Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель на території Харківської області (код ДК 021:2015 – 71350000-6 - науково-технічні послуги в галузі інженерії)
The provision of services in the development of technological documentation for the state land inventory realization on the territory of Kharkiv region (Code CPV - 71350000-6 - the scientific and technological services in engineering)
The provision of services in the development of technological documentation for the state land inventory realization on the territory of Kharkiv region (Code CPV - 71350000-6 - the scientific and technological services in engineering)
Очікувана вартість
5 627 900,00 UAH
UA-2020-01-29-001747-b ● 2752b10ac2cc4b41a7ba031877cf2013
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 39792822 |
Вебсайт: | http://kharkivska.land.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вулиця Космічна, будинок 21, 8 - 9 поверх |
Контактна особа: |
Колесник Юрій +380577607915 kh.kolesnyk@land.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пахомов Микола Pakhomov Mykola +380577607908 kh.pakhomov@land.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Golovne upravlinnia Derzhgeokadastru u Kharkivskii oblasti |
National ID: | 39792822 |
Contact point: |
Kolesnyk Yurii +380577607915 kh.kolesnyk@land.gov.ua |
Additional contacts: |
Пахомов Микола Pakhomov Mykola +380577607908 kh.pakhomov@land.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 5 627 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Publication date: | 29 січня 2020 12:31 |
Enquiries until: | 22 лютого 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 березня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 627 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,07 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33400 гектар
Послуги з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель на території Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Космічна, буд. 21, 8 поверх
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
The provision of services in the development of technological documentation for the state land inventory realization on the territory of Kharkiv region
CPV: 71350000-6
Період постачання:
по 10 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 18:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 18:11 |
Додаток_4_проект договору (нова редакція_24.02.20).docx | |
24 лютого 2020 18:11 |
Тендерна документація_нова редакція_24.02.20.docx | |
24 лютого 2020 18:11 |
Перелік змін що вносяться до ТД_2_24.02.20.docx | |
07 лютого 2020 15:18 |
Перелік змін що вносяться до ТД_1.docx | |
29 січня 2020 12:32 |
Додаток 2_ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».docx | |
29 січня 2020 12:31 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.docx | |
29 січня 2020 12:31 |
Додаток 1_Технічні, якісні та інші вимоги.docx |
24 лютого 2020 18:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 лютого 2020 18:11 |
Додаток_4_проект договору (нова редакція_24.02.20).docx
|
||||||
24 лютого 2020 18:11 |
Тендерна документація_нова редакція_24.02.20.docx
|
||||||
24 лютого 2020 18:11 |
Перелік змін що вносяться до ТД_2_24.02.20.docx
|
||||||
07 лютого 2020 15:18 |
Перелік змін що вносяться до ТД_1.docx
|
||||||
29 січня 2020 12:32 |
Додаток 2_ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».docx
|
||||||
29 січня 2020 12:31 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
29 січня 2020 12:31 |
Додаток 1_Технічні, якісні та інші вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:46
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:53
Доброго дня!
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5.1 розділу 5 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що «строки надання послуг – до 01.10.2020 визначається Календарним планом надання послуг, викладеним у Додатку 4, який є невід’ємною частиною цього Договору».
Відповідно до тендерної документації форма календарного плану надання послуг з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель на території Харківської області складається учасником закупівлі.
Також, пунктом 6.3.1 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що:
- виконавець зобов’язаний складати Акти приймання-передачі наданих послуг по відповідному етапу разом із додатками 1,2,3,4 до цього Акту у формі згідно з Додатком 5, що є невід’ємною частиною Договору;
- акти приймання-передачі наданих послуг можуть надаватися Замовнику як на увесь обсяг послуг, так і окремо по кожному району або його частини.
Відповідно до тендерної документації форма календарного плану надання послуг з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель на території Харківської області складається учасником закупівлі.
Також, пунктом 6.3.1 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що:
- виконавець зобов’язаний складати Акти приймання-передачі наданих послуг по відповідному етапу разом із додатками 1,2,3,4 до цього Акту у формі згідно з Додатком 5, що є невід’ємною частиною Договору;
- акти приймання-передачі наданих послуг можуть надаватися Замовнику як на увесь обсяг послуг, так і окремо по кожному району або його частини.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:02
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:54
Доброго дня!
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Пунктом 3.5.3. тендерної документації визначено перелік документів, які надаються у складі тендерної пропозиції. Зазначеним переліком не передбачено надання учасником закупівлі проекту договору з додатками.
Кваліфікований електронний підпис
Дата подання: 03 лютого 2020 17:34
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:58
Згідно тендерної документації наявна вимога: Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF” з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).
Підкажіть, чи не буде проти Замовник, щодо використання Учасником ЕЦП враховуючи, що : Згідно п. 5 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України №2155 «Про електронні довірчі послуги»: «Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни до тендерної документації, а саме: абзац 2 пункту 3.1.1. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації викладено в новій редакції:
"Електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF” з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"
"Електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF” з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:04
Дата відповіді: 06 лютого 2020 15:59
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції визначено п.3.2 тендерної документації. Термін дії тендерної пропозиції визначено п.3.4 тендерної документації
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:18
Дата відповіді: 06 лютого 2020 18:20
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи.
В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни до тендерної документації, а саме: до Додатку 1 до Договору (Додаток 4 тендерної документації).
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:19
Дата відповіді: 06 лютого 2020 18:22
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень.
Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Буде внесено зміни до тендерної документації, а саме: до Додатку 1 до Договору (Додаток 4 тендерної документації). Щодо другої частини питання - визначення точносних характеристик координат межових знаків передбачено п.3.10 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету земельних ресурсів від 18.05.2010 року № 376.
Щодо листа згод на обробку персональних даних
Дата подання: 13 лютого 2020 10:39
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:43
Згідно вимог тендерної документації Учасник – фізична особа – підприємець повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, який складається за формою, наведеною у Додатку 2.4. до тендерної пропозиції та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено Учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються Учасником.
Чи вірно, що даний лист необхідно надавати лише якщо учасником є фізична особа, суб‘єкт підприємницької діяльності – фізична осіба.? Чи даний лист необхідно надавати учаснику юридичній особі що подає у складі тендерної пропозиції інформацію про працівників на кожного такого працівника та на уповноважену особу ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник закупівлі – фізична особа підприємець відповідно до вимог тендерної документації повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, який складається за формою, наведеною у Додатку 2.4. до тендерної пропозиції.
Учасник закупівлі - юридична особа у складі тендерної пропозиції не надає лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників та уповноважену особу.
Учасник закупівлі - юридична особа у складі тендерної пропозиції не надає лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників та уповноважену особу.
Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 13 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 18 лютого 2020 17:10
Вимога тендерної документації передбачає, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати, підпису. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника.
Надайте роз’яснення стосовно оригіналів документів та їх нумерації. Якщо тендерною документацією вимагається надати скановані документи, наприклад : «Сканований Статут (для юридичних осіб) або інший установчий документ, з усіма змінами та доповненнями.» то при його нумерації вона буде проведена на копії і таким чином скануватися буде копія документу, а не оригінал! Також, електронна банківська гарантія та документи до неї не підлягають нумерації взагалі! Дані неточності тендерної документації ускладнюють умови участі у закупівлі в зв’язку з чим пропонуємо Замовнику прибрати вимогу, щодо нумерації документів та надання реєстру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 3.1.2 тендерної документації передбачено що «Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів». Тобто, Реєстр передбачає перелік документів з нумерацією сторінок.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 13:19
Дата відповіді: 20 лютого 2020 18:03
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі та вичерпний перелік документів, які підтверджують їх кваліфікацію викладені у Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:20
Дата відповіді: 20 лютого 2020 18:03
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі та вичерпний перелік документів, які підтверджують їх кваліфікацію викладені у Додатку 3 до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-29-001747-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 30 березня 2020 19:50
Дата подання: 30 березня 2020 19:50
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Головним управлінням Держгеокадастру у Харківській області. (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в 2752b10ac2cc4b41a7ba031877cf2013 , предмет закупівлі: Послуги з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель на території Харківської області (ДК 021:2015 –71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
За результатами прекваліфікації, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхилено, зазначені дії та рішення Замовника є неправомірними та порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав:
Замовником було прийняте рішення, що відхилення ТП ТОВ «ЛЕНД. КОМ» з наступних підстав:
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: перевіркою банківської гарантії ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що надана Акціонерним товариством «РВС БАНК» встановлено, що начальник відділу продажу банківських гарантій Рижий О.В. підписав банківську гарантію з накладанням незахищеного типу носія особистого ключа, що є порушенням вимог п.3.2 тендерної документації.
Зазначені вище підстави порушують вимоги тендерної документації (надалі – ТД) та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Згідно вимог ТД п. 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» передбачено:
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом (кваліфікованим електронним підписом) відповідальних осіб банку (з датою завантаження до кінцевого строку подання тендерної пропозиції) у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, або .jpeg, або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip).
Електронний документ підписаний електронно–цифровим підписом (кваліфікованим електронним підписом) та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки).
Таким чином, положення ТД прямо визначають можливість підпису банківської гарантії електронно–цифровим підписом , та одночасно не містить жодної вимоги щодо носія особистого ключа!
У складі ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано:
На вимогу пп.3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Банківську гарантію №1103-20Г від 02.03.2020р. (Додаток 3) оформлену відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, що підписана електронним -цифровим підписом, що повністю відповідає вимогам ТД.
Більш того, згідно п. 5 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України №2155 «Про електронні довірчі послуги»: «Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом».
Також звертаємо увагу, що вимоги, щодо носія особистого ключа яким буде підписано документи забезпечення тендерної документації ТД не містить!
Таким чином ТОВ «ЛЕНД.КОМ» повністю виконано умови ТД, відповідно рішення Замовника, щодо відхилення ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» є неправомірним та таким, що порушує основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2020 18:46
Рішення від 02.04.2020 № 6296 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2020 № 7497.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 16:08
Рішення від 17.04.2020 № 7497.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 27.04.2020р. за № 28 ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було допущено до участі у процедурі закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 27 квітня 2020 15:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 квітня 2020
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 39792822 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вулиця Космічна, будинок 21, 8 - 9 поверх |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" | Документи |
Допущено до аукціону
|
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство | Документи |
Допущено до аукціону
|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС |
4 085 220,25
UAH з ПДВ
|
2 777 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство |
5 008 831,00
UAH з ПДВ
|
2 777 665,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" |
5 444 202,00
UAH з ПДВ
|
2 777 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Центр державного земельного кадастру |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
4 502 320,00
UAH з ПДВ
|
4 502 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС #41425139 |
Переможець |
2 777 500,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 11:43
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 14:57
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 16:16
|
Дог 230.pdf | укладений |
25 травня 2020 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/230/231 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізітів Виконавця робіт, продовження терміну проведення державної інвентаризації несформованих земельник ділянок сільськогосподарського призначення власності до 31.10.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/435 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |