Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: 266+300 - км 276-600
Major overhaul of the M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta highway on the section: 266 + 300 - km 276-600
Очікувана вартість
481 664 172,00 UAH
UA-2020-01-29-002081-c d468fec833a2470ea156e7f3b3141638
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Полякова

+380966070662 tender@sad-zp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50,
Контактна особа: Катерина Полякова
+380966070662
tender@sad-zp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast
National ID: 25891336
Contact point: Polyakova Katerina
+380966070662
tender@sad-zp.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 22:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 22:30
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:20
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:20
Очікувана вартість: 481 664 172,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 408 320,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 408 320,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 29 січня 2020 21:25
Enquiries until: 18 лютого 2020 22:30
Complaints submission until: до 24 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 лютого 2020 22:30
Planned auction date: 10 березня 2020 12:20

Information

Estimated total value: 481 664 172 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 408 321 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 408 320,86 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: 266+300 - км 276-600
Major overhaul of the M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta highway on the section: 266 + 300 - km 276-600
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: 266+300 - км 276-600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Строительство, укладка фундаментов и дорожного и уличного покрытия
Індекс автомобільних доріг: M-18 — Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта

Major overhaul of the M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta highway on the section: 266 + 300 - km 276-600
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 15.2. Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. Аванс 365 Календарні 30
Виконання робіт 15.3. Замовник здійснює поетапні проміжні платежі в міру виконання робіт після підписання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3)», складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та підписаних уповноваженими представниками сторін. Поетапні проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше 70 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:14
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 22:03
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2020 16:13
Нова Редакція ТД М-18 266+300-276+600.docx
29 січня 2020 21:34
ТД М18 кап ремонт 266+300-276+600_1580317281.docx
29 січня 2020 21:29
ТД М18 кап ремонт 266+300-276+600_1580317281.docx
21 лютого 2020 16:13
Нова Редакція Проекту договору М18 266+300-276+600.doc
29 січня 2020 21:31
Проект договору кап рем М18266+300-276+600.doc
21 лютого 2020 16:13
Прелік змін до Проекту договору.docx
21 лютого 2020 16:13
Прелік змін до ТД 21.02.2020 266+.docx
29 січня 2020 22:02
Кап. ремонт авт. дор. М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта, км 266+300 - км 276+600.part6.rar
29 січня 2020 22:01
Кап. ремонт авт. дор. М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта, км 266+300 - км 276+600.part5.rar
29 січня 2020 22:00
Кап. ремонт авт. дор. М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта, км 266+300 - км 276+600.part4.rar
29 січня 2020 22:00
Кап. ремонт авт. дор. М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта, км 266+300 - км 276+600.part3.rar
29 січня 2020 21:59
Кап. ремонт авт. дор. М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта, км 266+300 - км 276+600.part2.rar
29 січня 2020 21:58
Кап. ремонт авт. дор. М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта, км 266+300 - км 276+600.part1.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов ТД
Дата подання: 17 лютого 2020 11:03
Дата відповіді: 20 лютого 2020 09:09
За умовами ТД, учасник повинен надати: «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі;» Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 29.01.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 07.02.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації. Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 1 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг Замовником було встановлено що, Учасник повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 1.6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору.
Для підтвердження інформації в цій довідці Учасник повинен надати:
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.
Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності, дисциплінованості, та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. В свою чергу це сприяє захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов'язань учасником перед Замовником.
Саме ця вимога дає можливість зрозуміти Замовнику, що у разі якісного і сумлінного виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі Замовника, і означає, що цей підрядник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання в повному обсязі.
Замовник зазначає, що його рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000017 ● 9c8cf1c4a1dd43c699ea3fad720f76d2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 12:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.04.2020 № 47

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.04.2020 №47

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-01-29-002081-c, Служба автомобільних доріг у Запорізькій області, код ДК 021:2015: 45233000-9 — Строительство, укладка фундаментов и дорожного и уличного покрытия.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 березня 2020
UA-2020-01-29-002081-cd468fec833a2470ea156e7f3b3141638
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50,
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 22:16
sign.p7s
28 лютого 2020 22:16
sign.p7s
28 лютого 2020 22:12
7. Інші документи.pdf
28 лютого 2020 22:12
5. Банківська гарантія.7z
28 лютого 2020 22:12
1.3. Наявність досвіду.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.1.2. МТБ, АБЗ.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.1.2. Лабораторія.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.9.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.8.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.7.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.6.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.5.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.4.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.3.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.2.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.1.pdf

Документи

Публічні документи

13 березня 2020 11:19
sign.p7s
13 березня 2020 11:19
sign.p7s
13 березня 2020 11:18
Довідки ст 17.pdf
28 лютого 2020 22:29
sign.p7s
28 лютого 2020 22:29
sign.p7s
28 лютого 2020 22:29
sign.p7s
28 лютого 2020 22:28
Люди 5.pdf
28 лютого 2020 22:27
sign.p7s
28 лютого 2020 22:27
sign.p7s
28 лютого 2020 22:27
Люди 4.pdf
28 лютого 2020 22:26
sign.p7s
28 лютого 2020 22:26
sign.p7s
28 лютого 2020 22:25
sign.p7s
28 лютого 2020 22:25
sign.p7s
28 лютого 2020 22:25
sign.p7s
28 лютого 2020 22:24
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:24
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:23
20 Ліцензія.pdf
28 лютого 2020 22:23
21 Довідки банк.pdf
28 лютого 2020 22:23
19 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
28 лютого 2020 22:23
20 Ліцензія.pdf
28 лютого 2020 22:23
Люди 1.pdf
28 лютого 2020 22:23
Люди 3.pdf
28 лютого 2020 22:23
19 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
28 лютого 2020 22:23
21 Довідки банк.pdf
28 лютого 2020 22:22
Люди 2.pdf
28 лютого 2020 22:21
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:19
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:16
13 Договір поставки.pdf
28 лютого 2020 22:15
5 Наявність персоналу.pdf
28 лютого 2020 22:15
Онур 17629 p7s.7z
28 лютого 2020 22:15
6 Інформаційні довідки.pdf
28 лютого 2020 22:15
8 Копія наказу.pdf
28 лютого 2020 22:15
4 Аналогічні догоіори.pdf
28 лютого 2020 22:15
Договірна Ціна.pdf
28 лютого 2020 22:15
1 Обладнання.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 474 439 510,86
UAH з ПДВ
465 491 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 477 569 148,00
UAH з ПДВ
465 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 11:19
sign.p7s
13 березня 2020 11:19
sign.p7s
13 березня 2020 11:18
Довідки ст 17.pdf
28 лютого 2020 22:29
sign.p7s
28 лютого 2020 22:29
sign.p7s
28 лютого 2020 22:29
sign.p7s
28 лютого 2020 22:28
Люди 5.pdf
28 лютого 2020 22:27
sign.p7s
28 лютого 2020 22:27
sign.p7s
28 лютого 2020 22:27
Люди 4.pdf
28 лютого 2020 22:26
sign.p7s
28 лютого 2020 22:26
sign.p7s
28 лютого 2020 22:25
sign.p7s
28 лютого 2020 22:25
sign.p7s
28 лютого 2020 22:25
sign.p7s
28 лютого 2020 22:24
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:24
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:23
20 Ліцензія.pdf
28 лютого 2020 22:23
21 Довідки банк.pdf
28 лютого 2020 22:23
19 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
28 лютого 2020 22:23
20 Ліцензія.pdf
28 лютого 2020 22:23
Люди 1.pdf
28 лютого 2020 22:23
Люди 3.pdf
28 лютого 2020 22:23
19 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
28 лютого 2020 22:23
21 Довідки банк.pdf
28 лютого 2020 22:22
Люди 2.pdf
28 лютого 2020 22:21
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:19
16 Статут.pdf
28 лютого 2020 22:16
13 Договір поставки.pdf
28 лютого 2020 22:15
5 Наявність персоналу.pdf
28 лютого 2020 22:15
Онур 17629 p7s.7z
28 лютого 2020 22:15
6 Інформаційні довідки.pdf
28 лютого 2020 22:15
8 Копія наказу.pdf
28 лютого 2020 22:15
4 Аналогічні догоіори.pdf
28 лютого 2020 22:15
Договірна Ціна.pdf
28 лютого 2020 22:15
1 Обладнання.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 22:16
sign.p7s
28 лютого 2020 22:16
sign.p7s
28 лютого 2020 22:12
7. Інші документи.pdf
28 лютого 2020 22:12
5. Банківська гарантія.7z
28 лютого 2020 22:12
1.3. Наявність досвіду.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.1.2. МТБ, АБЗ.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.1.2. Лабораторія.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.9.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.8.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.7.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.6.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.5.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.4.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.3.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.2.pdf
28 лютого 2020 22:12
1.2. Працівники. ІТР.Ч.1.pdf

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 465 491 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
465 491 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 березня 2020 14:43
201-20.pdf укладений
25 березня 2020 14:41
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 12:36
ДУ 6 201-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника №2489 від 28.12.2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п.2.1. договору № 201-20 від «24» березня 2020 року та викласти у наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт з дати укладання договору до 31.12.2020 р. при умові постійного фінансування.» 2. На підставі листа Генпідрядника №2489 від 28.12.2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 19.1. договору № 201-20 від «24» березня 2020 року та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з 24 березня 2020 року і діє по «31» грудня 2020 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 3. На підставі листа Генпідрядника №2489 від 28.12.2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору №201-20 від 24.03.2020 і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 201-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 ДУ/201-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку