Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги із захоронення твердих побутових відходів)»
Очікувана вартість
120 450 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001891-c 271e5d83746b42f8875d4b8b9ec79cb3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацюк Тетяна Леонідівна

+380445319677 tender@kks.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Дацюк Тетяна Леонідівна
+380445319677
tender@kks.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
З 1 травня 2019 року в повному обсязі введено в дію Закон України від 09.11.2017 №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі Закон), яким визначено нову класифікацію житлово-комунальних послуг, передбачено нову систему взаємовідносин, що виникають у процесі надання та споживання цих послуг, передбачено різні моделі договірних відносин у сфері комунальних послуг, а також визначено особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку, запроваджено відповідальність за неналежне виконання договору як для виконавців комунальних послуг, так і для споживачів цих послуг, змінено підходи до формування тарифів на комунальні послуги та нарахування плати за ці послуги споживачам. Ст.35-1 ЗУ «Про відходи», встановлено, що Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту. Розпорядженням № 1589 від 08.12.17р., КП “Київкомунсервіс” визначений переможцем конкурсу та виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Києві. Наразі, КП «Київкомунсервіс» є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у м.Києві. Згідно Схеми санітарного очищення м. Києва, затвердженої розпорядженням ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 10.02.2014 № 193, Полігон № 6 ПАТ "Київспецтранс" призначений для складування будівельних відходів, Полігон № 5 ПАТ "Київспецтранс" призначений для розміщення твердих побутових відходів (ТПВ).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 12:09
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
588000 т
«Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги із захоронення твердих побутових відходів)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Обухівського району, с. Підгірці, Обухівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг з урахуванням ПДВ, здійснюється Замовником на підставі Актів здачі – приймання наданих послуг та до 20 числа місяця наступного за місяцем, протягом якого надавались Послуги. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

29 січня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000064 ● 68ea643163f548d78bdc5a928281fffa
  • Статус: завершено ● Дата: 23 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-01-29-001891-c 29.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ «Київспецтранс»
#02772037
Переможець 120 450 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 12:09

Документи

30 січня 2020 12:09
Електронний підпис
30 січня 2020 12:08
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 12:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ «Київспецтранс»
#02772037
120 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 12:09
Електронний підпис
30 січня 2020 12:08
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:56
Додаткова до 891.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 18:11
Договір укладений
17 лютого 2020 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 891
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 572 936,85
UAH (в тому числі ПДВ 11 762 156,14 UAH)