Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бітумна емульсія , мастика герметизуюча бітумно-еластомірна
Очікувана вартість
880 200,00 UAH
UA-2020-01-29-002045-a f1b9881d5d4a409a8fab8cf18720af3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 880 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Тендерна документація

29 січня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:55
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-002045-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41911015
Дата подання: 08 квітня 2020 11:46
Вимога про відміну торгів
29.01.2020 року бyлo oгoлoшено зaкyпiвлю за процедурою відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 -конструкційні матерiали ((Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна) (ЛОТ 2) № UA-2020-01-29-002045-a. За якою 14 лютого 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до частини 4, статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі-Закон),після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Пропозицію учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ТОВ «Расмет») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 19.02.2020р.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника (ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ-1») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 26.02.2020р.
Пропозиція ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», яка була наступна, як найбільш економічно вигідна, була розглянута та відхилена Замовником Протоколом № 7-01/20-7 від 31.03.2020р., тобто з порушенням строків розгляду тендерних пропозицій, передбачених Законом.
Повідомлення про продовження строків розгляду тендерних пропозицій, також не було оприлюднено замовником в електронній системі закупівель.
Усі вищезазначені Протоколи оприлюднено в системі 31.03.2020р.
Відповідно до чинного законодавства, Замовник повинен приймати рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
Відповідно до п.2 ч.1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дане положення викладено також в п.1 Розділ 6. «Результати проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації : Замовник відміняє торги в разі:…- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
У зв'язкy з тим, щo тендерним комітетом Замовника не бyлo свoечaснo пpoвeдeнo зaсiдaння .щодо poзгляду наступної нaйбiльш екoнoмiчнo вигiднoi пpoпoзицii нa вiдпoвiдність ii вимoгaм тендеpнiй дoкyментації, а саме пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», щo пoтяглo зa собою недотримання стpoкy poзгляду тендepнoї пpoпoзицiї учасника, керуючись ч.2 ч.l ст..31 Зaкoнy : торги підлягають відміні.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 квітня 2020 12:41
Причина: Відкликано з технічних причин: не відбулася загрузка доданого документу. Вимога з додатком буде додаватися повторно.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-002045-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41911015
Дата подання: 08 квітня 2020 12:54
Вимога
29.01.2020 року бyлo oгoлoшено зaкyпiвлю за процедурою відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 -конструкційні матерiали ((Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна) (ЛОТ 2) № UA-2020-01-29-002045-a. За якою 14 лютого 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до частини 4, статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі-Закон),після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Пропозицію учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ТОВ «Расмет») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 19.02.2020р.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника (ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ-1») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 26.02.2020р.
Пропозиція ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», яка була наступна, як найбільш економічно вигідна, була розглянута та відхилена Замовником Протоколом № 7-01/20-7 від 31.03.2020р., тобто з порушенням строків розгляду тендерних пропозицій, передбачених Законом.
Повідомлення про продовження строків розгляду тендерних пропозицій, також не було оприлюднено замовником в електронній системі закупівель.
Усі вищезазначені Протоколи оприлюднено в системі 31.03.2020р.
Відповідно до чинного законодавства, Замовник повинен приймати рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
Відповідно до п.2 ч.1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дане положення викладено також в п.1 Розділ 6. «Результати проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації : Замовник відміняє торги в разі:…- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
У зв'язкy з тим, щo тендерним комітетом Замовника не бyлo свoечaснo пpoвeдeнo зaсiдaння .щодо poзгляду наступної нaйбiльш екoнoмiчнo вигiднoi пpoпoзицii нa вiдпoвiдність ii вимoгaм тендеpнiй дoкyментації, а саме пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», щo пoтяглo зa собою недотримання стpoкy poзгляду тендepнoї пpoпoзицiї учасника, керуючись ч.2 ч.l ст..31 Зaкoнy : торги підлягають відміні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 15:23
Хочеться зауважити , Скаржника, як працює система Prozorro , Всі протоколи розміщенні в електронній системі відповідно строків законодавства , але коли скасовується рішення щодо Переможця - ТОВ "ІЗОФАСТ УКРАЇНИ" по Рішенню АМКУ , електронна система формує учасників по наростающій ціні ( від найменшої сума пропозиції до найбільшої суми пропозиції ) так як Скаржник ТОВ "АРСІ ГРУП" є Учасник з найбільшою ціною пропозиції
Розгорнути Згорнути
надано лист-пояснення , щодо Скарги

Документи подані скаржником

Документи

09 квітня 2020 15:15
Лист -Ізофаст Україна.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-002045-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41821131
Дата подання: 04 березня 2020 23:26
Визнання переможця торгів з порушенням ЗУ
Визнання переможця торгів з порушенням ЗУ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2020 23:23
рішення від 06.03.2020 №4335 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 23:23
рішення від 25.03.2020 № 5738 .pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ІЗОФАСТ УКРАЇНИ"
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2020 16:49
Номер скарги: UA-2020-01-29-002045-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41911015
Дата подання: 16 квітня 2020 21:11
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (надалі-Замовник) 29.01.2020 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на предмет закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-29-002045-a. За якою 14 лютого 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» (надалі – Підприємство, Скаржник) 14 лютого 2020 року прийняло участь в аукціоні за Лотом №2 «Мастика герметизуюча бітумноеластомірна МГБЕ Ш-75» . За результатами аукціону, пропозицію учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ТОВ «Расмет») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 19.02.2020р. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника (ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ-1») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 26.02.2020р. Пропозиція ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», яка була наступною, як найбільш економічно вигідна, була розглянута Замовником та ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» визнано переможцем, але в подальшому пропозиція Скаржника була відхилена Замовником Протоколом № 7-01/20-7 від 31.03.2020р. Переможцем торгiв на закупiвлю за Код за ДК 021:2015 – 44110000-4, за ЛОТ 2 було визнано ТОВ «APCI ГРУП» (далі-Переможець). Дане рішення Замовника було оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.04.2020р. № 7-01/20-8 (надалі-Рішення) Про дане Рішення Замовника Скаржнику стало відомо 07.04.2020р. Скаржник не погоджується з прийнятим Рішенням та вважає, що визначення переможцем торгів ТОВ «АРСІ ГРУП» відбулося з порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (надалі-Закон № 922) та чинного законодавства України. Так, відповідно до статті 3 Закону №922 встановлюються наступні принципи здійснення закупівель, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням Визнаючи переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП» та роблячи висновок, що його тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам, встановленим в ст.17 Закону №922 та умовам тендерної документації, Замовник знехтував даним принципами та залишив поза увагою, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується нижче зазначеним. По-перше: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо, а також копія паспорту та ідентифікаційного коду). Всі документи Тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та містити зображення яке можливо прочитати. У складі тендерної пропозиції Переможця міститься копія паспорта без сторінки, на якій зазначається місце реєстрації, копія паспорту неякісна, на паспорт і картку платника податків накладені водяні знаки ШЕУ Соломянського району, зображення погано читається. Паспорт, картка платника податків, протоколи №1 №2 від 20.12.2017р., наказ про призначення директора від 20.12.2017, не у вигляді кольорових сканованих копій. Відповідно п.13.3 Статуту, з виконавчим органо (директором ) укладається договір, який не доданий до тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. По-друге: Відповідно до п.6 розділу 3 Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначаються в Додатку 3 до тендерної документації. Підтвердження повинно бути надане за встановленою формою (таблиця), та супроводжуватися завіреними копіями необхідних документів, які вимагаються змістом тендерної документації. Учасник може надати коментарі по кожному пункту технічних вимог замовника та повинен підтвердити відповідність товару вимогам документації. Відповідно до п 1.2 та п.1.3 Таблиці Додатку 3 Тендерної документації, Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам вимогам (ДСТУ Б В.2.7-136:2016) що має бути підтверджено в пропозиції Учасника копіями сертифікатів відповідності ( сертифікати відповідності повинні бути завірені печаткою організації на ім’я якої він виданий з відміткою «з оригіналом згідно»), технічних паспортів, тощо. Учасник у складі пропозиції повинен надати копію висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, з відміткою «з оригіналом згідно» завіреного печаткою учасника (за наявності печатки). У складі тендерної пропозиції Переможцем було надано Сертифікат відповідності та не надано технічні паспорти. Сертифікат відповідності був виданий на партію у кількості 200т, яка була завезена в Україну згідно контракту від 24.05.2018р., що не може свідчити про відповідність товару, який буде поставлятися в рамках виконання договору в даній закупівлі. Сертифікат відповідності діяв до 21.03.2020р. ! Інформації про отримання нового сертифіката, Тендерна пропозиція не містить. Копія висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи на товар №602-123-20-3/11226 виданий 19.03.2018р. замовнику експертизи: ТОВ «МС ГЛОБАЛ», а не Переможцю. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-третє: Відповідно до п.5 розділу 3Тендерної документації, Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 2. Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність працівників, які будуть залучені до здійснення координації та забезпечення поставки Товару на склад Замовника за встановленою формою: У складі Тендерної пропозиції Переможця міститься Довідка №АГ-05/02-03 від 5 лютого 2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказуються три працівника, а саме: директор, менеджер із продажу та менеджер із закупівель. Назви посад не відповідають кваліфікаційним вимогам працівників(посад), які можуть здійснити координацію та поставку Товару на склад Замовника. Такими працівниками може бути менеджер з логістики, якого немає в штаті Переможця. А тому, на думку Скаржника, у Переможця відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-четверте: Відповідно до п.9 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації (Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації), у складі Тендерної пропозиції повинен бути проект договору про закупівлю, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника та відтиском печатки Учасника. Договір, наданий в складі Тендерної пропозиції Переможця не підписаний директором та без відтиску печатки. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-п’яте: Відповідно п.10 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації, у складі Тендерної пропозиції повинен бути Лист у довільній формі, який підтверджує, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Переможець у складі Тендерної пропозиції надав Гарантійний лист №АГ-05/02-12 від 5 лютого 2020р., в якому зазначив, що оскільки ТОВ «АРСІ ГРУП» та ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ» не підпадають під дію вищезазначених нормативно-правових актів, здійснення закупівлі товару, що пропонує ТОВ «АРСІ ГРУП», а саме герметику бітумно-полімерного «ПетроСилер» марки БП-Г35, виробництва ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ», не заборонено. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, вимог абз. 4 п.2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі Товар, що пропонується для постачання Переможцем (еквівалент) виготовлений в Російській Федерації та поставляється суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. В той же час, в Україні є власні виробники товару згідно предмету закупівлі , зокрема:ТОВ «Ізофаст Україна», ТОВ «Ореол – 1»,ТОВ «Расмет» та інші, які виготовляють та поставляють товари згідно предмету закупівлі. Таким чином, вищезазначені обставини та заходи, перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищевикладене, обравши переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРСІ ГРУП» Замовник порушив вимоги своєї Тендерної документації та статті 30 Закону № 922, та, як наслідок, порушив принципи здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі, порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: № UA-2020-01-29-002045-a Лот 2 – Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна)», 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «АРСІ ГРУП» переможцем процедури за ідентифікатором закупівлі: № UA-2020-01-29-002045-a Лот 2 – Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна)», Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою банку про оплату коштів до державного бюджету. 2. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2020 20:00

Документи подані скаржником

04 березня 2020 23:26
СКАРГА.pdf
04 березня 2020 23:26
ПД 205.pdf
04 березня 2020 23:26
Повноваження директора.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 21:11
скарга
16 квітня 2020 21:11
платіжне доручення

Документи подані замовником

24 квітня 2020 09:57
відповідь на скаргу.pdf
24 квітня 2020 09:57
лист.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бітумна емульсія
Опис предмету закупівлі:
ЕКШ-40
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 364 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 824,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2020 13:04
Закінчення: 14 лютого 2020 13:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 т
Бітумна емульсія
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, Самовивіз Замовником зі складу Постачальника
Дата доставки: 09 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Самовіивіз з бази Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 364 464,00
UAH з ПДВ
364 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні технології доріг" 364 800,00
UAH з ПДВ
364 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 18:13
Електронний підпис
20 лютого 2020 18:12
Довідки переможця.pdf
14 лютого 2020 14:46
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:27
Статут 2019.pdf
07 лютого 2020 16:27
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
07 лютого 2020 16:27
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
07 лютого 2020 16:27
Договір з виробником.pdf
07 лютого 2020 16:27
6. Технічні вимоги.pdf
07 лютого 2020 16:27
17. Лист про відгук.pdf
07 лютого 2020 16:27
12. Проект договору.pdf
07 лютого 2020 16:26
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:58
технічна частина.pdf
11 лютого 2020 16:58
пропозиція 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

ТОВ "Сучасні технології доріг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Переможець 364 464,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
364 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:01
ДУ - 20%.pdf зміни до договору
17 березня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:00
ДУ.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 10:30
Догоівір - емульсія.pdf укладений
04 березня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 7-01/20-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 20% від суми Договору , укладеногшо в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 7-01/20-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML