Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
309 600,00 UAH
UA-2020-01-29-001977-c ● 4dca7638593542b4bc9b673cf58ad76c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ "МІСЬКИЙ ФУТБОЛЬНИЙ КЛУБ "КРЕМІНЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 26457843 |
Місцезнаходження: | 39612, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Чкалова, буд. 6-А |
Контактна особа: |
Андрій Дмитрович Недяк +380981348259 tatyana.bordyug.81@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 15:10 |
Очікувана вартість: | 309 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 096,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Безин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Чкалова, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
9907 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Чкалова, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 12:50 |
Зміни.doc | |
06 лютого 2020 12:50 |
ТД Паливо Кремінь Зміни.doc |
06 лютого 2020 13:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2020 12:50 |
Зміни.doc
|
|||
06 лютого 2020 12:50 |
ТД Паливо Кремінь Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-001977-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 25 лютого 2020 16:33
вимога до рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника
Згідно листа-вимоги за вих. №24.02/2К від "24" лютого 2020 року (прекріплено), просимо скасувати своє рішення: про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» згідно Протоколу №8 від 19.02.2020р..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 12:48
1. Щодо подання довідки із зазначенням відомостей про Учасника, що передбачена додатком 2 тендерної документації
Додаток 2 тендерної документації передбачав, що тендерна пропозиція Учасників повинна містити інформаційна довідка Учасника: контактні дані Учасника з зазначенням реквізитів Учасника: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Учасник ТОВ «ВОГ КАРД» в складі тендерної пропозиції надав довідки №10.02/23К від 10.02.2020, проте надана довідка не містять відомостей стосовно поштової адреси Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зазначення Учасником що довідка №11.02/8К від 11.02.2020р містить усі відомості передбачені додатком 2 не відповідає дійсності. Оскільки дана довідка додатково містить відомості, що не передбачались даним додатком, тому не можна вважати, що Учасник надав довідку №11.02/8К від 11.02.2020 у відповідності до додатку 2.
Принагідно зазначити, що тендерна пропозиція Учасників повинна готовитись у відповідності з вимогами тендерної документації. Додатком 2 тендерної документації передбачавсь чіткий перелік інформації, який повинна містити довідка про Учасника і тому дані вимоги не дотримані при підготовці довідки, ка стосувалась відомостей Учасника .
У з зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам документації Замовника.
2. Щодо надання гарантій, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації Учасник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» не містить гарантій із зазначенням, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Зазначенням Учасником, що дані гарантії містяться у складі тендерної пропозиції, а саме в довідці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» №11.02/9К від 11.02.2020 не відповідає вимогам документації Замовника.
Адже тендерною документацією передбачалось, що Учасник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Довідка «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» №11.02/9К від 11.02.2020 є лише перепідписаним додатком 3 тендерної документації, тому Замовник не може вважати дану довідку гарантіями про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище. Наданий Учасником гарантій лист про застосування заходів довкілля №11/02/22К від 11.02.2020 жодним чином не підтверджує той факт, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Наданий гарантій лист №11/02/22К від 11.02.2020 містить інформацію про те, що на запропонований товар під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не містить гарантій стосовно того, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, що не відповідає вимогам, передбаченим додатком 3 тендерної документації.
3. Щодо документального підтвердження наявності власної мережі авто-заправних станцій зазначаємо наступне:
Згідно із п. 3 додатку 3 тендерної документації Замовника Учасник на виконання ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати документальне підтвердження наявності власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських з якими укладено партнерські договори, що дає можливість заправлятися Замовнику на всій території України.
Однак тендерна документація Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» не містить документального підтвердження наявності власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських з якими укладено партнерські договори, що дає можливість заправлятися Замовнику на всій території України.
Довідка про наявність мережі АЗС не є підтвердженням наявності власної мережі авто-заправних станцій, оскільки інформація зазначена в даній довідці – це перелік адрес, де розміщенні авто-заправні станції, що жодним чином не підтверджує, що вказані авто-заправні станції є власною мережею Учасника.
У зв’язку з вищенаведеним, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ «ВОГ КАРД».
Додаток 2 тендерної документації передбачав, що тендерна пропозиція Учасників повинна містити інформаційна довідка Учасника: контактні дані Учасника з зазначенням реквізитів Учасника: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Учасник ТОВ «ВОГ КАРД» в складі тендерної пропозиції надав довідки №10.02/23К від 10.02.2020, проте надана довідка не містять відомостей стосовно поштової адреси Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зазначення Учасником що довідка №11.02/8К від 11.02.2020р містить усі відомості передбачені додатком 2 не відповідає дійсності. Оскільки дана довідка додатково містить відомості, що не передбачались даним додатком, тому не можна вважати, що Учасник надав довідку №11.02/8К від 11.02.2020 у відповідності до додатку 2.
Принагідно зазначити, що тендерна пропозиція Учасників повинна готовитись у відповідності з вимогами тендерної документації. Додатком 2 тендерної документації передбачавсь чіткий перелік інформації, який повинна містити довідка про Учасника і тому дані вимоги не дотримані при підготовці довідки, ка стосувалась відомостей Учасника .
У з зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам документації Замовника.
2. Щодо надання гарантій, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації Учасник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» не містить гарантій із зазначенням, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Зазначенням Учасником, що дані гарантії містяться у складі тендерної пропозиції, а саме в довідці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» №11.02/9К від 11.02.2020 не відповідає вимогам документації Замовника.
Адже тендерною документацією передбачалось, що Учасник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
Довідка «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» №11.02/9К від 11.02.2020 є лише перепідписаним додатком 3 тендерної документації, тому Замовник не може вважати дану довідку гарантіями про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище. Наданий Учасником гарантій лист про застосування заходів довкілля №11/02/22К від 11.02.2020 жодним чином не підтверджує той факт, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Наданий гарантій лист №11/02/22К від 11.02.2020 містить інформацію про те, що на запропонований товар під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не містить гарантій стосовно того, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, що не відповідає вимогам, передбаченим додатком 3 тендерної документації.
3. Щодо документального підтвердження наявності власної мережі авто-заправних станцій зазначаємо наступне:
Згідно із п. 3 додатку 3 тендерної документації Замовника Учасник на виконання ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має надати документальне підтвердження наявності власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських з якими укладено партнерські договори, що дає можливість заправлятися Замовнику на всій території України.
Однак тендерна документація Учасника ТОВ «ВОГ КАРД» не містить документального підтвердження наявності власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських з якими укладено партнерські договори, що дає можливість заправлятися Замовнику на всій території України.
Довідка про наявність мережі АЗС не є підтвердженням наявності власної мережі авто-заправних станцій, оскільки інформація зазначена в даній довідці – це перелік адрес, де розміщенні авто-заправні станції, що жодним чином не підтверджує, що вказані авто-заправні станції є власною мережею Учасника.
У зв’язку з вищенаведеним, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ «ВОГ КАРД».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-29-001977-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 лютого 2020 13:08
Дата подання: 29 лютого 2020 13:08
Скарга по рішенню про відхилення Тендерної пропозиції Учасника
Скарга за вих. №28.02/1К від "28" лютого 2020 року (прекріплено)
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 04.03.2020 №4164.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
269 574,48
UAH з ПДВ
|
263 144,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
270 885,18
UAH з ПДВ
|
264 635,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
271 354,02
UAH з ПДВ
|
265 049,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
263 144,70
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 16:09
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Рішення скасоване |
264 635,40
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 12:15
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
264 635,40
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 12:51
|
ДУ№2від02.02.21.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 12:41
|
ДУ№2від02.02.21.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:24
|
ДУ№1 25.11.2020.jpg | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:21
|
Додаток ДУ№1 25.11.2020.jpg | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 13:43
|
угода_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода1_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода2_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода3_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода4_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода5_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода6_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:38
|
угода7_23.03.20.jpg | укладений |
25 березня 2020 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків. Продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі в наступному році. |
Номер договору про закупівлю: | 2Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закупівля в 2021 р. в межах 20% від суми, визначеної в початковому договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначений осяз закупівель в розмірі 20% від суми основного договору |
Номер договору про закупівлю: | 2Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |