 19 лютого 2020 15:20
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:14
Доброго дня, при оголошенні відкритих торгів Вами в оголошенні зазначена очікувана вартість закупівлі 8`425`000.00 грн (без ПДВ), прошу надати роз’яснення, яку ціну має вказувати Учасник який є платниками податку на додану вартість на загальних підставах під час подання тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ чи без ПДВ.
Також звертаємо Вашу увагу що оголошення містить інформацію, що очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, а згідно з вимогами тендерної документації встановлено: «Єдиним критерієм оцінки ТП є «Ціна» (питома вага критерію – 100%) (з ПДВ**).
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна ТП учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (з ПДВ**), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону».
Таким чином закупівля містить невідповідність в оголошенні та умовах тендерної документації.
Дана не відповідність є дискримінаційною до Учасників які є платниками ПДВ і таким Учасникам буде складно взяти участь у даній закупівлі, тому просимо привести у відповідність оголошення та інформацію, яка вказана в системі з тією інформацією і вимогами, які вказані в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Ціна тендерної пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства.
В текст оголошення внесені зміни у відповідності з тендерною документацією.
В текст оголошення внесені зміни у відповідності з тендерною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-002187-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 05 лютого 2020 11:51
Усунення порушень у тендерній документації
Тендерна документація за предметом закупівлі : код ДК 021:2015 – 79990000-0 «різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (проведення державної інвентаризації земель в Одеській області) у п. 3.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначає для Учасника процедури наступну вимогу: Учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного*** договору (договорів) на загальну площу не менш ніж 4,5 тис.га.
При цьому під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт з інвентаризації земель.
Зазначаємо, що встановлення вимоги, щодо наявності аналогічного договору (договорів) на загальну площу не менш ніж 4,5 тис.га. є дискримінаційною, оскільки: згідно п. 14 Технічного завдання Додаток № 2 до тендерної документації Замовник визначає конкретні нормативно правові акти якими має керуватися Учасник при виконання робіт та нормативи яким має відповідати кінцевий результат надання послуг, а саме: «за результатами надання послуг з проведення державної інвентаризації земель, відповідно до Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, виконавцем розробляються відповідно до статті 57 Закону України «Про землеустрій» технічні документації, які погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України.»
Звертаємо увагу, що Закон України «Про землеустрій», а саме ст. 57 та Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України передбачає такий вид документації як «Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель» при цьому жоден із даних спеціальних нормативно – правових актів не визначає різновидів робіт із інвентаризації за площею, відповідно склад технічної документації, специфіка виконання робіт та етапи виконання робіт з інвентаризації жодним чином не залежать від площі об’єкту інвентаризації, що свідчить про необґрунтованість даної вимоги Замовника.
Встановлення даного кваліфікаційного критерію є дискримінаційним, порушує основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та звужує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки площа інвентаризації у розмірі 4,5 тис.га для аналогічного договору є досить значною при цьому жодним чином не впливає на аналогічність робіт та не підтверджує спроможність або відсутність можливості виконання аналогічних послуг згідно предмету закупівлі.
Згідно вище переліченого просимо прийняти до уваги дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Розгорнути
Згорнути
При цьому під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт з інвентаризації земель.
Зазначаємо, що встановлення вимоги, щодо наявності аналогічного договору (договорів) на загальну площу не менш ніж 4,5 тис.га. є дискримінаційною, оскільки: згідно п. 14 Технічного завдання Додаток № 2 до тендерної документації Замовник визначає конкретні нормативно правові акти якими має керуватися Учасник при виконання робіт та нормативи яким має відповідати кінцевий результат надання послуг, а саме: «за результатами надання послуг з проведення державної інвентаризації земель, відповідно до Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, виконавцем розробляються відповідно до статті 57 Закону України «Про землеустрій» технічні документації, які погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України.»
Звертаємо увагу, що Закон України «Про землеустрій», а саме ст. 57 та Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України передбачає такий вид документації як «Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель» при цьому жоден із даних спеціальних нормативно – правових актів не визначає різновидів робіт із інвентаризації за площею, відповідно склад технічної документації, специфіка виконання робіт та етапи виконання робіт з інвентаризації жодним чином не залежать від площі об’єкту інвентаризації, що свідчить про необґрунтованість даної вимоги Замовника.
Встановлення даного кваліфікаційного критерію є дискримінаційним, порушує основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та звужує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки площа інвентаризації у розмірі 4,5 тис.га для аналогічного договору є досить значною при цьому жодним чином не впливає на аналогічність робіт та не підтверджує спроможність або відсутність можливості виконання аналогічних послуг згідно предмету закупівлі.
Згідно вище переліченого просимо прийняти до уваги дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2020 20:03
Тендерним комітетом було розглянуто Ваше зауваження. Замовник вважає внесення зміни до Тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу, неможливим відповідно до наступного.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи великий обсяг надання послуг (інвентаризація земель на площі 50000 га), Замовник - Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, з метою виконання заходів Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки, вимагає у виконавців наявність саме досвіду надання послуг в обсягах приблизних до визначених Регіональною програмою розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки та зазначених у тендерній документації, оскільки є відповідальним за виконанням заходів Регіональної програми. Наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах встановлених Замовником у тендерній документації є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки. Слід зазначити, що вимагається підтвердження досвіду надання послуг в обсязі лише 9 (дев’яти) відсотків від загальних обсягів встановлених закупівлею.
Також Тендерний комітет розглянув аналогічні публічні закупівлі щодо Проведення робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області у 2017 році за № UA-2017-09-09-000064-c, оголошену Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації, де згідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону встановлена «Довідка Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (в га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2015-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного за кожний рік), що вказані в довідці. За 2015-2017 роки учасник повинен виконати робіт по інвентаризації земель на площі не менше 4,5 тис.га. Відповідно до п3.1. технічного завдання якого, орієнтовна площа інвентаризації земель лісогосподарського призначення складала – 116 497,4 га. Одночасно звертаємо увагу, що на вищезазначену публічну закупівлю будь-яких звернень, вимог або скарг з боку потенційних учасників не надходило.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджує наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах зазначених у тендерній документації та є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки.
Враховуючи наведене, Замовник відмовляє у внесенні змін до тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи великий обсяг надання послуг (інвентаризація земель на площі 50000 га), Замовник - Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, з метою виконання заходів Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки, вимагає у виконавців наявність саме досвіду надання послуг в обсягах приблизних до визначених Регіональною програмою розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки та зазначених у тендерній документації, оскільки є відповідальним за виконанням заходів Регіональної програми. Наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах встановлених Замовником у тендерній документації є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки. Слід зазначити, що вимагається підтвердження досвіду надання послуг в обсязі лише 9 (дев’яти) відсотків від загальних обсягів встановлених закупівлею.
Також Тендерний комітет розглянув аналогічні публічні закупівлі щодо Проведення робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області у 2017 році за № UA-2017-09-09-000064-c, оголошену Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації, де згідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону встановлена «Довідка Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (в га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2015-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного за кожний рік), що вказані в довідці. За 2015-2017 роки учасник повинен виконати робіт по інвентаризації земель на площі не менше 4,5 тис.га. Відповідно до п3.1. технічного завдання якого, орієнтовна площа інвентаризації земель лісогосподарського призначення складала – 116 497,4 га. Одночасно звертаємо увагу, що на вищезазначену публічну закупівлю будь-яких звернень, вимог або скарг з боку потенційних учасників не надходило.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджує наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах зазначених у тендерній документації та є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки.
Враховуючи наведене, Замовник відмовляє у внесенні змін до тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 39765871 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна , Буд. 83 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 квітня 2020 12:48 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
06 квітня 2020 12:48
|
Повідомлення про відміну |