Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи водопостачання з встановленням підвищувальної насосної станції по вул. Олімпійській, 221-А в Лівобережному районі м.Маріуполя для нормалізації водопостачання
Очікувана вартість
3 964 540,00 UAH
UA-2020-01-29-002087-a ● 276c21c263ca4c569c9d2bd4ebee4abf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Вебсайт: | http://www.mvk.org.ua |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 15:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 15:55 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 3 964 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи водопостачання з встановленням підвищувальної насосної станції по вул. Олімпійській, 221-А в Лівобережному районі м.Маріуполя для нормалізації водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Олімпійська, 221-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 14:29 |
Протокол 45.pdf | |
07 лютого 2020 14:29 |
додаток 1 перелік документів_ які вимагаються для пітвердження відповідності пропозиції.docx | |
29 січня 2020 15:51 |
додаток 1-18 до тех. задание олимпийская.xls | |
29 січня 2020 15:51 |
Додаток 5_тех.задание олимпийская.docx | |
29 січня 2020 15:51 |
Додаток 4_проект договору олимпийська.odt | |
29 січня 2020 15:51 |
додаток 3 критерії та методика оцінки пропозиції.docx | |
29 січня 2020 15:51 |
додаток 2 форма пропозиції на тендер.docx | |
29 січня 2020 15:51 |
тендерная документация олимпийская.docx |
07 лютого 2020 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2020 14:29 |
Протокол 45.pdf
|
|||
07 лютого 2020 14:29 |
додаток 1 перелік документів_ які вимагаються для пітвердження відповідності пропозиції.docx
|
|||
29 січня 2020 15:51 |
додаток 1-18 до тех. задание олимпийская.xls
|
|||
29 січня 2020 15:51 |
Додаток 5_тех.задание олимпийская.docx
|
|||
29 січня 2020 15:51 |
Додаток 4_проект договору олимпийська.odt
|
|||
29 січня 2020 15:51 |
додаток 3 критерії та методика оцінки пропозиції.docx
|
|||
29 січня 2020 15:51 |
додаток 2 форма пропозиції на тендер.docx
|
|||
29 січня 2020 15:51 |
тендерная документация олимпийская.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 03 лютого 2020 14:51
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:19
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, в п. 3 Додатку 5 до тендерної документації вказано, що при складанні кошторису середньомісячна заробітна плата не повинна перевищувати 8500 грн. (Рішення Маріупольської міської ради № 7/38-3482 від 26.12.2018), Середньомісячна норма часу-166,08 люд / год. Але у зв’язку з оприлюдненими на сайті www.ukrstat.gov.ua середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2019 р., яка складає 9356 грн., та даними щодо прогнозного індексу споживчих цін на 2020 р., який згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 883) становить 106,4 %, розмір кошторисної заробітної плати, що має застосовуватись замовником при визначенні вартості робіт в 2020 році, має бути не нижчим ніж 9954,78 грн. Відповідно до стандартів з ціноутворення замовник самостійно повинен визначати рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості робіт, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Також в п. 1.8 Додатку 5 до тендерної документації (Додаток № 1-18 до технічного завдання) зазначено перелік матеріалів Замовника, але в п. 3 вказано, що матеріали для реконструкції, які застосовується підрядною організацією, повинні мати сертифікат якості (якщо він передбачається виробником матеріалу) або інший документ, що підтверджує якість та/або відповідність чинному законодавству України. Підкажіть, дійсно матеріали необхідні для виконання робіт будуть надаватися Замовником, та чи входить вартість придбання цих матеріалів в очікувану вартість закупівлі, і як буде проводитися оплата?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідь на ваш запит інформуємо про наступне: 1.Проектно-кошторисна документація на об’єкт «Реконструкція системи водопостачання з встановленням підвищувальної насосної станції по вул. Олімпійській, 221-А в Лівобережному районі м.Маріуполя для нормалізації водопостачання» була розроблена в 2018-2019 р.р. На момент надання кошторисної документації в Державне Підприємство «Укрдержбудекспертиза» середньомісячна заробітна плата складала 8500грн. Було одержано експертний звіт із зазначенням вартості реконструкції об’єкту, яка розрахована з урахуванням заробітної плати в розмірі 8500 грн та середньомісячної норми часу 166,08. Ці дані вартості реконструкції були внесені в «Програму соціального розвитку міста Маріуполя» для отримання фінансування з міського бюджету. Бюджетні кошти з міського бюджету були виділені в межах цієї суми. Маріупольська філія державної казначейської служби України при реєстрації укладеного між КП «МВУ ВКГ» та підрядною організацією договору перевіряє дотримання договірної ціни, складеної Підрядником, параметрам початкових даних проектування.
2.В додатку №5 тендерної документації (в додатку №18 до технічного завдання) зазначені матеріали Замовника, а інші матеріали постачаються Виконавцем робіт.
3.Тільки ті матеріали, які зазначені в додатку №18 до технічного завдання, надає Замовник. В очікувану вартість реконструкції вартість матеріалів Замовника не входить. Дякуємо за запитання
2.В додатку №5 тендерної документації (в додатку №18 до технічного завдання) зазначені матеріали Замовника, а інші матеріали постачаються Виконавцем робіт.
3.Тільки ті матеріали, які зазначені в додатку №18 до технічного завдання, надає Замовник. В очікувану вартість реконструкції вартість матеріалів Замовника не входить. Дякуємо за запитання
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 лютого 2020 17:03
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:31
Доброго дня! Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії дипломів, свідоцтв про навчання, копії трудових книжок, копії трудових договорів), а додатком № 1 до тендерної документації вимагається надання документів, що підтверджує освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію). Які саме документи потрібно надати? Просимо привезти ці пункти тендерної документації до взаємовідповідності. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесені зміни до Додатку 1 Тендерної документації. Дякуємо
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
3 743 526,43
UAH з ПДВ
|
3 743 526,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОБІЛД" |
3 960 675,44
UAH з ПДВ
|
3 960 675,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАНДШАФТ" |
3 964 540,00
UAH з ПДВ
|
3 964 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Відхилено |
3 743 526,43
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:32
|
ТОВ "ПРОБІЛД" #40384982 |
Переможець |
3 960 675,44
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 16:02
|
Звіт про виконання договору | укладений |
05 січня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:24
|
Дод.угода _3 Олімпійська.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 16:06
|
доп.угода 2.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 15:26
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 14:19
|
додатки договору 268 Олимпийская.PDF | укладений |
11 березня 2020 14:16
|
Підписаний договор | укладений |
11 березня 2020 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |