Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
93 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001736-b ● d3b422a755c84ff2aba202d9aa1de1e1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38631015 |
Вебсайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8 |
Контактна особа: |
Едуард Неділько +380577393277 tenderk@kh.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 93 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1052 пачка
Папір для друкуА4 - 1040 пачок;
Папір для друкуА3 - 6 пачок;
Конверти формату С6 (по 500 шт.) – 3 коробки;
Конверти формату С5 (по 500 шт.) – 2 коробки;
Конверти формату С4 (по 500 шт.) – 1 коробка;
Папір для друкуА3 - 6 пачок;
Конверти формату С6 (по 500 шт.) – 3 коробки;
Конверти формату С5 (по 500 шт.) – 2 коробки;
Конверти формату С4 (по 500 шт.) – 1 коробка;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61013, Україна, Харківська область, Харків, вул Шевченка 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЦЕМ здійснюється 100% оплата в термін 7 банківських днів після отримання Товару згідно видаткової накладної (накладної). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 12:04 |
03.02.20 Документація до закупівлі.docx | |
29 січня 2020 12:31 |
Проект договору - папір.doc |
03 лютого 2020 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2020 12:04 |
03.02.20 Документація до закупівлі.docx
|
|||
29 січня 2020 12:31 |
Проект договору - папір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 09:26
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше поставлене запитання роз’ясняємо:
З 01.08.2016 р. вступив в дію Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Щодо закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» згідно Закону виконані наступні дії
• згідно статті 4 Закону – додаток до річного плану та зміни до нього безоплатно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
• згідно статті 2 Закону Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Таким чином, Замовник, скористався можливістю та використав електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, ефективного та прозорого здійснення закупівлі.
• згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Очікувана вартість закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» складає 93000,00 грн., тобто дія цього Закону на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» з ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ (процедура «Відкриті торги») - не розповсюджується.
Також довожу до Вашого відома інформацію, щодо визначення терміну «тендерна пропозиція».
Стаття 1 Закону визначає:
«30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації»;
«29) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав»;
«28) тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі)».
Також, довожу до Вашого відома інформацію, щодо терміну: установленим цим Законом.
Повертаємось знову до статті 2 «Сфера застосування закону» Закону:
• згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Тому, на Ваше поставлене запитання – вимогу про торгові марки, моделі, про зобов’язання Замовника вказувати конкретну торгову марку і т.д. не має законодавчого підґрунтя.
Щодо оцінки пропозиції (з ПДВ чи без ПДВ) відповідаємо: оцінка пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником, та шляхом застосування електронного аукціону.
Основним критерієм оцінки пропозиції – є ціна. Тому, учасник, який є платником ПДВ, або який не є платником ПДВ, має подавати пропозицію з урахуванням вимог до реєстрації свого підприємства.
При проведенні електронного аукціону буде автоматично електронною системою вибрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція учасника. За результатами оцінки будуть розглянуті документи учасника, пропозиція товару та колегіально буде прийняте рішення про визначення переможця закупівлі.
Таким чином, Замовник повністю дотримався вимог Закону при оголошенні ДОПОРОГОВОЇ закупівлі.
З повагою, Голова тендерного комітету Едуард Неділько
30.01.2020
На Ваше поставлене запитання роз’ясняємо:
З 01.08.2016 р. вступив в дію Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Щодо закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» згідно Закону виконані наступні дії
• згідно статті 4 Закону – додаток до річного плану та зміни до нього безоплатно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
• згідно статті 2 Закону Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Таким чином, Замовник, скористався можливістю та використав електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, ефективного та прозорого здійснення закупівлі.
• згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Очікувана вартість закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» складає 93000,00 грн., тобто дія цього Закону на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» з ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ (процедура «Відкриті торги») - не розповсюджується.
Також довожу до Вашого відома інформацію, щодо визначення терміну «тендерна пропозиція».
Стаття 1 Закону визначає:
«30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації»;
«29) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав»;
«28) тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі)».
Також, довожу до Вашого відома інформацію, щодо терміну: установленим цим Законом.
Повертаємось знову до статті 2 «Сфера застосування закону» Закону:
• згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Тому, на Ваше поставлене запитання – вимогу про торгові марки, моделі, про зобов’язання Замовника вказувати конкретну торгову марку і т.д. не має законодавчого підґрунтя.
Щодо оцінки пропозиції (з ПДВ чи без ПДВ) відповідаємо: оцінка пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником, та шляхом застосування електронного аукціону.
Основним критерієм оцінки пропозиції – є ціна. Тому, учасник, який є платником ПДВ, або який не є платником ПДВ, має подавати пропозицію з урахуванням вимог до реєстрації свого підприємства.
При проведенні електронного аукціону буде автоматично електронною системою вибрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція учасника. За результатами оцінки будуть розглянуті документи учасника, пропозиція товару та колегіально буде прийняте рішення про визначення переможця закупівлі.
Таким чином, Замовник повністю дотримався вимог Закону при оголошенні ДОПОРОГОВОЇ закупівлі.
З повагою, Голова тендерного комітету Едуард Неділько
30.01.2020
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-001736-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 лютого 2020 11:04
Технічні показники предмету закупівлі
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-01-29-001736-b на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 – 30197630-1 - Папір для друку, ДК 021:2015 – 30199200-2 Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки, де Замовником виступає Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2020-01-29-001736-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник Шорохуватість, ml/min ≥250. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри паперу А4, а саме показник Шорохуватість, ml/min ≥220, для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри паперу А4, а саме показник Шорохуватість, ml/min ≥220, для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 12:14
Документація до закупівлі змінена. Також, прошу Вас прийняти до уваги, що закупівля здійснюється згідно статті 2 Закону "Про публічні закупівлі", де Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Закупівля до 200,0 тис. грн. законом не регулюється, це "допорогові закупівлі", тому вимога про дискримінацію і т.д. не має законодавчого підгрунтя.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" |
73 713,60
UAH з ПДВ
|
65 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ" |
74 417,50
UAH з ПДВ
|
65 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
78 951,72
UAH з ПДВ
|
69 997,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
75 823,20
UAH з ПДВ
|
73 623,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" #2683104164 |
Переможець |
65 998,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 13:58
|
19.02.20 Договір №36 ФОП Кривчун Н.М.pdf | укладений |
19 лютого 2020 13:57
|