Матеріали для виготовлення дорожніх знаків і вказівників (плівки та маски для дорожніх знаків)
Materials for the production of road signs and signs (films and masks for road signs)
Очікувана вартість
7 014 275,00 UAH
UA-2020-01-29-002159-a 7c846cfb34634c1e9f3619304469ac8f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 12:52
Очікувана вартість: 7 014 275,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210 428,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 214,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %
Publication date: 29 січня 2020 16:00
Enquiries until: 25 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 7 014 275 UAH including VAT
Minimal lowering step: 105 214 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 210 428,25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13284.77 метри квадратні
Матеріали для виготовлення дорожніх знаків і вказівників (плівки та маски для дорожніх знаків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, Київська область, Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Materials for the production of road signs and signs (films and masks for road signs)
CPV: 34920000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 лютого 2020 10:54
ТД у вигляді закреслених даних.docx
27 лютого 2020 10:54
Зміни ТД учасникам.docx
27 лютого 2020 10:54
ТД зміни.docx
29 січня 2020 16:03
Електронний цифровий підпис
27 лютого 2020 10:54
ТД у вигляді закреслених даних.docx
27 лютого 2020 10:54
Зміни ТД учасникам.docx
27 лютого 2020 10:54
ТД зміни.docx
29 січня 2020 16:00
ТД.docx
29 січня 2020 16:03
Електронний цифровий підпис

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-002159-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна", Код ЄДРПОУ:24587464
Дата подання: 24 березня 2020 13:46
Нн відповідність підписів
Просимо пояснити чому в доданих документах ТОВ «Торговий дім «ПРИЗМА» містяться документи з явними ознаками підробки документів (різні підписи посадової особи саме замовника закупівлі), див. Додаток 1.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

24 березня 2020 13:46
Додаток 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000042 ● f4d6f874dab14d55a221f2ee274fcfe1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-21 11:42:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.04.2020 № 62
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2020 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-01-29-002159-a 29.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2020-05-13 10:11:08

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"", 32955518, Україна, Київ, Чистяківська, 19-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Матеріали для виготовлення дорожніх знаків і вказівників (плівки та маски для дорожніх знаків), 7014275UAH, 34920000-2, ДК021, 13284.77, метри квадратні
  3. Інформація про оприлюднення: 7c846cfb34634c1e9f3619304469ac8f, 2020-01-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року) (далі – Закон № 922-VІІI, у редакції від 01.12.2019 року), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 27.02.2020 № 134 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРИЗМА», ТОВ «Пластікс-Україна» (далі – Переможець), ТОВ «ЕМ ДІ ЕЙЧ», протоколи засідання тендерного комітету, договір від 09.04.2020 № 280/20, додаткову угоду від 09.04.2020 № 1. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель, встановлено, що Переможцем торгів порушено строки надання документів для підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», чим не дотримано вимоги Додатку № 6 ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо ним не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року - відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель, встановлено, що у складі пропозиції учасника ТОВ «ЕМ ДІ ЕЙЧ» міститься сертифікат відповідності на плівку світлоповертаючу кольорову, виданий ТОВ «ДСТРЕЙД», чим не підтверджено наявність у учасника ТОВ «ЕМ ДІ ЕЙЧ» вищевказаного сертифіката та не дотримано вимоги Додатку № 4 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договорів та відповідності їх умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону № 922-VІІI, у редакції від 01.12.2019 року, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2020
UA-2020-01-29-002159-a7c846cfb34634c1e9f3619304469ac8f
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРИЗМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕМ ДІ ЕЙЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 березня 2020 17:55
Банківська гарантія.rar
04 березня 2020 17:55
Технічний опис.pdf
04 березня 2020 17:55
Кваліфікаційні вимоги.pdf
04 березня 2020 17:55
Відповідність вимогам.pdf

Документи

06 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 квітня 2020 10:43
Тендерна Пропозиція.pdf
02 квітня 2020 17:43
Довідка ДФС-1.pdf
31 березня 2020 20:37
GuaranteeKredobankNo.200331_023.PDF
31 березня 2020 20:37
Тендерна пропозиція+Ст17.pdf
31 березня 2020 20:37
МВС.pdf
31 березня 2020 20:37
Довідка ДФС (2).pdf
31 березня 2020 20:37
Довідка ДФС (1).pdf
30 березня 2020 14:31
Акт приймання.pdf
05 березня 2020 16:38
GuaranteeKredobankNo.200228_014.7z
05 березня 2020 16:38
ETA eng.pdf
05 березня 2020 16:38
Установчі Документи.pdf
05 березня 2020 16:38
Тендерна Документація.pdf
05 березня 2020 16:38
ЕТА укр.pdf
05 березня 2020 16:38
Договір Харків Сигнал.pdf
05 березня 2020 16:38
Договір ВАМ БУД.pdf

Документи

06 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2020 19:25
Банківська гарантія.rar
05 березня 2020 19:18
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 19:18
Кваліфікаційні вимоги.pdf
05 березня 2020 19:18
Відповідність вимогам.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна" 3 427 000,00
UAH з ПДВ
3 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРИЗМА" 6 495 216,00
UAH з ПДВ
6 495 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕМ ДІ ЕЙЧ 6 795 000,00
UAH з ПДВ
6 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 10:43
Тендерна Пропозиція.pdf
02 квітня 2020 17:43
Довідка ДФС-1.pdf
31 березня 2020 20:37
GuaranteeKredobankNo.200331_023.PDF
31 березня 2020 20:37
Тендерна пропозиція+Ст17.pdf
31 березня 2020 20:37
МВС.pdf
31 березня 2020 20:37
Довідка ДФС (2).pdf
31 березня 2020 20:37
Довідка ДФС (1).pdf
30 березня 2020 14:31
Акт приймання.pdf
05 березня 2020 16:38
GuaranteeKredobankNo.200228_014.7z
05 березня 2020 16:38
ETA eng.pdf
05 березня 2020 16:38
Установчі Документи.pdf
05 березня 2020 16:38
Тендерна Документація.pdf
05 березня 2020 16:38
ЕТА укр.pdf
05 березня 2020 16:38
Договір Харків Сигнал.pdf
05 березня 2020 16:38
Договір ВАМ БУД.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:55
Банківська гарантія.rar
04 березня 2020 17:55
Технічний опис.pdf
04 березня 2020 17:55
Кваліфікаційні вимоги.pdf
04 березня 2020 17:55
Відповідність вимогам.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 19:25
Банківська гарантія.rar
05 березня 2020 19:18
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 19:18
Кваліфікаційні вимоги.pdf
05 березня 2020 19:18
Відповідність вимогам.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна"
#24587464
Переможець 3 427 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна"
#24587464
3 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 квітня 2020 15:55
Договір.pdf укладений
09 квітня 2020 15:55
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2020 15:59
додаткова зменшення ціни.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 280/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку