Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи водопостачання з встановленням підвищувальної насосної станції по вул. Олімпійській, 221-А в Лівобережному районі м.Маріуполя для нормалізації водопостачання
Очікувана вартість
3 964 540,00 UAH
UA-2020-01-29-002087-a 276c21c263ca4c569c9d2bd4ebee4abf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Вебсайт: http://www.mvk.org.ua
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 15:55
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 15:55
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:50
Очікувана вартість: 3 964 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи водопостачання з встановленням підвищувальної насосної станції по вул. Олімпійській, 221-А в Лівобережному районі м.Маріуполя для нормалізації водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Олімпійська, 221-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 лютого 2020 14:51
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:19
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, в п. 3 Додатку 5 до тендерної документації вказано, що при складанні кошторису середньомісячна заробітна плата не повинна перевищувати 8500 грн. (Рішення Маріупольської міської ради № 7/38-3482 від 26.12.2018), Середньомісячна норма часу-166,08 люд / год. Але у зв’язку з оприлюдненими на сайті www.ukrstat.gov.ua середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2019 р., яка складає 9356 грн., та даними щодо прогнозного індексу споживчих цін на 2020 р., який згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 883) становить 106,4 %, розмір кошторисної заробітної плати, що має застосовуватись замовником при визначенні вартості робіт в 2020 році, має бути не нижчим ніж 9954,78 грн. Відповідно до стандартів з ціноутворення замовник самостійно повинен визначати рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості робіт, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Також в п. 1.8 Додатку 5 до тендерної документації (Додаток № 1-18 до технічного завдання) зазначено перелік матеріалів Замовника, але в п. 3 вказано, що матеріали для реконструкції, які застосовується підрядною організацією, повинні мати сертифікат якості (якщо він передбачається виробником матеріалу) або інший документ, що підтверджує якість та/або відповідність чинному законодавству України. Підкажіть, дійсно матеріали необхідні для виконання робіт будуть надаватися Замовником, та чи входить вартість придбання цих матеріалів в очікувану вартість закупівлі, і як буде проводитися оплата?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідь на ваш запит інформуємо про наступне: 1.Проектно-кошторисна документація на об’єкт «Реконструкція системи водопостачання з встановленням підвищувальної насосної станції по вул. Олімпійській, 221-А в Лівобережному районі м.Маріуполя для нормалізації водопостачання» була розроблена в 2018-2019 р.р. На момент надання кошторисної документації в Державне Підприємство «Укрдержбудекспертиза» середньомісячна заробітна плата складала 8500грн. Було одержано експертний звіт із зазначенням вартості реконструкції об’єкту, яка розрахована з урахуванням заробітної плати в розмірі 8500 грн та середньомісячної норми часу 166,08. Ці дані вартості реконструкції були внесені в «Програму соціального розвитку міста Маріуполя» для отримання фінансування з міського бюджету. Бюджетні кошти з міського бюджету були виділені в межах цієї суми. Маріупольська філія державної казначейської служби України при реєстрації укладеного між КП «МВУ ВКГ» та підрядною організацією договору перевіряє дотримання договірної ціни, складеної Підрядником, параметрам початкових даних проектування.
2.В додатку №5 тендерної документації (в додатку №18 до технічного завдання) зазначені матеріали Замовника, а інші матеріали постачаються Виконавцем робіт.
3.Тільки ті матеріали, які зазначені в додатку №18 до технічного завдання, надає Замовник. В очікувану вартість реконструкції вартість матеріалів Замовника не входить. Дякуємо за запитання
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 лютого 2020 17:03
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:31
Доброго дня! Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії дипломів, свідоцтв про навчання, копії трудових книжок, копії трудових договорів), а додатком № 1 до тендерної документації вимагається надання документів, що підтверджує освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію). Які саме документи потрібно надати? Просимо привезти ці пункти тендерної документації до взаємовідповідності. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесені зміни до Додатку 1 Тендерної документації. Дякуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 3 743 526,43
UAH з ПДВ
3 743 526,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОБІЛД" 3 960 675,44
UAH з ПДВ
3 960 675,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 3 964 540,00
UAH з ПДВ
3 964 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 15:03
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:02
Кошторис (328-338).PDF
17 лютого 2020 14:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:29
Кошторис (165-327).pdf
17 лютого 2020 14:29
Кошторис (1-164).pdf
17 лютого 2020 14:29
Технічне завдання.PDF
17 лютого 2020 14:29
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 14:29
Пропозиція.PDF
17 лютого 2020 14:29
Заява-пропозиція.PDF
17 лютого 2020 14:29
Статут.PDF
17 лютого 2020 14:29
Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 14:29
Повноваження.pdf
17 лютого 2020 14:29
Дозвіл.PDF
17 лютого 2020 14:29
Захист довкілля.PDF
17 лютого 2020 14:29
Відкритий рахунок.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 12:22
довiдка налогова.pdf
26 лютого 2020 18:08
Довідка НАЗК.pdf
26 лютого 2020 18:08
довiдка МВС Романюк С.I..pdf
26 лютого 2020 18:08
2.форма 8.pdf
26 лютого 2020 18:08
0Заява пропозицiя.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.7 Витяг пдв.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.6. Виписка з держстату.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.5 Довiдка OTPбанк.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.4 довкiлля довiдка.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.2.4 декларацiя к2.1.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.2.3 декларацiя к1.1.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.2.2 дозвiл.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.2.1 лiцензiя.pdf
15 лютого 2020 19:25
4.1 СТАТУТ модельний.pdf
15 лютого 2020 19:25
2.форма 8.pdf
15 лютого 2020 19:25
1.3довiдка+додатки.pdf
15 лютого 2020 19:25
1.2 працiвники +додаток.pdf
15 лютого 2020 19:25
1.1 Оборуд..pdf
15 лютого 2020 19:25
0Заява пропозицiя.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 19:07
Електронний підпис
14 лютого 2020 19:05
Протокол002.jpg
12 лютого 2020 20:28
Електронний підпис
12 лютого 2020 20:26
ОПР_АР_Таб_2019.pdf
12 лютого 2020 20:26
ЛАНШАФТ_ОПИС.pdf
12 лютого 2020 20:26
ЛАНШАФТ ВЫПИСКА.pdf
12 лютого 2020 20:26
ЛАНДШАФТ УСТАВ.pdf
12 лютого 2020 20:26
Довідка субпідряд.pdf
12 лютого 2020 20:26
Декларация МТБ.pdf
12 лютого 2020 20:26
Гарантійний лист3.pdf
12 лютого 2020 20:26
Гарантійний лист2.pdf
12 лютого 2020 20:26
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ "ПРОБІЛД"

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 3 743 526,43
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:32
ТОВ "ПРОБІЛД"
#40384982
Переможець 3 960 675,44
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОБІЛД"
#40384982
3 960 675,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:02
Звіт про виконання договору укладений
05 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:24
Дод.угода _3 Олімпійська.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:06
доп.угода 2.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 15:26
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:19
додатки договору 268 Олимпийская.PDF укладений
11 березня 2020 14:16
Підписаний договор укладений
11 березня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 268
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 640 648,65
UAH (в тому числі ПДВ 273 441,44 UAH)