Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 « Комп’ютерне обладнання» (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-01-29-002124-b 0e4486aa9e534fcf9b028c40de335323
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Алекcєєва

+380993148434 rabotador@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:11
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


згідно ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:28
Додаток_3.doc
29 січня 2020 13:28
Додаток_5.doc
29 січня 2020 13:28
Додаток_2.doc
29 січня 2020 13:28
Додаток_4.doc
29 січня 2020 13:28
Додаток_1 .doc
29 січня 2020 13:28
ТД.png
29 січня 2020 13:28
Оголошення.png
29 січня 2020 13:28
ТД.doc
29 січня 2020 13:28
Додаток_7.doc
29 січня 2020 13:28
Додаток_6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 29 січня 2020 14:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ISO
Дата подання: 29 січня 2020 15:40
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2004 стосуються безпосередньо процесу виробництва товарів (!), а не технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі, на вимогу підтвердження яких він зазначений у відповідній частині Вашої тендерної документації. Наголошуємо також, що згідно ч. 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв'язку з чим, вимога щодо надання копій сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004 не може бути зарахована і як кваліфікаційний критерій. Зважаючи на практику АМКУ (зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року), просимо Вас обґрунтувати необхідність надання копій сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004 (вимога щодо надання яких міститься у Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Документація
Дата подання: 29 січня 2020 15:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Додаток 2
Дата подання: 29 січня 2020 16:00
Шановний Замовник. 1) В Технічних вимогах в Додатку 2 вказано встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленої неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (DOEM) (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК? 2) Вказані вимоги до накопичувача: " SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм". SSD 256Gb накопичувачів, які повністю задовольняють даній вимозі існує дуже обмежена кількість, що суттєво звужує економічну конкуренцію, конкуренцію серед виробників і звужує коло потенційних учасників. Чи буде задовольняти вимогам до SSD пропозиція накопичувача з об'ємом 240GB?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Документація
Дата подання: 29 січня 2020 16:09
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь відсутня
Щодо підпису
Дата подання: 29 січня 2020 17:00
В тендерній документації вказано, що усі сторінки Тендерної пропозиції Учасника повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Якще тендерна пропозиція буде підписана Кваліфікованим електронним підпис , то чи буде порушення відсутність власноручного підпису уповноваженої посадової особи на усіх сторінках?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 09:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
інсталяції та пуску обладнання
Дата подання: 30 січня 2020 11:39
В проекті договору вказано 5.7. Проведення доставки на адресу Замовника, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Постачальника? Чи будут обладнані місця розетками?
Відповідь відсутня
п 5.5. Договору
Дата подання: 30 січня 2020 11:43
В договоры вказано 5.5. Приймання-здача проводиться згідно з товарно-супровідними документами: накладною, товарно - транспортною накладною на складі Замовника у присутності представників Постачальника та Замовника. Чи обовязкова присутнысть постачальника?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 січня 2020 17:46
Протокол відміни торгів.PDF
Виконано
Дата відміни: 30 січня 2020 18:11
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
30 січня 2020 18:11
Електронний підпис
30 січня 2020 18:10
Протокол відміни торгів.PDF