Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Повноколірний світлодіодний екран
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001984-a ● bb8d5df0747e401abb56b6edd3cd4663
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Код ЄДРПОУ: | 00493706 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15 |
Контактна особа: |
Ібатуллін Ільдус Ібатуллович 380445278930 tender13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Повноколірний світлодіодний екран
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Одиниця
Повноколірний світлодіодний екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 15:39 |
Проект_договору_17.doc | |
29 січня 2020 15:39 |
ТД__17.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:43
Дата відповіді: 01 лютого 2020 15:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Повноколірний світлодіодний екран) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Повноколірний світлодіодний екран) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару, його технічних характеристик, моделі.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Повноколірний світлодіодний екран) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару, його технічних характеристик, моделі.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
Запит
Дата подання: 03 лютого 2020 12:29
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:44
В додатку 1 до Тендерної документації в пункті «Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:» підпунктах 4, 5, 6 вказаний перелік сертифікатів які повинен надати учасник закупівлі, а саме:
• Світлодіодний екран має відповідати вимогам стандартів ЄС EN 61000, EN 55032, EN55024 щодо електромагнітної сумісності обладнання, що має бути підтверджено відповідними сертифікатами;
• Виробник відповідного обладнання, виробничі потужності з виробництва світлодіодних екранів мають бути виготовлені компанією, яка сертифікована на відповідність: - Міжнародної системи управління якістю ISO 9001:2015, Міжнародної системи управління навколишнім середовищем ISO 14001:2004, Системи управління безпеки охорони здоров'я OHSAS 18001:2007. Надати завірені учасником копії вищевказаних документів;
• Постачальник (представник виробника або виробник) має мати зареєстровану систему менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015 (надати копію сертифіката), та повинен мати авторизацію від виробника обладнання на продаж такого обладнання на території України, що має бути підтверджено відповідними листами від виробника.
В Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 чітко зазначені кваліфікаційні критерії та вимоги до тендерної документації:
Відповідно до частини другої статті 16 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Вважаючи те, що сертифікація продукту є добровільна та робиться за бажанням конкретного виробника, вимагати сертифікат у тендерній документації - є прямим порушенням Закон України “Про публічні закупівлі”
Просимо видалити з тендерної документації вимоги що до надання сертифікатів в тендерній пропозиції, в іншому разі ми будемо змушені звернутися в компетентні органи правової оцінки дій замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком 1 тендерної документації на закупівлю 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Повноколірний світлодіодний екран) визначений перелік документів для підтвердження якісних характеристик запропонованого учасником предмета закупівлі . Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Окрім того, відповідно до ч. 3. ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання вищезазначених документів зумовлена необхідністю підтвердження відповідності запропонованого учасниками товару установленим вимогам до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЛТЕХ" |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
355 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
444 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" |
439 998,00
UAH з ПДВ
|
439 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ #1758905633 |
Очікує рішення |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 17:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЛТЕХ" #41921217 |
Відхилено |
355 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 17:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 березня 2020 16:39 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. |
Документи:
02 березня 2020 16:39
|
17_ПРОТОКОЛ_відміна_торгів.doc |