Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
1 452 050,00 UAH
UA-2020-01-29-002164-c 0c8213679aa84b4daf6fbc771fc1ac27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Печериця

+380617573299 vasrvo@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42031633
Місцезнаходження: 71601, Україна , Запорізька обл., Василівський р-н, м. Василівка, бульвар Центральний, буд. 6 А
Контактна особа: Наталя Миколаївна Печериця
+380617573299
vasrvo@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 23:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:30
Очікувана вартість: 1 452 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 452,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257 тонни
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71601, Україна, Запорізька область, Василівський р-н, за адресою підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 23:22
Тендерна документація вугілля_2020_Василівка_зміни.pdf
12 лютого 2020 23:22
Перелік змін_вугілля.pdf
12 лютого 2020 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 23:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 23:22
Тендерна документація вугілля_2020_Василівка_зміни.pdf
29 січня 2020 23:24
Тендерна документація вугілля_2020.pdf
12 лютого 2020 23:22
Перелік змін_вугілля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірні вимоги тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2020 11:12
Дата відповіді: 05 лютого 2020 20:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до відкритого Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (підстава згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону) замовник може самостійно перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Посилання на розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Тому вимога довідки ( п.5.2 стр 15 тендерної док-ції) є неправомірною. Також є неправомірною вимога п.3 Додатка 2 тендерної документації, стр. 29) о наявності досвіду виконання не менш 3 (трьох) аналогічних договорів. Ця вимога є дискримінаційною, так як обмежує права учасників, у яких є досвід виконання 1 або 2 договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По вашому питанню повідомляємо. Щодо вимоги документації до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Документація містить положення, що Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Додаток 3 Документації також передбачає – Примітку - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, вимога щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є формальною, а положення Документації розглядаються комплексно, а не частково. Таким чином, зазначена вимога: - не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»; - ніяким чином не впливає на хід та/або результат процедури; - права жодного з учасників не порушені. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. Зокрема щодо аналогічного питання є відповідне рішення Органу Оскарження, а саме: рішення від 23.07.2019 № 9920.pdf. Також вами не доведено, чим саме ця вимога унеможливлює вашу участь у закупівлі, або дискриміную в порівнянні з іншими учасниками
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 січня 2020 11:27
Дата відповіді: 05 лютого 2020 20:21
Зазначена у тендерній документації марка вугілля, а саме вугілля кам’яне марки ДГ(13-70)не відповідає вимогам зазначеного ДСТУ 7146-2010, адже такої марки просто не існує, а це є дискримінацією. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Також повідомляємо, що якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля повинні відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 Стандарту. Так, згідно вищевказаної таблиці розмір кусків вугілля марки ДГ, згідно з ГОСТ 19242 має бути 13-100 мм, 50-100 мм, 25-50 мм, 13-25 мм, 25-100 мм, 13-50 мм, 13-25 мм, 25-200 мм, а вугілля марки Д має бути 13-100 мм та 25-200 мм. Виходячи з вищенаведеного, вугілля кам’яне марки ДГ з розміром кусків 13-70 мм для побутових потреб не передбачене. Тендерний комітет зобов’язаний внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства України. Просимо надати роз’яснення з цього питання та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що розмір кусків (фракцій) вугілля ДГ (13-70) визначений відповідно потреб замовника торгів. Отже, розмір кусків (фракцій) вугілля не може мати «еквіваленту», не є дискримінаційним, воно потрібне Замовнику саме в розмірах, визначених Документацією.
Відповідно до ГОСТу 19242-73: Допускаются «классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также класс 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.(мовою оригіналу)».
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-70) проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у Документації ту марку вугілля, яка забезпечить якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення процедури відкритих торгів Пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-002164-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПВКМП "АГРО", Код ЄДРПОУ:13995763
Дата подання: 03 лютого 2020 11:44
Дискримінаційні вимоги
Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до відкритого Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією
правопорушення (підстава згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону)
замовник може самостійно перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Посилання на розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
Тому вимога довідки ( п.5.2 стр 15 тендерної док-ції) є неправомірною.
Також є неправомірною вимога п.3 Додатка 2 тендерної документації, стр. 29) о наявності досвіду виконання не менш 3 (трьох) аналогічних договорів. Ця вимога є дискримінаційною, так як обмежує права учасників, у яких є досвід виконання 1 або 2 договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 17:46
Доброго дня. По вашому питанню повідомляємо. Щодо вимоги документації до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Документація містить положення, що Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Додаток 3 Документації також передбачає – Примітку - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, вимога щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є формальною, а положення Документації розглядаються комплексно, а не частково. Таким чином, зазначена вимога: - не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»; - ніяким чином не впливає на хід та/або результат процедури; - права жодного з учасників не порушені. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. Зокрема щодо аналогічного питання є відповідне рішення Органу Оскарження, а саме: рішення від 23.07.2019 № 9920.pdf. Також вами не доведено, чим саме ця вимога унеможливлює вашу участь у закупівлі, або дискриміную в порівнянні з іншими учасниками
Номер вимоги: UA-2020-01-29-002164-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПВКМП "АГРО", Код ЄДРПОУ:13995763
Дата подання: 03 лютого 2020 11:46
Дискримінаційна вимога
Зазначена у тендерній документації марка вугілля, а саме вугілля кам’яне марки ДГ(13-70)не відповідає вимогам зазначеного ДСТУ 7146-2010, адже такої марки просто не існує, а це є дискримінацією. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Також повідомляємо, що якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля повинні відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 Стандарту. Так, згідно вищевказаної таблиці розмір кусків вугілля марки ДГ, згідно з ГОСТ 19242 має бути 13-100 мм, 50-100 мм, 25-50 мм, 13-25 мм, 25-100 мм, 13-50 мм, 13-25 мм, 25-200 мм, а вугілля марки Д має бути 13-100 мм та 25-200 мм. Виходячи з вищенаведеного, вугілля кам’яне марки ДГ з розміром кусків 13-70 мм для побутових потреб не передбачене. Тендерний комітет зобов’язаний внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства України. Просимо внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 17:46
Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що розмір кусків (фракцій) вугілля ДГ (13-70) визначений відповідно потреб замовника торгів. Отже, розмір кусків (фракцій) вугілля не може мати «еквіваленту», не є дискримінаційним, воно потрібне Замовнику саме в розмірах, визначених Документацією.
Відповідно до ГОСТу 19242-73: Допускаются «классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также класс 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.(мовою оригіналу)».
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-70) проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у Документації ту марку вугілля, яка забезпечить якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення процедури відкритих торгів Пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-002164-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 08 лютого 2020 20:04
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Комунальною установою «Сервісний центр закладів освіти» Василівської районної ради Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі вугілля кам’яного за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-01-29-002164-c). Ознайомившись з тендерною документацією щодо цієї закупівлі, затверженою рішенням уповноваженої особи від 29.01.2020р.(далі-Документація), вважаемо,що Замовником встановлені незаконні вимоги та вимоги, що обмежують конкуренцію і дискримінують учасников, зокрема ТОВ"ТВК" Вугілля Дон Прайм"
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби в закупівлі
Дата: 11 лютого 2020 14:18
рішення від 12.02.2020 № 2698.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 19:08

Документи подані скаржником

08 лютого 2020 20:03
Лист тавр альянс.pdf
08 лютого 2020 20:03
платежка Васильевка.PDF

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2020 19:08
рішення від 12.02.2020 № 2698.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПІК-Інвест 1 449 998,00
UAH з ПДВ
1 449 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 1 452 000,00
UAH з ПДВ
1 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 10:20
Довідка п.2ч.1 ст.17 ЗУ
27 лютого 2020 10:20
довідка з ДФС
27 лютого 2020 10:20
довідка з МВС
27 лютого 2020 10:20
пропозиція переможця
27 лютого 2020 10:20
реєстр переможця
19 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:34
Гарантія.7z
19 лютого 2020 15:34
Технічна частина.pdf
19 лютого 2020 15:34
Комерційна частина (2).pdf
19 лютого 2020 15:34
Комерційна частина (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПІК-Інвест

ПП ЕНЕРГОАВЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПІК-Інвест
#38329477
Переможець 1 449 998,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 19:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 19:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПІК-Інвест
#38329477
1 449 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:14
ДУ № 4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:16
ДУ № 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:11
ДУ_№_1_до_договору_№_58_вiд_12.03.2020.pdf зміни до договору
14 березня 2020 00:10
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 23:48
Договiр_№_58_вiд_12.03.2020.pdf укладений
13 березня 2020 23:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 58
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: № 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на строк до 31.03.2021 року - достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, видатків, затверджених на цю мету в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 241 385,17
UAH