Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації з цілодобовим спостеріганням за установками пожежної сигналізації в приміщеннях.
Очікувана вартість
105 600,00 UAH
UA-2020-01-29-001776-a ba6d81b9fb3a46369f40759dd1b46b45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кріва Любов Миколаївна

080444019372
380954320699
Pv_pni@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188795
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2
Контактна особа: Кріва Любов Миколаївна
080444019372,380954320699,
Pv_pni@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 15:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 15:10
Початок аукціону: 06 лютого 2020 11:42
Очікувана вартість: 105 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 528,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації з цілодобовим спостеріганням за установками пожежної сигналізації в приміщеннях протягом 2020року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 місяць
Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації з цілодобовим спостеріганням за установками пожежної сигналізації в приміщеннях протягом 2020року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, Київ, вул.Міська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-001776-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 10 лютого 2020 12:49
Щодо неправомірного відхилення
опис у додатках Лист ТОВ "Дозор Сервіс" №09/02 від10.02.2020
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2020 17:08
Керуючись п. 11 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» Замовником було опубліковано документ з інформацією про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Пропозиція ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» була відхилена на підставі невідповідності вимогам Замовника, опублікованим в оголошенні. При цьому опубліковано вимогою не надано підтвердження щодо відповідності пропозиції вимогам Замовника. В Протоколі № 089-160-19 та № 089-330-19 не містять інформації щодо перевірки знань з гігієни праці, надання першої допомоги. Також у складі пропозиції відсутні копії фінансової звітності за останні два звітні періоди. Згідно п.1 ст.13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
У зв’язку з цим Замовник не має підстав задовільнити вимогу учасника.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-001776-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 11 лютого 2020 17:24
Додаток до вимоги щодо неправомірного відхилення ТОВ "Дозор сервіс"
Додаток до вимоги щодо неправомірного відхилення ТОВ "Дозор сервіс" в листі
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2020 17:16
Керуючись п. 11 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» Замовником було опубліковано документ з інформацією про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Пропозиція ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» була відхилена на підставі невідповідності вимогам Замовника, опублікованим в оголошенні. При цьому опубліковано вимогою не надано підтвердження щодо відповідності пропозиції вимогам Замовника. В Протоколі № 089-160-19 та № 089-330-19 не містять інформації щодо перевірки знань з гігієни праці, надання першої допомоги. Також у складі пропозиції відсутні копії фінансової звітності за останні два звітні періоди. Згідно п.1 ст.13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
У зв’язку з цим Замовник не має підстав задовільнити вимогу учасника.

Документи подані скаржником

Документи

12 лютого 2020 17:07
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 17:24
доповнення до ВИМОГИ.pdf

Документи

12 лютого 2020 17:16
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 90 000,00
UAH з ПДВ
89 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 98 600,00
UAH з ПДВ
89 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 12:13
цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2020 12:13
свідоцтво ПДВ.pdf
05 лютого 2020 12:13
працівники.rar
05 лютого 2020 12:13
Ліцензія.pdf
05 лютого 2020 12:13
Відомості з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 12:13
витяг єдрпоу.pdf
05 лютого 2020 12:13
OHSAS 18001-2010.pdf
05 лютого 2020 12:13
ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 08:33
Електронний підпис
05 лютого 2020 08:33
18. Акт огляду374.pdf
05 лютого 2020 08:33
17. Витяг ЄДР.pdf
05 лютого 2020 08:33
16. Фінзвітність.pdf
05 лютого 2020 08:33
10. Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 08:33
08. Статут.pdf
05 лютого 2020 08:33
07. Довідка з банку.pdf
05 лютого 2020 08:33
-06. Відповідність ст. 17.pdf
05 лютого 2020 08:33
04. Довідки.pdf
05 лютого 2020 08:33
03. Сертифікат ISO 9001.pdf
05 лютого 2020 08:33
02. ISO-1.pdf
05 лютого 2020 08:33
01. Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 17:45
Статут_оригiнал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 89 472,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:11
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Переможець 89 900,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:25

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
89 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:39
грудень дод. угод.обслугов. пож. сигн.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:39
лютий пожежна сигн. обсл.pdf укладений
17 лютого 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: Договір №17-ЦЕ від 17.02.2020року
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 899,81
UAH (в тому числі ПДВ 14 983,30 UAH)